M: siperianhuskynarttu -- lukkoon

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

M: siperianhuskynarttu -- lukkoon

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

ei ihmisiä sitten tainnut kiinnostaakaan sijoituspentu, joten myydäänpäs sitten ihan normaalisti

LUETHAN MYYNTIEHDOT

BH Ratapihan Lies aka Tilli kaipailisi uutta kotia! Neiti annetaan suhteellisen aktiiviseen kotiin loppuiäkseen. Vanhoja kuvia ei saa mukaan, iän ja kutsumanimen saa vaihtaa ja totta kai kaikki muut tulokset pysyvät mukana paitsi näyttelytulokset. Jos olisit kiinnostunut, pistä viestiä alle! Minne menisi, minkälaista kisautusta tulisi saamaan, kuvat (miel. jo valmiina) ym. ym. Mitä päähän pälkähtää. :-)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Myydään siperianhuskynarttu

edit/ juup, mutta eihän noita kuvia saa mukaan, harmi todellakin! Ja joo, Tilli on lähetetty rekisteriin, mutta sitä ei ole vielä hyväksytty.

jasu
Ei enää ikinä uudestaan

Re: M: siperianhuskynarttu

Viesti Kirjoittaja jasu »

Ihastuin tuohon narttuun! <3_<3 Toihan on mahtava, myös vissiin rekistöity &.& Sopis mun kennelii ku nenänaamaan, mutta se ei tietenkään ole valmis kun tuommoinen hyvä narttu olis tarjolla. Mutta mä tuun vielä takas, jos ei vielä oo myytynä. <<: Ja antaisimme Veran kanssa hälle paljon harrastusta. Mutta eihä sitä tiedä milloin zoanda coat on valmis, milloin tuo Tilli on myyty. ja muuten, sillä on mahtava rakenne.

//harmi. ;< Mutta haskeista löytyy aika paljon kuvia esimerkiksi flircistä.
  • vaan varjon takana on valo
    kirkas ja armoton
[/i]
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Jaaaaaa, kehtaisinkohan mä nyt ilmoittaa kiinnostukseni 8D Eli oon pitemmän aikaa harkinnut uutta valjakkokoiraa Scene Actioniin, mutta niin, periaatteessa pelkkään valjakkoon. Tillillä näyttäisi kuitenkin olevan koiratanssi sen verran hyvässä mallissa, että kyllä mä siitä voisin koiratanssivalionkin lupailla heti, kun saan jonkun mun tämän hetkisestä tanssikolmikosta valiolistalle. Pelastuksesta kanssa ainakin RH-E. Mutta valjakkoon siis pääasiassa!

Kuvalupiani selailin ja tällainen sieltä löytyi, tosin muistan hämärästi jonkun tuominneen tuon ankarasti :---D Käyttöönhän mä kuitenkin meinasinkin, että eikai sillä rakenteella niin väliä ole, vai?

Jos lupailisin ankaraa kisautusta, antaisin kisanäytöksi Valon, mutta enköhän mä nyt laita Runin.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

^ vihdoinkin \o/ ! Eiköhän neiti sulle lähde. Mietiskelin noita kuvia, niin sais toi multakin toosi ankaran tuomion, en tykkää koiran rakenteesta yhtään. :-D Olen säilönyt näitä (+++) kuvia juuri tälläisiin tilanteisiin (koira ei tule myydyksi, ja sitten kun joku tarjoaa hyvää kotia, kuvia ei ole/ne eivät miellytä), ottaisitko nuo vastaan? Koira on suunnilleen JUN ikäinen, ehkä nipin napin NUO. Kuvat on ottanut Petuh. Hyvää näyttelymenestystä noilla voisi tulla (ainakin minulta) ja jos ajatellaan "todentuntuisesti", tuo koira pärjäisi paremmin valjakossa kuin tuo antamasi koira. Miten ois?

Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

No jos kasvattaja itse tarjoaa kuvia, niin tottakai otan :mrgreen: Saat sivut kohta :----)

// Lie esittäytyy!
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

^ Oukei! Päivittelen kasvattitaulukkoon ton sitte, kun päivitän kaikki yhtäaikaa.

Lukittu