Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Tän topicin ideana on vähän kartoittaa sitä, miten moni olis kiinnostunut punaisesta irlanninsetteripennusta? Kesällä (mahdollisesti) olisi tarkoitus meinaan pistää maailmalle Scarletsin ensimmäinen irkkupentue. Pentueen ajankohta on täysin epävarma, mutta kiinnostuneet saavat nyt jo ilmoitella itsestään! :)
Pentueen isä on ehdottomasti komea ja hyväluonteinen BH Blue's Only Love eli tutummin "Lettu". Letulla on jo vähän kisoja takana, mutta ehdottomasti ennen pentuetta hankitaan pojalle vielä lisää tuloksia. Vähintään kolme sertiä näyttelyistä tulisi saavuttaa, ennen kuin käytän Lettua jalostukseen. Eli pentueen ajankohta on kiinni lähes pelkästään Letun tuloksista. Uskon kuitenkin että ne vähintään kolme sertiä eivät ole mahdottomuus, kuten myös hyvät tulokset muissa lajeissa.
Varauksia en ota vielä, vasta sitten kun pentueen syntyminen varmistuu. Toivon kuitenkin että kiinnostuneet pistävät viestiä tähän töpöön! Jos ketään ei kiinnosta oma irkkuvaavi, niin turha näitä sitten on kaavailla.. ;) Muuta tietoa en nyt laita, mutta pentueen maksimikoko on neljä pentua.
Sijoitamme pentueesta yhden nartun!
Pentueen isä on ehdottomasti komea ja hyväluonteinen BH Blue's Only Love eli tutummin "Lettu". Letulla on jo vähän kisoja takana, mutta ehdottomasti ennen pentuetta hankitaan pojalle vielä lisää tuloksia. Vähintään kolme sertiä näyttelyistä tulisi saavuttaa, ennen kuin käytän Lettua jalostukseen. Eli pentueen ajankohta on kiinni lähes pelkästään Letun tuloksista. Uskon kuitenkin että ne vähintään kolme sertiä eivät ole mahdottomuus, kuten myös hyvät tulokset muissa lajeissa.
Varauksia en ota vielä, vasta sitten kun pentueen syntyminen varmistuu. Toivon kuitenkin että kiinnostuneet pistävät viestiä tähän töpöön! Jos ketään ei kiinnosta oma irkkuvaavi, niin turha näitä sitten on kaavailla.. ;) Muuta tietoa en nyt laita, mutta pentueen maksimikoko on neljä pentua.
Sijoitamme pentueesta yhden nartun!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Kovin vähän tätä nyt on vielä katsottu, mutta toivon että kaikki setteristä kiinnostuneet ilmoittelisivat itsestään! ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Rinelta
- Alkupalat
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 8:17 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Olisin kiinnostunut Letun pupsista, tulevaan kenneliini, joka kasvattaa pun. irkkuja. Kakara saisi aktiivisen kodin, näyttelylinjaisessa kennelissäni. Pentua en tulisi käyttämään jalostukseen, ellei sijoitus narttua/urosta ole tarjolla. Puppelille kerättäisi ainakin 3 serttiä, BH- koe suoritettaisiin sekä mejässä käytäisiin. Agility ja tokokin on pitkällä listallani. Vepe, olisi myös kiva harrastus. Mutta suurimmaksi osaksi näyttelyissä kävisimme. Olen muutenkin melko paljon koneella, joten aika riiittäisi kesälläkin virtuaalitouhuihin, mutta en aijo koko kesää koneella viettää. Sinulle ilmoitettaisiin, mahdollisista tauoista, sekä kaikesta muusta mistä on aihetta ilmoittaa. Pentua ei missään nimessä jätettäisi nurkkaan lojumaan, vaan sillä kisattaisiin aktiivisesti lajeissa kun lajeissa.
Tiedän että et ota vielä varauksia vastaan, mutta ajattelin ilmoittaa kiinostuneisuuttani. Voin kertoa tarvittaessa lisää. Jos ylempänä oli jotain epäselvää, ota yhteyttä yksityisviestillä tai säpöllä Siilille@hotmail.com
Tiedän että et ota vielä varauksia vastaan, mutta ajattelin ilmoittaa kiinostuneisuuttani. Voin kertoa tarvittaessa lisää. Jos ylempänä oli jotain epäselvää, ota yhteyttä yksityisviestillä tai säpöllä Siilille@hotmail.com
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Juu, mukavaa että on kiinnostusta! :) Kyllä mä näillä perustein sulle voisin koiran antaa, vaikka mielelläni näkisin jotain sivunäyttöä ym. tulevasta kodista, mutta siitä sitten enemmän kun pentue on hieman ajankohtaisempi.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Rinelta
- Alkupalat
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 8:17 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
^ Kiva (:
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Hopsansaa! Löytyykö lisää kiinnostuneita?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
OT, sehän on Sandran lapsenlapsi! En tiennytkään että Schatzgaberin pentueen koirilla on jälkeläisiä... Mutta hyvä niin. Upea koira, mutta en ole tällä kertaa pennusta kiinnostunut.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
^ juu, kiitos :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Jamie
- Alkupalat
- Viestit: 84
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Voi olisihan pentu ihana saada, mutta en vielä tiedä siitä kennelistä.. Siis valmistuuko se missä ajassa yms. Kaikki on vähän sekavaa vielä. Ilmoittelen kyllä, jos asiat varmistuu ;)
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Jamie, mieti rauhassa vain. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Kai nyt jotain kiinnostaa pieni setterivaavi?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Eve
- Kanada
- Viestit: 1414
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 4:50 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
Voivoivoi. Haluaisin niin paljon yhden setterin ittelleni. Kattelen iltapäivällä ja kirjotan jos aion ottaa : )
// Njoniih. Eli haluaisin itselleni yhden setterin, vaikka kennelissä alkaa se kasvatusrotu olla vähän alivoimalla. Olisi tulossa Amwuhleniin, boksereita kasvattavaan kenneliin. Sivuilla on tällä hetkellä ulkoasunvaihdos, älä ihmettele sekavuutta. Tiesin jo alusta alkaen, etten pysty pitäytymään siinä yhdessä rodussa, mutta kennelin pääpaino on kuitenkin boksereissa. Settereistä olen ollut kiinnostunut jo kahdeksanvuotiaasta, ja ensimmäiseksi koiraksenikin halusin erityisesti irlanninsetterin, mutta kokeillaan näin virtuaalimaailmassa kun IRL-maailmassa ei onnistanut : )
Kisaisin setterin kanssa kanakoirakokeissa, joka tulisi olemaan minulle täysin uusi laji, mutta kivaa vaihtelua. Pelastuskokeet, agility ja tokokin olisivat sellaisia, joissa ei nyt ihan rankasti sitä valioitumista yritettäisi, mutta kisattaisiin kuitenkin. Koiratanssia ja flyballiakin kokeiltaisiin piristykseksi. Todennäköisesti yritettäisiin myös metsäjäljessä. Nämä metsästyskoirien lajit virtuaalimaailmassa ovat minulle täysin uusia, mutta kiva päästä tutustumaan ja oppimaan niistäkin. Kisanäyttönä voisivat toimia Snip Snap Nahkasiipi ja BT Bo Nada. En ole mikään himokisauttaja, joten toivottavasti et hae sellaisia pennunottajia. Tämä oli nyt vähän tällainen lyhyt, mutta toivottavasti vakuutin : )
// Njoniih. Eli haluaisin itselleni yhden setterin, vaikka kennelissä alkaa se kasvatusrotu olla vähän alivoimalla. Olisi tulossa Amwuhleniin, boksereita kasvattavaan kenneliin. Sivuilla on tällä hetkellä ulkoasunvaihdos, älä ihmettele sekavuutta. Tiesin jo alusta alkaen, etten pysty pitäytymään siinä yhdessä rodussa, mutta kennelin pääpaino on kuitenkin boksereissa. Settereistä olen ollut kiinnostunut jo kahdeksanvuotiaasta, ja ensimmäiseksi koiraksenikin halusin erityisesti irlanninsetterin, mutta kokeillaan näin virtuaalimaailmassa kun IRL-maailmassa ei onnistanut : )
Kisaisin setterin kanssa kanakoirakokeissa, joka tulisi olemaan minulle täysin uusi laji, mutta kivaa vaihtelua. Pelastuskokeet, agility ja tokokin olisivat sellaisia, joissa ei nyt ihan rankasti sitä valioitumista yritettäisi, mutta kisattaisiin kuitenkin. Koiratanssia ja flyballiakin kokeiltaisiin piristykseksi. Todennäköisesti yritettäisiin myös metsäjäljessä. Nämä metsästyskoirien lajit virtuaalimaailmassa ovat minulle täysin uusia, mutta kiva päästä tutustumaan ja oppimaan niistäkin. Kisanäyttönä voisivat toimia Snip Snap Nahkasiipi ja BT Bo Nada. En ole mikään himokisauttaja, joten toivottavasti et hae sellaisia pennunottajia. Tämä oli nyt vähän tällainen lyhyt, mutta toivottavasti vakuutin : )
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Irlanninsettereistä kiinnostuneita?
evy-, hienoa! :) kirjoittele toki lisää jos kiinnostaa.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
