Pieni sivusto vain tahtoisi esittäytyä :)

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Janina
Höpsö veitikka

Pieni sivusto vain tahtoisi esittäytyä :)

Viesti Kirjoittaja Janina »

Tiedän, että sivusto on varsin pieni ja vähätekstinen, mutta silti olisi mukavaa kuulla rakentavaa palautetta mm. ulkoasusta, teksteistä, siisteydestä, luettavuudesta plus muusta. Kyseessä on siis mun kisasivusto jonka tarkoituksena on säästää Duskarran ja CC'n sivutilaa :mrgreen:

T e r v e t u l o a !
kirby
Höpsö veitikka

Re: Pieni sivusto vain tahtoisi esittäytyä :)

Viesti Kirjoittaja kirby »

ulkoasun väreistä en pidä, liian synkät. asettelu on ihan jees ja tykkään tuosta yksinkertaisuudesta. ideana toi on hurjan kiva, täytyykin ruveta tsekkailemaan seuraavia kisoja! mutta joo, tämmönen lyhyt kommentti. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kiitos kiitos :) Voin mainita sen verran että eka kisa tässä paikassa on PAKK. :)
Lounatuuli
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lounatuuli »

Pidän kovasti taustavärityksestä!
Tyylikäs!!
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Mielestäni sivut eivät ole aivan tasapainossa; ulkoasu on massiivinen, mutta tekstiä ja muuta sisältöä on vähän. Tekstien suhteen pidän kyllä siitä, että sitä ei ole paljoa, sillä kuinka paljon kisasivustolle voi laittaa tekstiä ilman, että se tuntuu väkisin väännetyltä?

Pienellä ulkoasun fiksailulla tekstit saadaan tasapainoisemmaksi ulkoasuun nähden. Itse tein omia pieniä kokeilujani, muutin tekstit ilmavammiksi muokkaamalla bodyn CSS-pätkää:

Koodi: Valitse kaikki

body { 
background:url(kuvat/J4.png) repeat-y left top #464646;
font:10pt/1.5 Tahoma;
color:#000;
text-align:justify;
}
Tuossa on siis määritelty fonttikoko ja riviväli suuremmaksi, ja ainakin etusivu näytti heti tasapainoisemmalta. Eihän noita ole pakko muuttaa, tykkään vaan ehdotella kaikkea.

Ulkoasu itsessään on mielestäni mukava, eikä se jää liian synkäksi vaalean osuuden ansiosta. Ulkoasussa tosin häiritsee se, ettei vaalea osa ole täysin ruskean keskellä.
Muuta-osio on ehkä hieman väkinäinen. Itse olisin luultavasti jättänyt sen kokonaan pois ja ympännyt tekijänoikeusmerkinnät etusivulle (joko tekstien alapuolelle tai tervetulotekstin sekaan) tai ujuttanut sen jotenkin fiksusti itse ulkoasuun.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Vastaa Viestiin