LUKKOON!
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
LUKKOON!
EDIT
Muah, nyt saatte odottaa että leiska on koodattu & sivut päivitetty ku ootte noin laiskoja kommentoimaan! :D
---
ALKUPERÄINEN VIESTI:
Hei vaan kaikille ja mukavaa kesän alkua! :)
4 Laps Clover on ollut hiukan taka-alalla nyt viime aikoina, on ollut lopputyöt ja kirjoitukset ja 2 kk työharjoittelu Ruotsissa ja nyt päättäjäiset sekä ammattikoulusta ja lukiosta! Sunnuntain jälkeen tilanteen pitäisi kuitenkin rauhoittua ja pääsen taas pyörimään tänne ja minusta tuntuu että olisi uuden leiskan aika.
Olisiko teillä ideoita, ehkä jotain kesäisempää ja värikästä? Mitä ajatuksia 4LC teissä herättää? Olen avoin ehdotuksille ja kiitän jokaisesta :) 4 Laps Clover
Muah, nyt saatte odottaa että leiska on koodattu & sivut päivitetty ku ootte noin laiskoja kommentoimaan! :D
---
ALKUPERÄINEN VIESTI:
Hei vaan kaikille ja mukavaa kesän alkua! :)
4 Laps Clover on ollut hiukan taka-alalla nyt viime aikoina, on ollut lopputyöt ja kirjoitukset ja 2 kk työharjoittelu Ruotsissa ja nyt päättäjäiset sekä ammattikoulusta ja lukiosta! Sunnuntain jälkeen tilanteen pitäisi kuitenkin rauhoittua ja pääsen taas pyörimään tänne ja minusta tuntuu että olisi uuden leiskan aika.
Olisiko teillä ideoita, ehkä jotain kesäisempää ja värikästä? Mitä ajatuksia 4LC teissä herättää? Olen avoin ehdotuksille ja kiitän jokaisesta :) 4 Laps Clover
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover - ideoita leiskaan?
Multa ainakin tulee heti palaute - älä missään nimessä poista tuota sairaan hienoa enter -kylttiä! On aina ollu vähän sellanen olo 4LC:ssä vieraillessa, että tuo valkonen tausta on hieman tylsä ja olis kiva, jos sivuston sisältö vastais enemmän tuota kylttiä. Jotain piirrettyä, jotain valokuvallista, pinkkiä ja muita kirkkaita värejä. 4LC:ta oon aina pitäny tosi kivana ja omaperäisenä kennelinä, olis tosiaan kiva, jos saisit sinne jonku tosi hyvin mieleenpainuvan ulkoasun.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
noel
- Lassien tassuhiki
Komppaan Pehkoa kyllä aika lailla. 4LC on nyt aika väritön, mutta enteristä tulee heti mieleen jotain ihan sika pirteää! Pistä jotain tosi värikästä, kuvaton olis mielestäni kyllä sitä Nelkkua, ellet sä oo ajatellu jottai uutta. Ku ellen muista, se edellinen musta(?) ulkoasu oli kans kuvaton?
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitos Pehko :) Aika jännä, mulla on aikalailla samanlaiset ajatukset mielessä! Tuo valkoisuus on vähän tympinyt minuakin.. Ja entter-kyltti jää ehdottomasti, olen itsekkin aika ihastunut siihen 8)
Ja noel kiitos myös, koetan tehdä jotain oikein pirteää ja värikästä tällä kertaa :) Se musta leiska oli muuten kuvaton paitsi kaksi pienempää pyöreäää nurkassa. Kuvaton/piirretty voisi olla se juttu tällä kertaa! Ja odotan myös innolla että pääsen näkemään Kiipelin uuden ulkoasun 8)
Tuo valkoinen mikä nyt on sen oli alun alkaen tarkoitus olla joku juuri tuon entter-kyltin kaltainen, värikäs ja hauska mutta jokin taisi mennä pieleen... :D
Ja noel kiitos myös, koetan tehdä jotain oikein pirteää ja värikästä tällä kertaa :) Se musta leiska oli muuten kuvaton paitsi kaksi pienempää pyöreäää nurkassa. Kuvaton/piirretty voisi olla se juttu tällä kertaa! Ja odotan myös innolla että pääsen näkemään Kiipelin uuden ulkoasun 8)
Tuo valkoinen mikä nyt on sen oli alun alkaen tarkoitus olla joku juuri tuon entter-kyltin kaltainen, värikäs ja hauska mutta jokin taisi mennä pieleen... :D
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Muistatko sen dessun jonka teit pari vuotta(ok, yks fossiilikausi sitten) dudelle, se missä oli räikeätä vihreää ja kirkasta liilaa, tee sen tyylinen ulkoasu! Jotain repäisevää ja räväkkää, hillityt värit antaa tylsän ja "haluan olla virtuaalimaailman ammattilainen kaikkivaltias jumalan vasen oikea akilleenkantapää"-vaikutelman. Miun mielestä ei tarttis laittaa kuvia ollenkaan leiskaan, mutta ripottele tekstien sekaan kuvia/mahdollisia animaatioita muutamasta kuvasta.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Joo muistan sen! Jej, selvä homma ;D Mä oon kanss yrittäny pyrkiä siihen ettei ois niin virallista ja tavallista ja tylsää mutt toi viime leiska epäonnistui vähän. Mutta nyt..! :D
-
kirby
- Höpsö veitikka
Toi enterkyltti on paras, persoonallinen ja nätti, ei sitä pois! noita värejähän vois kattella vähän ton kyltin mukaan, eli jotain räikeää ja kaunista (ja värikästä). toi nykyinen on liian vaalea, semmonen värikäs ja persoonallinen sopis enemmän kuin hyvin. :)
ää, mäki haluun tommosen kivan kyltin!
ää, mäki haluun tommosen kivan kyltin!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitos teillekkin molemmille :)
- Cerin
- Alkupalat
Minusta tohon ulkoasuun sopisi ton Enter- kyltin värit :) Tykkään tosta Enter- kyltistä, siinä on ihanan persoonalliset värit, ja se tuo kesä fiiliksen, mutta kun painaa kylttiä, tulee aika surullinen tunnelma, tai sillan. Tykkään teksteistä, niitä on minun mielstä kiva lukea. Noi sun koirasi ovat ihania, tykkään niiden virallisista, ja siisteistä sivuista. Noi linkit on muuten kivat, tykkään ulkoasun asettelusta ja fonteista. Tässä ulkoasussa on sitä jotain! sry lyhyt kommentti.
In August Moon - let me follow you
In August Moon - let me follow you down
In August Moon - let me follow you down
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitos Cerin, koitan saada sitä jotakin vielä enemmän uuteen leiskaan ;) Ensin kuitenkin koirien sivut pitää päivittää..! :D
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover - uusi leiska nyt kurkistuksessa etukäteen!
EDIT: Up! Armoa, kommentoikaa! :) (lukekaa ensimmäisen viestin edittaus)
Jipijaj vointi vähän parempi = olen aloitellut leiskaa :) Tästä tulee tosi hauska! Ainakin itse pidän. Ei ihan Duden dessun värinen valitan mutta kyllä on enemmän väriä kuin edellisessä ainakin... :D
Jipijaj vointi vähän parempi = olen aloitellut leiskaa :) Tästä tulee tosi hauska! Ainakin itse pidän. Ei ihan Duden dessun värinen valitan mutta kyllä on enemmän väriä kuin edellisessä ainakin... :D
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
toi kakkonen on musta kivempi! (--: ihanan hauska ja jotenki tommonen tyylikäs : )
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Ei haittaa vaikka ei ollutkaa Duden dessun vareja, paa-asia oli, etta tosi ravakkaa varia!
Toi ulkoasu on jumala <3 Eka tuolt ylhaalt meni toi R.I.P Norton Frendi ohi, et oks Norton Frendi joku 4LC'n huippuhurtta mut sit tajusin et Norton on kai joku vuohi ja Frendi kissa?
Joo hei, toi ulkoasu on ihan mieleton, laita se!
Anteeks sit et multa puuttuu aat ja oot pisteiden kanssa, oon Kreikassa ja tassa ei oo niita aakkosia.
Toi ulkoasu on jumala <3 Eka tuolt ylhaalt meni toi R.I.P Norton Frendi ohi, et oks Norton Frendi joku 4LC'n huippuhurtta mut sit tajusin et Norton on kai joku vuohi ja Frendi kissa?
Joo hei, toi ulkoasu on ihan mieleton, laita se!
Anteeks sit et multa puuttuu aat ja oot pisteiden kanssa, oon Kreikassa ja tassa ei oo niita aakkosia.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitos molemmille!
Jezz, vaude Kreikassa (ot.), mä rakastan Kreikkaa <3 Ja kiitos kiitos, joo noi on vuohi & kissa :D En tiiä oliks hyvä idea laittaa ne tonne, ehkä pienennän niitä kuvakkeita ihan vähän vielä :DD
Jezz, vaude Kreikassa (ot.), mä rakastan Kreikkaa <3 Ja kiitos kiitos, joo noi on vuohi & kissa :D En tiiä oliks hyvä idea laittaa ne tonne, ehkä pienennän niitä kuvakkeita ihan vähän vielä :DD