Realistisuuden tavoittelu virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Sikko
Floodari

Re: Realistisuuden tavoittelu virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Sikko »

^ On se helppoa teillä! Mulla oli aloitussumma jonkun 300 € ja sillä ei kovin pitkälle pötkitty. Noo sain kerättyä rahaa vähän ja noin, niin sain sen 1000€ kasaan.

Minen ainakaan nyt ole kiinnostunut tuosta hommasta. Teoriassa tuo kaikki vaikutti viisaalta ja jotenkin niin realistiselta, mutta käytännössä se ei ainakaan mulla toiminut. Katotaan nyt, voihan sitä tiliä vielä käyttää, jos siitä innostun.
you know what i like about people?
their dogs
Johanna
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Mistä ihmeestä te jotkut olette saanut niin paljon aloitusrahaa? Ite sain jotain 1000 v€ pintaan, vaikka omistan 14 (muistaakseni) koiraa. :o Nyt sitä rahaa on tullut jokunen sata lisää kilpailuiden järjestämisestä ja tuomaroinneista johtuen, mutta on sitä kyllä mukavasti mennytkin osallistumisiin.
En tiedä, missä olen sitten tehnyt jonkun mokan, kun sain noin vähän tuota rahaa. Mutta, ehkä minä kestän tuolla rahalla. Varsinkin, kun nyt tuosta pentueesta on tulossa jonkin verran sitä rahaa.
Taukoilua.
donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

Jännä juttu muuten! Mä sain muistaakseni jotain 2400 v€ tai jotain tonne päin ;o Ja mulla puolet vähemmän koiria kuin Johannalla :D Mutta mullei silleen ole into mennyt, mutta mä oon tosi tosi tosi huono muistinen niin musta olisi tosi kiva, että laitettas siinä vaiheessa, kun osallistuminen on mennyt perille ja hyväksytty, muistutus, että pitää maksaa!
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kun hankin welhon-tilin, mulla oli viisi koiraa, jokasesta sain 300v€ tukisumman, eli yhteensä 1853.74v€. Sait kyllä todella pienen aloitussumman Johanna!
Shiipa
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Shiipa »

Mulla on rahaa Welhossa nyt 1210.76€, en ole saanut tai menettänyt mitään kun on ollut jäässä tuo mun tili useammankin kuukauden.

Voisin alkaa käyttämään, ja edellisessä mainittiin jotain pentutestistä, sellaistakin olisi tarkoitus oppia käyttämään kun kenneli pääsee alkuun.
DON'T DRINK AND DRIVE, TAKE LSD AND TELEPORT
Dilli
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Dilli »

Mäki sain ton tukisumman 300/koira ja lisäksi kenneliä kohtaan vielä 773.73 v€. Eli yhteensä 10 koiran kanssa 3773.73 v€..
Jos olisin Johannan asemassa, ottaisin kyllä yhteyttä pankin ylläpitoon.
Kuva
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

Mulla on kaks kenneliä, ja 21 koiraa. Jokaisesta koirasta 300 v€ tukisumma ja Fruisille tuli 1056.72 v€ aloitussumma ja Ellalle 539.4 v€. Yhteensä tuli sitten 7896.12 v€ aloitussumma, mikä on oikeesti tosi suuri! Enkä ymmärrä, miten mä oon saanu niin suuren. o.O

Mä oon ollu ihan tyytyväinen siihen, että tilin hankin. Se luo haastetta, mutta ei kuitenkaan liikaa. Ja intonikaan ei ole lopahtanut, päinvastoin. : D

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Mysteeri
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mysteeri »

Mysteeri kirjoitti:Vielä tuli mieleen, että jos minä nyt sen tilini hylkään, niin pitääkö minun silti maksaa osallistumiset, koska minulla on VRL tunnus? Jos pitää, niin sitten se on oikeastaan aivan sama pidänkö tiliä vai en, koska kuitenkin joutuu täyttämään aikaavieviä lomakkeita.Tietenkin se liittyy ihan kilpailun järjestäjästä, mutta silti.
Haen vielä vastausta tuolle. :)
fake it till you make it

leirikoulussa 13.8.-14.8.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

^ Maksaminen ei ole pakollista, mutta onhan se tietenkin ihan suotavaa, eikä se lomake nyt kauhean kauan sitä aikaa vie. :)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Minulla on myös turhan vähän rahaa tilillä tällä hetkellä koiramäärään verrattuna, joka tosin voi johtua omasta tyhmyydestä tiliä hankkiessani. Tällä hetkellä ainakaan en käytä welho-tiliä, eri asia jos siellä olisi vähän enemmän rahaa niin asiaa voisi ajatella uudestaan. VRL-tunnuksellakaan en viitsi "maksaa", koska järjestelmä on tehty sellaiseksi että raha joka tapauksessa lähtee sieltä minun tililtä joka on VRL-tunnukseeni liitetty..

Olen mailannut kyllä welhon ylläpidolle aiheesta jo ainakin pari viikkoa sitten, mutten vieläkään ole saanut vastausta. Uutta viestiä en ole laittanut, todennäkösiesti saisin vain syytteen hätäilystä. :roll:

Itseäni hämmentää se kun osallistumissivulla pitää jossain normaalin tekstin keskellä sanoa se että täytyy mainita viestissä voiko maksaa vaiko ei. Itse silmämääräisesti etsin tekstistä aina pelkästään montako koiraa/ohjaaja/luokka varmuudeksi, vilkaisen nopeasti onko osallistumiskoodi jotenkin poikkeava ja katson sitten osallistuismailin sekä mahdollisen otsikko-ohjeen + onneksi on selvästi usein mainittu josko kisa on vain tiety(i)lle roduille/roturyhmille. En noteeraa sitä muuta selitystekstiä juuri ollenkaan, joten huomaan usein jättäneeni mainitsematta etten ole "kykenevä"/halukas maksamaan.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mulla oli aloittaessa (kuten nytkin) neljä koiraa ja tukisumma oli yhteensä 1505.07v€ eli jokaista koiraa kohden tuli noin 376.27v€. Tällä hetkellä tilillä näkyy olevan 2188.05v€, joten rahamäärä on kyllä kasvanut tässä kolmen-neljän kuukauden aikana.

Hassua ettei Sigitiukselle ole vastausta kuulunut. Itse kyselin vähän liittymiseni jälkeen muutamaan asiaan selvennystä ja vastaus tuli parissa päivässä.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Dilli
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Dilli »

Feanarolla on tietääkseni jotain propleemia VRL:n koodauksien tmv. kanssa, ja aattelin, jos se on vienyt niin paljon huomiota, ettei ole noita Welho-juttuja ehtinyt käsitellä..
Kuva
Slee
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Slee »

Itse olen hankkimassa juuri welholle tiliä Spitrin`siin ja aattelin, että miten siis saa aloitus rahan? pitääkö lähettää jotain sähköpostia vai mitä?
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Aluksi suhtauduin welhoon todella negatiivisesti ja ajattelin että koko pankki pitäisi tunkea sinne mistä se oli tullutkin, mutta nyt kun sitten itse päätin kokeilla pankkia, niin tajusin että se tuo vaan lisää mielenkiintoa tähän harrastukseen, ja nykyään käytän pankkia Waporessa, ja se todella piristää tavallista virtuaaliharrastusta.
Itse sain aloitussummaksi jtn 800v€ sillä tein tilin juuri kun Wapore aloitti toimintaansa jolloin koiria oli vain neljä. Jälkeenpäin on ottanut päähän sillä nyt kennelissä on enemmän tilaa, ja koiriakin on enemmän, eli tili olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tehdä myöhemmin.
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Sigitius kirjoitti:Itseäni hämmentää se kun osallistumissivulla pitää jossain normaalin tekstin keskellä sanoa se että täytyy mainita viestissä voiko maksaa vaiko ei...
Palaan vielä tähän:
Jos tosiaan pitää tällälailla alkaa ilmoittaa, voiko maksaa vaiko eikö voi maksaa jne. niin eikös tässä ole aika suuri mahdollisuus, että kisanjärjestäjä alkaa bongailemaan sieltä osallistujiin vain niitä maksajia? En yleistä mitään, mutta voin sanoa, että jos itsellä ei pankissa juurikaan rahaa olisi ja kisa on täyttymässä näistä "ei maksajista", niin kyllä siinä helposti tulisi laitettua osallistuneisiin enemmänkin näitä, jotka maksavat osallistumisesta. Aika hankalaksi menee... :/
Vastaa Viestiin