Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | voi lukottaa : )

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | YKSI PENTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mulle kelpaa kyllä ihan uros tai narttukin tästä pentueesta, jos vaan saisin päätettyä pystynkö pennun ottamaan vai en. Tietysti tekis kovasti mieli mini-koiraa, mutta kun oon aatellut pysyä ihan perrolinjalla...

/ei, kyllä mun on pakko saada yksi villakoira itselleni. :-D Mietin nyt, ja kyllä mulla on kisaluokissakin tilaa sen verran että mahtuu yksi pikkunen joukkoon. Eli pentu tulis Rock Oniin, Geewasin jatkajalle, joka kasvattaa espanjanvesikoiria, mutta tää pääsis sit vierailevaksi tähdeksi - tosin ei ihan vierailevaksi, vaan koti olisi luvassa loppuiäksi. Noi koirat, mitä mulla on Rock Onissa, on kaikki perroja. Siennan tuloksien vähyyttä ei kannata ihmetellä - tyttö tuli mulle maaliskuussa, eli ei oo koko ikäänsä asunut mun luona. Sitten sattu vielä tauko siihen väliin, joten kisautus on jokaisella koiralla pahasti kesken. Nyt kun kesä tuli, mulla on kuitenkin reippaasti aikaa kisailla noiden kanssa, ja hiljaa hyvä tulee. :-)

Kisattaisiin pennun kanssa agilityssä, PE-lajeissa, BH suoritettaisiin, maastoesteissä, tokossa ja näyttelyissä. Noita kuvia en osaa päättää (lue: en tiedä villakoirista mitään), joten mitkä noista kävisi parhaiten, jos noi saisin? En vielä tiedä sukupuolta, mutta sen kai saa vaihtaa?
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | YKSI PENTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja Satu »

Kyllähän sulle taitaa pentu lähteä. : ) Joo katselin ekan kerran nyt kunnolla itsekin noita erkkarikuvia, eivätkä ne kyllä ole käyttökelpoista nähneetkään.. Tosiaan joo, nimen ja sukupuolen saa vaihtaa. Löysin tuolta tiedostoistani vielä pari kuvaa uroksesta. Yksi ja kaksi. Kyllä noilla ainakin EH, ihan hyvin kyllä myös ERIkin irtoaisi. Jos jaksat odotella, olen menossa lauantaina Auraan. Voin kuvata sulle siellä mikäli sää nyt antaa myöten.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | YKSI PENTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja juulia »

No kyllähän mä noi kuvat voisin mielelläni ottaa käyttöön, jos ei menestystä tule, niin kyllähän voin itsekin jossain näyttelyssä kuvata ja niin edespäin, jos villiksiä näkyy. :-) Ei tosta koirasta ole pakko mikään näyttelytähti tulla, vaikka onhan ne vaaleanpunaiset nauhat tosi kivoja ja sillee. Mutta eiköhän noilla pärjää vähän aikaa.

Eli otan sen uroksen ja nimeä mietin vielä pikkasen. Mulla on hyvää koneella oloaikaa nyt jäljellä, niin sivutkin saattaa tulla vielä tänään. :mrgreen:
/eka nimi minkä keksin oli Guccio Gucci by myrrha, mut mietin vielä. ;D toi ainakin kuulostais hauskalta!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha |

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mullekkin olisko jotain kuvia vilauteltavana?
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha |

Viesti Kirjoittaja juulia »

Tässä on nyt sitte Guccio Gucci by myrrha "Miro".
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha |

Viesti Kirjoittaja Satu »

Kiitoksia paljon. Tän voipi nyt lukittaa. : )
Vastaa Viestiin