Jack Jeer

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Jack Jeer

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

http://jackjeer.webs.com/index.htm

Pyydän: kommenttia ulkoasusta, TEKSTEISTÄ (!!), kokonaisuudesta... Kaikesta.

edit/ ulkoasu on joillekkin resoille liian iso, tiedän.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: Jack Jeer

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Oi ihanaa, terrierikasvattajia ! Jo näin etukäteen voin sanoa, että täällä on ainakin yksi kiinnostunut sun kasvatista,
jos niitä jossain vaiheessa on tulossa. 8)
Mutta juu, ulkoasu on ihan mukavan yksinkertainen. Vihreä väri sopii ulkoasuun sekä kennelin nimeen!
Tekstit ovat aika putkeen kirjoitettuja, mutta niitä on kuitenkin mukava ja mielenkiintoista lukea.
Koirien sivut ovat selvät ja tykkään tuosta kisakalenterista ja sen tyylistä.
Anteeksi lyhyestä kommentoinnista.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

^ Kiitos kuitenkin, että jotain jaksoit kommentoida! :-) Ja kiva että löytyy kiinnostusta pikkuselle russelinassikalle.

-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Ensimmäinen reaktio oli WAU! Todella hieno pelkistetty ja upea. Nimi on ihana (voisin haluta terrieriä ihan vaan sen takia et se sais niin makeen nimen).

En oo oikeen koskaan lämmenny noilla tarinajutuille etusivulla. En vaan tykkää. Ja kenkulit? Meinasin pudota tuolilta. :D Etusivun teksti on muuten kivaa luettavaa ja simppeliä. Koirat sivu on kanssa simppeli, helposti selattavissa ja tosi kiva. Kun avasin toisen koiran sivun ehi jo järkyttyä. Kauheen iso vaalea alue. Onneks siihen tuli toi kuva oikealle puolelle. Muuten se ei ois toiminu. Toi tietolaatikko vaikuttaa vähän tyhjältä. Jotenkin kaipaisin enemmän tietoa tai vähemmän väljyyttä. Noi kisakalenterien pudotusvalikko jutut on toimivat. Luonteita sä et vissiin kirjota. :D

Kasvatus sivulle oisin melkein kaivannu jotain kuvia. Se on vähän ankean olonen. Teksti on kuitenkin kivaa luettavaa. Tosin olisit voinut mainita mitä vaadit kasvattiesi omistajilta ja mitä pentueiden vanhemmilta. Kaiken kaikkiaan hyvin onnistunut. Oon vaan niin totaalisesti rakastunu tohon nimeen. <3_<3
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jack Jeer nimi on mahtava :D Yhdyn -Millan- mielipiteeseen, etenkin tohon, että kasvatus-sivu kaipaisi jonkun kuvan.
Koirien sivut on ihan kivat. Ulkoasun väri on hyvä. Tekstit on tosi kivat ja tykkään niistä kovasti, niitä oli ilo lukea.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Nyt tulee nopeasti tämä, mutta mua ärsyttää noi copymerkinnät (siis tekijänoikeudet). Ne ovat melko "isolle" alueelle laitettu ja ne omasta mielestäni se pilaa etusivun. Ulkoasu on melko synkkä ja nimi on mieleen, ainakin yhdistää sen heti russeleihin.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Suuret kiitokset kaikille!

Milla, älä dissaa kenkuleita. :mrgreen: Ja luonteet on tulossa ehkä joskus tulevaisuudessa. Pitää katella, millon jaksan kirjoitella. :-D Kasvatus-sivulla lukee kyllä (tokassa kappaleessa) mitä haluan kasvattini tulevalta omistajalta. Kiitos erityisemmin sinulle pitkästä kommentista!

kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Nimi on kiva, sopii enemmän kuin hyvin jackrusseleihin. Itse pidän tuosta yksinkertaisesta linjasta. Ulkoasu on kuitenkin mun makuun liian iso ja massiivinen, sitä on aika raskas selata. Synkät värit luovat tietysti oman tunnelmansa, ja mä kyllä tykkään väreistä. Toi kuva tossa otsikossa on suloinen, mutta kun siinä ei ole mitään reunoja tms. niin se näyttää äkkiä siihen heitetyltä.

Jack Jeeristä nousee vielä tähti ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Kiitokset myös irkkulikalle. :-)

edit/ ahaa, ok. Mä en taas tämän kennelin kohdalla halunnut mitään über tarkkoja sääntöjä. :-D

-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Tarkotin enemmän että jotain kunnon listausta. :D Tosin mä oon hulluna listoihin...
Vastaa Viestiin