fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
rede
Epätoivoinen katse
Viestit: 436
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:25 pm

fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja rede »

Fleckin palattua pikku hiljaa menoon mukaan, on tullut ajankohtaiseksi suunnitella tulevaa pentuetta. Tulevan pentue olisi rodultaan walesinspringerspanieli ja rodulle osuvasti teemana toimisi Chronicles of Life And Death.
Pentueen olisi tarkoitus syntyä tässä joskus kesäloman aikoihin, mieluiten mahdollisimman pian, sillä pentueen emällä alkaa ikää olla jo jonkin verran [sivut päivitetään tuloksineen päivineen ennen pentueen syntymää], että nyt alkaisi olla viime hetken käsillä.

Fleckiin syntyy pentueita aika vähän ja vain tarkoin valituille koirille. Pentueet ovat pieniä, mutta sitäkin laadukkaampia. Fleckin tämän hetkisistä jokaisesta pentueesta löytyy jos jonkinmoista menestyjää, eli ihan kehnoja koiria ei ole siis luvassa. Vaadimme pennunostajalta aktiivisuutta ja pysyvyyttä! Emme halua lukea tai kuulla, että kasvattimme on heti seuraavalla viikolla myynnissä, joten jos et ole täysin varma, että voit tarjota pennulle pitkäaikaisen kodin niin unohda koko homma jo tässä vaiheessa. Meille pitää ehdottomasti ilmoittaa, jos jostain kumman syystä päädyt myymään kasvattimme.
Haluamme myös kuulla kasvattiemme kuulumisia. Listaamme tuloksia sekä pentueiden omille sivuille ylös että Fleckin kasvattien yhteiselle sivulle. Toki muitakin asioita on kiva aina lukea vieraskirjastamme ja sähköpostistamme pitkin kasvattiemme elämää.
Meiltä on mahdollista saada kuvia koirille. Kerrot vain oman mieltymyksesi, niin etsimme sopivat, tai ehdotamme omia suosikkejamme.
Haluaisimme mahdollisesti yhden sijoitusnartun. Kisaamisesta sovitaan sitten sijoituskoiran omistajan kanssa erikseen.
Loput ehdoista/vaatimuksista ja muista pentueistamme löydät täältä

Pentueen emänä toimii Messingin Mahdoton Vipeltäjä. Neidin kanssa on kisattu suhteellisen vähän, mutta menestys on ollut sitäkin huomattavampi. Neidin kanssa ei olla paljoa keritty kisaamaan, mutta tärkeimmät tulokset löytyvät kalenterista. Memmalta löytyy siis muutama voittaja-titteli ja joistakin maista neiti on viittä vaille valio.Memma kisaa agilityssa maxiII-luokassa. Luonteeltaan tämän Mahdoton Vipeltäjä on nimensa veroinen vipeltäjä ja ulkonäöltään sopusuhtainen ja omistajien mielestä kaikin puolin täydellinen.

Pentueen isäksi on lupautunut Hubbub Friction, jolle on myös kerynyt titteleitä näyttelynsaralta. BH vNLW-07 vBELW-07 vBELW-08 vDKW-08 vMV-08. Friiko on walesille ominaisesti hieman sählä, mutta mejästä löytyy myös tulos AVO1. Ulkonäöltä Friiko on hyvin sopusuhtainen ja upeaturkkinen. Erityisesti Friikon pää on tehnyt meihin vaikutuksen.

Pentue olisi siis suvuton. Pentuekoko pidetään pienenä korkeintaan neljä pentua, uroksen omistajan pyynnöstä. Pennuista veikkaamme näyttelyissä menestyviä ja oikein meneviä tapauksia.

Jos siis päädyit tähän pentueeseen niin alle vain myyntipuhe, mitä sinulla on tarjota tulevalle pennulle ja miksi juuri sinulle pitäisi myydä kasvattimme?

Nimiehdotukset:
Dead By Gun Fleck susityttö/lasipisaran (narttu?)
Smoking Gun Fleck
I Kill Spies Fleck
Shoot to Kill Fleck
Kill 'Em All Fleck
One Shot One Kill Fleck rede/triomf (uros)
Crush Kill Destroy Fleck jade/yksäri (uros)
Serial Killer Fleck
My Killer My Shadow Fleck
Shot By Gun Fleck
Shoot 'Em Babe Fleck
Gunpowder Fleck

//hokshoks. Pentujen synttärit ovat alustavasti 20.8!
Parisuhde ononnellinen, kun tietää, mistä irtokarkeista toinen pitää.
rede
Epätoivoinen katse
Viestit: 436
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:25 pm

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja rede »

Ylös vain. Pentueelle löydetty isä ja emän sivut päivitetty.
Parisuhde ononnellinen, kun tietää, mistä irtokarkeista toinen pitää.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Eli mua siis kiinnostaisi tällänen pentu tuonne Lasikseen (: Sukupuolesta en ole varma ja kuviakaan mulla ei taida olla, että olisiko mahdollista teiltä saada kuvat mukaan?
Pennun kanssa suunnataan vSL'n kokeisiin, tarkoitus suorittaa ainakin taippari ja mejäkokeisiin, josta on tarkoitus valioitua. Näyttelyihin suunnattaisiin jos kuvat sen sallivat.
Jos pentu meille lähtee, toivoisin nimeksi Dead By Gun Fleck (:
Hieno juttu, että Friiko kelpaa isäksi.
rede
Epätoivoinen katse
Viestit: 436
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:25 pm

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja rede »

Kuvat voidaan kyllä antaa, ja mikä parasta sunnuntaina on Springereiden erkkari, jonne olemme jaden kanssa menossa, eli tilaus vain kumpaa sukupuolta haluat, niin valkataan sinulle sopiva yksilö.
Parisuhde ononnellinen, kun tietää, mistä irtokarkeista toinen pitää.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mulla ei oo skp väliä, mutta jos nyt jotain pitäisi sanoa, niin vaikka narttu :D

edit // Kiitos kovasti (:
rede
Epätoivoinen katse
Viestit: 436
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:25 pm

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja rede »

Tämä ylös. Yksi pentu [ jamahdollisesti minä voin laistaa omasta varauksista, jos jostain ilmaantuu suuri ryntäys...] vielä varattavista. Tätä tilaisuutta ei tule toiste ja muut myynticlichét.
Susityttö: jadella joitakin kuvia. Valkataan jossain välissä suosikkimme ja näytetään sulle.
Parisuhde ononnellinen, kun tietää, mistä irtokarkeista toinen pitää.
Avatar
jade
Kriisissä
Viestit: 890
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:20 am

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja jade »

Ollaanpas tiputtu pohjamutiin. Niitä kuvia! Laittelen tähän nyt reden mielipidettä sen kummemmin kyselemättä joitain suht kivoja narttuja, joista voit katsoa jos vaikka löytyisi joku riittävän hieno. :) Voin sitten kaivella kyseisestä koirasta enemmänkin kuvia esille mikäli niitä löytyy.
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/760.jpg
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/701.jpg
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/572.jpg
http://s356.photobucket.com/albums/oo3/ ... 09/888.jpg
KuvaKuvaKuva
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Tästä tykkäsin kaikista eniten (:
rede
Epätoivoinen katse
Viestit: 436
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:25 pm

Re: fleckin pyssysankarit... tai siis walesinspringerit

Viesti Kirjoittaja rede »

^Kuinka yllättävää... Bentonin W-pentueesta, jos oikeen tunnistan kuvan koiran.
Juuh. Lisäsin ekaan viestin synttäripäivän eli 20.8. Sivuja on siis aikaa väsätä 3.9 asti. Sitten alan/alamme kinuta sivuja.
Yksi pentu vielä varattavissa. Tainnut taas walesien suosio hiipua :D
Parisuhde ononnellinen, kun tietää, mistä irtokarkeista toinen pitää.
Vastaa Viestiin