Etsitään nätskää ja hyväluonteista nahkanarttua!

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Lukittu
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Etsitään nätskää ja hyväluonteista nahkanarttua!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Rulla, virallisemmin BH Jk3 Hk1 Tk3 RH-FL B RH-F B VPVA VFBV VAVA VKTV VFIN KVA Geewas We Rule Night, kaipailisi viehättävää naisseuraa tälle kesälle. Suunnitelmissa olisi nimittäin Polar Circle'sin ensimmäinen nahkapentue.

Rulla on elegantti, vauhdikas ja selkeästi käyttökoira (näyttelyistä ei mainittavaa menestystä, useimmiten EH1 tai joskus ERI1), jolla on mahtava, energiaa pursuavan vauhdikas luonne! Haussa olisi siis tälle hurmurille nahkatyttöstä tositarkoituksella jo tälle kesälle. Pentue tulisi syntymään, kun Rulla on RH-TA ja VFIN TVA, mutta päätin tarjota pojan jo nyt näytille, jospa vaikka tulis useampi nainen tarjolle. :mrgreen:

Toiveita:
  • jonkin lajin valio
    terve
    ei aikaisempia pentueita
    sekä näyttely- että käyttölajituloksia
    blue merle -värinen
    hyvä luonne
Jos ei sopivaa tyttöä löydy, niin sitten pentue syntyy evm. -nartulle. (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Sikko
Floodari

Re: Etsitään nätskää ja hyväluonteista nahkanarttua!

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Mulla ois kyllä nahka, mutta se ei ole merle (trikki). Onko tuo merleys siis pakollista vai kelpuutatko trikkejäkin? Ois mulla tosin merlekin nahkanarttu, mutta se on valitettavasti sukua Rullalle.
you know what i like about people?
their dogs
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Hmm hmm, mun pitää kyllä harkita. :s Kun alunperin ajattelin kivojen nimien puolesta (= pennut merlejä tai trikkejä, Polar Circle's Black... ja Polar Circle's Blue...) ja sit siltäkin kannalta, että tric x tric -yhdistelmästä tulee vaan trikkejä (mäkun olen orjallisesti päättänyt kasvatuksessa noudattaa tätä sallittua värijalostuskaavaa). Toisaalta suvullinen koira olis tosi hyvä... Siispä millanen tyty sulla olis tarjolla? :--)
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Sikko
Floodari

Siis minähän en harrasta näyttelyitä pätkääkään, joten Hymyllä ei edes ole kunnon nlykuvia, jos se ei haittaa niin hyvä, mutta nlyt ei oo ollenkaan minun juttu (ei niin IRL kuin URLkaan). Tulokset Hymyn sivuilla on ihan jäljessä (tai ainakin melkein ihan), sillä oon vähän laiska päivittelemään yksityisten koirien kisakalentereita. Hymy on tosiaan virallisesti (RH-E BH EK1 Tk1 VFIN KVA VPVA ) Wolftame's made of joy ja tosiaan valioitui juuri hausta. Paimennusvalio Hymy on myös sekä se kisaa agilityssa 2-luokassa ja tokossa AVOssa. Mulla on myös sellanen kutina, että Hymyllä on tulos jäljen alosta eli että Jk1:n sais lisätä tuohon meriittilistaan.

Mutta siis tuollanen käyttökoirahan se on.
their dogs
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Mie pistän Hymyn harkintaan! Ei varsinaisesti haittaa tuo näyttelytulosten puuttuminen - ei Rullakaan kun ole mitenkään erityisen mahtavasti näyttelyissä pärjännyt yksilö, vaan just niinku Hymykin, enemmän näyttelykoira. Mulle on tarjottu myös toista tricolornarttua, mutta ilmoittelen kyllä kumman valitsen vai käytänkö sitten evm. -narttua.

Löytyiskö edes jotain merlenväristä narttua? Tuloksilla ei nyt välttämättä ole sitten sen suurempaa väliä.
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Tulin nyt loppujen lopuksi siihen tulokseen, että käytän evm. -sukuista merlenarttua tällä kertaa.

Kiitos Sikolle ja Rebeccalle tarjouksista, pidän mielessä ne tuleivaisuutta varten. (:

Eli, tämän voi lukottaa.
† † † ask me anything &
Sikko
Floodari

Jeps, unohdin ihan että Hymystä tänne ilmoitin, kun mulla on jo muita suunnitelmia tytön varalle! :-D
their dogs
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo, Raitaa käytän sitten itse, kun sille olen miettinyt tulevaisuutta.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Ookoo, no hyvä että selvis sit näin. :-------------D
† † † ask me anything &
Lukittu