M: belgianpaimenkoira groenendael, narttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

M: belgianpaimenkoira groenendael, narttu

Viesti Kirjoittaja Bee »

Eli myynnissä olisi nuori, vähän kisannut evm- sukuinen belgityttö Reawel's Get Around. Ronja on suorittanut BH- kokeen ja paimennuksen perusradan hyväksytysti. Agilityssä sillä on 3 vKUMA:a eli näin ollen se kisaa MAXI II:ssa. Flyballissa ja koiratanssissa jonkin verran pisteitä myös. PESO suoritettu pistemäärin 108.

Kuvat saa mukaan, mikäli omaa kuvaluvat Deabeistä. Jos sinulla ei ole lupia, en suosittele pyytämäänkään, koska lisäkseni muillakin on sieltä lupia. Mikäli omistat Welho- tilin tai VRL- tunnuksen, maksuksi kelpaisi vaikkapa 500 virtuaalieuroa (:
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Lania
Kanada
Viesti:

Re: M: belgianpaimenkoira groenendael, narttu

Viesti Kirjoittaja Lania »

Minä olisin hyvinkin kiinnostunut tästä neitokaisesta :)
Tiedätkin jo aikalailla minun kisautuksista ym. mutta kertoilen tässä silti vähän. Tyttö pääsisi näin alkuun ainakin Rocherstaviin, mutta luultavasti muuttaisi myöhemmin Terranoikseen kunhan se valmistuu (Firielin muuttaa nimensä).

Kisanäyttöä voi katsoa ainakin kaikilta Rocherstavin koirilta, siellä on vanhempia ja uudempia tulokkaita, joten joidenkin kanssa on ehditty kisaamaan jo kauemman aikaa. Firielin koirilta voi myös katsoa kisapuolta.

Pysyvän kodin pystyisin lupaamaan, sillä tälläkin hetkellä jokainen minulle tullut koira on ollut ja pysynytkin luonani (:
Jalostuskäyttöä en olisi pahemmin miettinyt mutta mahdollisesti jossain vaiheessa kun neidillä olisi kunnolla tuloksia niin voisi miettiäkin, jos vain sopisi?
Tulavaisuudesta sen verran, että Ronjan kanssa jatkettaisiin monipuolisin linjoin lajissa kuin lajissa ja tähdättäisiin hyviin tuloksiin ja ajan kanssa myös monessa lajissa valioiksi.
Maksaa voisin tuon 500 virtuaalieuroa.
Mahtavaa jos neidin meillepäin lupailisit :)
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Annan hyvin mielelläni Ronjan sinulle, sillä tiedän sen pääsevän hyvään kotiin ja aktiiviseen kisautukseen (: Tuon rahasumman voit siis maksaa tililleni 3079-82651.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Lania
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lania »

Hienoa että tyttö lähti minulle, kiitos! (:
Maksun pitäisi olla nyt perillä, sivut teen tänään myöhemmin sillä tänään on vähän suunnitelmia niin en ehdi heti.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Vastaa Viestiin