Leonberginkoira vaaveja! Syntyneet 02.07.09. Kate?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Wanted
Alkupalat
Viestit: 18
Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 9:09 pm

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja Wanted »

Tällä kertaa jodun sanomaan ei, koska leonberg ei ole rotuni.
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Useamman kerran oon tätä pentu topickia kierrelly ja katellut, miettinyt ja miettinyt... Ja jos vain pennun mulle antaisit niin narttupennulle voisin kodin tarjota Wreath'sista. Pentu pääsisi maalle elelemään perhe elämää yhdessä muiden koirien ja hevosten kanssa.

Pelkäksi pihan koristeeksi se ei todellakaan tulisi vaan pääsisi kilpailemaan tokokokeissa, pelastuskoirakokeissa sekä vesipelastuksessa, myös näyttelyissä kävisisimme. Itse tykkään painottaa enemmän koirieni kanssa käyttöpuoleen, mutta en näyttelyitäkään unohda varsinkaan jos koira osoittaa pärjäävänsä kehissä.

Kilpailu tuskin tulisi olemaan superaktiivista, mutta kilpailuissa kuitenkin käydään ja aina on tavoitteena valioitumiseen saakka kilpailla lajissa. Itsellä tuo kisaus on vähän ollut "epäsäännöllistä", tulee kausia jolloin kilpaillaan aktiivisesti sitten saattaa tulla pieni tauko kilpailemisesta kunnes taas on aktiivista kisailua. Mutta tarkoitus ois kaikkiin niihin kisoihin mukaan päästä mihin vain mahdumme mukaan :)
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Kate
Toistolla tehoa
Viestit: 720
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja Kate »

Hmm. Leonbergi on ollut pitkään haaveissa ja tarkoitus on jo jonkin aikaa ollut ainakin yksi tällainen näin virtuaalisesti hankkia. Kuvat on olleet valmiina jo ties kuinka kauan. Heinäkuussako näiden olisi sitten tarkoitus syntyä? Mietin vaan että tällä hetkellä nämä hommat ovat (edelleen) jäässä. Nyt olen jo hieman saanut ajatuksesta kiinni että mitä aion tehdä. Minullahan ei tällä hetkellä ole varsinaista kenneliä tai muutakaan sivustoa pystyssä. Jos nää heinäkuussa sitten tulisi niin olisin jo luultavasti saanut kaiken hoidettua. Miten näiden pentujen jalostuskäyttö? Onko mahdollista? Haittaako jos koiran kanssa ei erityisemmin näyttelyitä harrastettaisi? Itse kun ne niistä paljoakaan perusta. Lähinnä siis käyttökoiraksi tällaisen haluaisin; palveluskoiralajeja, vesipelastusta, työkoirakokeita jne. Tuoretta kisanäyttöä ei oikeastaan ole, mutta vanhoilta koiriltani sitä kyllä löytyy, jos kiinnostaa sitten.

Pitää tosiaan vielä miettiä. Mutta kiinnostusta kyllä olisi. (:
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Avatar
A.t
Syvällistä
Viestit: 628
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
Viesti:

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja A.t »

Mahtavaa, kun löytyy niin useita kiinnostuneita :D
Smoothtar, Kyllä sulle pentu lähtee. Tosiaan en mä mitään himokisauttamista vaadi, pääasia vain ettei jää aivan toimettomaksi. Kuulostaa hyvältä sinun suunnitelmasi.. käväisin sun sivuillakin, oih sullakin on siellä jämtipoika:D

Kate, joo mä mietin että jos heinäkuun alkupuolella syntyisivät. Käykö kaikille? Mä ilmoittelen tarkempaa päivämäärää, kun olen päättänyt. Oikeastaan mun puolesta saa kyllä jalostukseen käyttää, kattoo vaan ettei tästä suvusta tule kovin yleistä. Joo, mä vaan ehdottelin tuolla eka viestissäni, että näyttelyt on myös yksi harrastus, mutta ei tosiaankaan pakollinen. Ei minua haittaa, vaikka ei näyttelyissä kävisikään ja käyttöpuoli käy hyvin. Toivottavasti saat sivut piakkoin pystyyn ja onhan tässä toki aikaakin.
Kerro, kun olet päättänyt, niin laitan sinutkin sitten varauslistalle ;)
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Heinäkuun alku käy mulle mainiosti.

Sain sit tänään luvat toiseenkin leokenneliin, mutta ehkäpä pitäydyn noissa jo esittelemissäni kuvissa vaikka yksi uros tuolta toisestakin kennelistä houkuttelisi. :D Ehkäpä katson miten leot jaksaa innostaa ja harkitsen josko ottaisin rodun Meripelastajan vakituiseen porukkaan mukaan.

Muille kuvia etsiville tiedoksi, että multa löytyy nyt luvat Arcaninen ja Holzlandin kuviin.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Kate
Toistolla tehoa
Viestit: 720
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja Kate »

Nyt on pohdittu ja tultu siihen tulokseen että tämä tilaisuus pitää nyt käyttää. Eli olen valmis ottamaan pennun, jos sinä sellaisen minulle luovutat. :D
Sukupuolesta en vielä tiedä. Pitää ensin selvittää että onko tuo kuvissa oleva koira tyttö vai poika. (:
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Avatar
A.t
Syvällistä
Viestit: 628
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
Viesti:

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja A.t »

Lansu_, Okkeii, selvä juttu :D Mulla sitten on vain luvat Member of the leogang- kenneliin, joten ei kannata sieltä kysellä.

Kate, Eiköhän sulle myös pikku leo lähde matkaan. Ilmoittele, kun olet sukupuolen päättänyt. Jos et saanut niistä kuvista sukupuolta selville, niin laita ilman muuta tähän topickiin niin me voidaan päätellä.
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja hayano »

Vitsi ku tää houkuttais. Mutta päätin että seuraava kakkos rymän kira mikä tulee on kaukaasianpaimenkoira tai sarplaninac joten ei voi ainakaan vielä ottaa. Vaikka pentujen isä kyllä houkuttelis aika lailla :P
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Mulle sopii myös heinäkuun alku.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Avatar
A.t
Syvällistä
Viestit: 628
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
Viesti:

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja A.t »

Hayano, jos muutat mielesi, niin kyllä pentuja vielä riittää ;)

Olen surkea keksimään nimiä, mutta minkä tyyppistä haluaisitte? Ehdotuksia kiitos.
1. Vimmakintun..-Adams, Ariel, Arthur, Amadeus, Andy yms.
2. Vimmakintun.. -Armeijasoturi, Aatelispoika, Aurinkolapsi, Aprillipila yms.

Pentujen syntymäpäivä on 02.07.2009.
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mä haluaisin tuon kakkosvaihtoehdon kaltaisia nimiä. Oma ehdotukseni mun pentuni nimeksi on Vimmakintun Alppileijona, mutta kattelen nyt millaisia nimiä sä keksit. :D
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Kate
Toistolla tehoa
Viestit: 720
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja Kate »

Juu, mää oon kanssa tuon kakkosvaihtoehdon puolella. Ekana tuli mieleen Vimmakintun Ankkarock tai joku Apinatarha. :DD
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Itse myös kallistun kakkosvaihdoehdon puolelle.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Avatar
A.t
Syvällistä
Viestit: 628
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
Viesti:

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja A.t »

Okei, kakkos vaihtoehto päätetty:D Laitan ekaviestiin nuot ehdotukset ja voin myöhemmin laitella lisää.
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Vimmakintun Aurinkolapsi voisi olla tulla mun pennulle :)
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Vastaa Viestiin