O: Terrieri

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Joana
Floodari

O: Terrieri

Viesti Kirjoittaja Joana »

Tahtoisin itselleni aluksi yksityiseksi, myöhemmin tulevaan kenneliin, terrierin. Kisautus painottuisi mejään, ja rodusta riippuen myös pk-lajeihin ja luolakokeisiin. Koiralla saa olla sukua, mutta jalostuskäytön tulee olla mahdollista. Kuvat ja kisatulokset ovat plussaa, mutta kuvia löytyy monista roduista omastakin takaa. Tällä kertaa en valitettavasti hae pienimpiä, seurakoiramaisimpia rotuja, joten yorkit, silkit ym. ovat poissuljettuja.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: O: Terrieri

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=839 tuolla olisi parsonrusseleita (: Kaikki ovat vapaita, vaikka niissä lukeekin kahdella Pohjanmeren. Osalla on kisattu mejässä ja luolakokeissa. Nella on ainut jonka annan ehdottomasti vain sijoitukseen. Sopivat hyvin luolakoiriksi ja työkoirakokeitten tuholaistorjuntaan.
Joana
Floodari

Katselin noita, ja päädyin siihen, että Fanni olisi mulle se paras vaihtoehto. Sukukin vaikuttaa mainiolta, myös jalostuksen kannalta. Katselen vielä, josko tulisi muita tarjouksia, mutta Fanni vaikuttaisi oikein hyvältä :)
whisperer
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Lasketaanko borderterrieri tai skotlanninterrieri seurakoirarotuihin?
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Joana
Floodari

^ Kiitos tarjouksesta, mutta nämä rodut eivät tunnu oikeilta minulle, ja niille ei löydy myöskään kuvia.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mites kk kettuterrieri? Luonnetta, kokoa ja ulkonäköä löytyy tarpeeksi. Mulla olis kaksi koiraa (u & n) joille olis mahdollisesti luvassa pentuja joskus...
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Joana
Floodari

Kiinnostava rotu, mutta tällä kertaa haen ihan aikuista koiraa... Täytyypi miettiä.

// Susityttö, valitettavasti täytyy hylätä tämä hyvä tarjous, koska ainoa parsonikuvani on uroksesta.
Susityttö
Höpsö veitikka

Okei (: No eipä tuolle voi mitään. Kiinnostaisiko cairni, Rambolle saisi kuvat mukaan minulta, jos itseltä ei löydy. Kisaa agissa jo II-luokassa ja mitähän muita tuloksia pojalla oli. Sivut on hukkunut mutta googlella löysi ihan kivasti tuloksia.

Ja olisi minulla oma tuomani parsoniuros etsimässä myös kotia. Uroksella on BH ja jotain satunnaisia tuloksia mejästä, toki myös näyttelytuloksia, mutta kuvia ei saa mukaan. Itse puhuin urosta Nessinä ja Jonna Nemona (: Mut tuo uros nyt kuitenkin etsii kotia. IRL ikääntymisellä täyttäisi tän vuoden joulukuussa 2v. Nessi muuten kisaa mejässä VOI-luokassa, tarkistin tämän äsken.
Joana
Floodari

Oi hei mä katselen ja mietin vielä hetken tota cairnia, mutta vaikuttais tosi hyvältä! Tykkään rodusta irl ihan valtavasti, ja toi ois kiva lisä mun isojen terrierien joukkoon.

// Joo, kyllä mä tulin siihen tulokseen, että olisin valmis tarjoamaan Rambolle kodin :) Kuinka pian haluat sivut, mulla on menossa tällainen pieni kesäprojekti, joka valmistuu hiljalleen... Ilman sivuja kuitenkin luultavasti kisattaisiin mejässä näin alkuun.
Susityttö
Höpsö veitikka

Sivuilla ei ole mikään kiire (: Ihan sitten, kun itse ne kerkiät tekemään.
Vastaa Viestiin