Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Sen verran pitää vielä mainostaa, että Juksulla on ihan mahti suku! Se on vähän mennyt väärin tuonne sen sivuille, mut se on silti ihan parsa! Juksun emä on oma kasvattini Vilna, joka pärjäsi kisoissa tosi hyvin Jepsun ansiosta. Vilnan emä taas oli oma koirani BH JK 2 Tuulenviemän ajattelematon kitupiikki, joka oli Josefinan ja Hennin kasvatti Tahdin ja Alin pentueesta. Eli tässä on hyvä mahdollisuus jatkaa eteenpäin mukavaa sukua, joka ei kuitenkaan ole liian yleinen. :)
ot. Jeps, huomasin sen, kun tuomaroin tuossa pk-kisoja! Onnea paljon!
ot. Jeps, huomasin sen, kun tuomaroin tuossa pk-kisoja! Onnea paljon!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Ömm, siis jos pentu lähtis, nii siis tottakai Kiipelissään (tauolla) tulis. Näyttelyissä ei välttämättä kierreltäis kovasti, vaan enemmänkin käyttöön hauva pääsis. Paimennuksessa tottakai kisattaisiin, tavoitteina olisi myös käyttö- ja tottisvalion tittelit. Pelastuskoiraksi yritettäisiin siinä sivussa. Nyt kun on enää se 6 koiraa, niin varmasti oikein hyvin yks nahka menis siinä ohessa, samoissa lajeissa valjakkoajoa lukuunottamatta kuitenkin kisataan. Pentueista en mene vannomaan, niitä ei varmaankaan tulisi sitten yhtäkään. Ellet sä itte haluaisi sitä sitten käyttää, sijotus yhdelle pentueelle kävis myös. Mutta jos ei sijoitukseen huvita laskea, voit silti sitä käyttää ihan millon haluat :D Ittelläni ei kasvatustyötä varten olis nahkalle mitään käyttöä. Ja joo, näillä näkymin uros olisi se hyvä vaihtoehto. Ja se nimi! :D
Etjoo :D
edit/ Ömjoo, kyllä mä kuvat etin, kuvattomaks ei jää missään nimessä ;) Näyttelyissä käydään sitten silloin tällöin.
edit2/ Soopeliuros, kuvat saatu :)
Etjoo :D
edit/ Ömjoo, kyllä mä kuvat etin, kuvattomaks ei jää missään nimessä ;) Näyttelyissä käydään sitten silloin tällöin.
edit2/ Soopeliuros, kuvat saatu :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
noel, sulle lähtee kyllä ehdottomasti noiden sammareiden seuraksi yksi nahka vaavi. Mä voisin tosiaan uskaltaa sijoittaa sulle uros pennun, koska sut sen verran hyvin tunnen ja näin sun kisaukset tiedän.
Onko sulla muuten minkäänlaisia kuvia? Mä mietin, että olis sääli jos se kokonaan kuvattomaksi jäisi.
Nyt voisi näitä varaillakkin, vaikka ajankohta onkin vasta kesän jälkeen. Eli kaikki kiinnostuneet voisivat ilmaista kiinnostuksensa ja halukkaat varaajat viestiä vaan alle.
//hyvä homma, koska mulla on se periaate sijoituskoirilla, että niiden pitää käydä elämänsä aikana edes yhdessä nlyssä ja se EH olis kiva saada, vaikka rajana onkin H. Ilmottele sitten väriä ja silleen kun tiedät.
Onko sulla muuten minkäänlaisia kuvia? Mä mietin, että olis sääli jos se kokonaan kuvattomaksi jäisi.
Nyt voisi näitä varaillakkin, vaikka ajankohta onkin vasta kesän jälkeen. Eli kaikki kiinnostuneet voisivat ilmaista kiinnostuksensa ja halukkaat varaajat viestiä vaan alle.
//hyvä homma, koska mulla on se periaate sijoituskoirilla, että niiden pitää käydä elämänsä aikana edes yhdessä nlyssä ja se EH olis kiva saada, vaikka rajana onkin H. Ilmottele sitten väriä ja silleen kun tiedät.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Noh niin, onkos vielä kiinnostuneita nahka palloista?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 756
- Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 8:18 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Njoo. Niinkuin tässä Rebecan kanssa mesessä puhuttiin, olisin kiinnostunut tämmöisestä nahkapupsista Rocklineen (ei vielä valmis) nöffien kanssa asumaan. >D Pennun kanssa kisaisimme näyttelyissä ja tavoitteena olisi tietenkin jonkin maan valio. Paimennuksessa kisaisimme myös aktiivisesti, ja valioituminen olisi tavoitteena siinäkin. Maastoesteissä, tokossa ja agilityssa kisaisimme myös aktiivisesti, muttei kuitenkaan yhtä aktiivisesti kuin esim. paimennuksessa. Vesipelastustuksessa, koiratanssissa, flyballissa yms. kisaisimme aika harvoin, mutta kyllä niissäkin meitä varmasti nähdään. :"D Kuvat olisivat luultavasti piirretyt(?).
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Jooh eiköhä sulle Weetsi lähde yksi nahkalapsonen, kun sut tunnen ja näin. Ei noi hupilajit ole niin tärkeitä, mutta olisi tosi kiva jos paimennuksessa ja ainakin pkssa koira saisi kisausta. Toi piviko juttu käy erinomaisesti, jos et oikeiden koirien kuvia saa mistään hankittua. Mulla itselläni olisi jotkut maailmankaikkeuden surkeimmat trikki kuvat lk colliesta, mutta jos et muutakaan saa niin ilomielin mä ne sulle lahjottaisin.
Nisha, onko vielä kiinnostusta?`
Onko vielä lisää kiinnostuneita?
Nisha, onko vielä kiinnostusta?`
Onko vielä lisää kiinnostuneita?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 756
- Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 8:18 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Niin, tietenki pääsi unohtumaan. :_D Että pk-lajeissa toki kisaisimme. Ja urosta kaipailisin. : D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Joo, sulle sitten uros (: oletko vielä väriä kaavaillut, vai onko se vielä harkinnassa?
//joo uros sulle
Viima - emä sai SERTin!
Voi jo nimiä ruveta valkkaamaan, noelin painostuksesta :---D eli joo. Teemana on tällä kertaa The GazettE bändin biisien nimet. Nimet näkyvät ykkösviestissä.
//joo uros sulle
Viima - emä sai SERTin!
Voi jo nimiä ruveta valkkaamaan, noelin painostuksesta :---D eli joo. Teemana on tällä kertaa The GazettE bändin biisien nimet. Nimet näkyvät ykkösviestissä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Mä tulin vahvistamaan sen mun nahkavarauksen. Eli nartun haluaisin, ja olisi merle tai trikki. Enemminkin tuon merlen puolella olisin, jos kuvat saisin. 
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Nisha, valitettavasti merle ei ole mahdollinen, koska emä on soopeli ja isä on tricolor, joten pentueeseen voi syntyä vain trikkejä ja soopeleita. Vahvistin ton varauksen sulle.
Vielä yksi nahkapallero menisi jollekin (:
Vielä yksi nahkapallero menisi jollekin (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Nimeksi jos saisi tuon Haovc Wakaremichi? :D Niin ihanaihanabiisi!
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 756
- Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 8:18 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Ehdottomasti Haovc D.L.N. 8D
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Okei, no soopeli tai trikki sitten. Riippuu kummanvärinen on ROP/VSP Lammin showssa kun siellä kuvailen. Ellei sitten ole merle. :/Rebecca kirjoitti:Nisha, valitettavasti merle ei ole mahdollinen, koska emä on soopeli ja isä on tricolor, joten pentueeseen voi syntyä vain trikkejä ja soopeleita.
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Joo se on hieno juttu :>. Oon aika tarkka tästä, koska väreissä realistisuus olis kiva juttu, mutta jos et muita kuvia saa napattua kun merlestä nii kaipas se käy.
Yksi pentu vielä vapaana :)
Yksi pentu vielä vapaana :)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Linn
- Alkupalat
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 5:02 pm
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Nahkoja, vielä Haovcin nahkoja! &.&
Minulla olisi suunitelmissa tämmöinen nahkapentu ottaa, Haoviclta varsinkin olisi kiva saada. Koira pääsisi yksityisiini, joka on tällä hetkellä vaihtamassa nimeä ja sivustoa kun mun sisko ''vähän'' käänsi sivustoa, ja poisti kaikki sivut suutuspäissään. Mutta kuitenkin laitan nyt tarjousta.
Kasvattisi pääsisi yksityisiini, jossa pennulla kisattaisiin aktiivisesti pääosin käyttölajeissa. Myös pari näyttely kehää tultaisiin kiertämään, ja varmasti hyvällä menestyksellä. En tulisi teettämään pentuja, koska yksityiseni panostavat suurimmaksi osaksi vain aktiiviseen kisaukseen, ja koirien terveyden ylläpitämiseen. Voisin näin paljastaa että yksityiseni tunnetiin hevospuolella Ronalinana. Mutta nyt nimi vaihtuu, mutta en ole vielä päättänyt minkälaisen nimen haluaisin. Kuten jo aikaisemmin sanoin, siskoni poisti sivuni ja sinne meni yksityiseni, sekä näyttöni. En tahtonut enään Ronalinaa pystyyn pistää, joten en nyt oikeen välittäisi puhua koko ''tallista''.
Pääasiana siis oli ilmoittaa kiinnostustani kasvattiasi, ja rotua kohtaan. Niin ja näin, odotan vastaustasi innolla.
Minulla olisi suunitelmissa tämmöinen nahkapentu ottaa, Haoviclta varsinkin olisi kiva saada. Koira pääsisi yksityisiini, joka on tällä hetkellä vaihtamassa nimeä ja sivustoa kun mun sisko ''vähän'' käänsi sivustoa, ja poisti kaikki sivut suutuspäissään. Mutta kuitenkin laitan nyt tarjousta.
Kasvattisi pääsisi yksityisiini, jossa pennulla kisattaisiin aktiivisesti pääosin käyttölajeissa. Myös pari näyttely kehää tultaisiin kiertämään, ja varmasti hyvällä menestyksellä. En tulisi teettämään pentuja, koska yksityiseni panostavat suurimmaksi osaksi vain aktiiviseen kisaukseen, ja koirien terveyden ylläpitämiseen. Voisin näin paljastaa että yksityiseni tunnetiin hevospuolella Ronalinana. Mutta nyt nimi vaihtuu, mutta en ole vielä päättänyt minkälaisen nimen haluaisin. Kuten jo aikaisemmin sanoin, siskoni poisti sivuni ja sinne meni yksityiseni, sekä näyttöni. En tahtonut enään Ronalinaa pystyyn pistää, joten en nyt oikeen välittäisi puhua koko ''tallista''.
Pääasiana siis oli ilmoittaa kiinnostustani kasvattiasi, ja rotua kohtaan. Niin ja näin, odotan vastaustasi innolla.



