Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! SIVUJA
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ
Juuri olin Breathtakingin sivuilla tsekkaamassa Luen sivut! Muistelinkin että se on sulla. Hmm.. ei taida Luella enää sukua olla, koska silloin kun tuo pentue syntyi niin ne pennut meni tosi huonosti kaupaksi ja vanhemmat + yksi sisarus joka oli mulla on jo kuollut (Southcast's Bambino - http://www.geocities.com/vk_southcast/bambi.htm). Muita Luen sisaruksia on Southcast's Beach Babe, B.B. King ja Boogieman. Noista mä tiiän vaan et Boogieman oli Smoothtarilla ja se on kuollut. B.B. King oli muistaakseni Vaaleassa Kuiskauksessa kans josta se meni johonkin kenneliin joka on varmaan sekin jo kuollut ja Beach Babesta en oo kuullut varmaan koskaan mitään, mut sen omistaja onkin virtuaalihommat lopettanut jo parisen vuotta sitten. Mut hienoa että edes yksi kasvatti on elossa vielä ja aktiivisessa kisautuksessa! :--) Ootko sä meinannut Luella pentuetta teettää, musta ois ihana saada ees yks sellanen koira jolla ois vielä Southcastin aikasia sukulaisia?
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ
Jalostuskäyttöä silmällä pitäen just tota kysyinkin, sillä Luella haluaisin mielelläni teettää pennut, kunhan plakkarissa olisi ensin vFIN JVA, ja jokin muukin valionarvo. Luella on pian edessään muutto, mutta ilmoittelen uuden osoitteen vaikka yksärillä joskus :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ
Siitä pennusta olisin sitten todellakin kiinnostunut! Joten muista ilmoittaa kun se on ajankohtaista. :--) Tuleeko muuten nyt tämä pentue elokuussa vai kesäkuussa?
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ
Tämä pentue on suunniteltu syntyväksi 18. kesäkuuta, eli vähän yli viikon päästä. Tokovaliotavoitetta ei luultavasti ehditä täyttämään, mutta vanhemmat ovat molemmat nyt jäljestämisvalioita. Mutta ilmoittelen sulle sitten yksärillä siitä Luen pentueesta :) Mulla on vielä mietinnässä, käytänkö Konstaa uroksena siihen pentueeseen, vai säästänkö tulevaan.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ
Noniin, pentue syntyi siis torstaina ja kasvattaja odottelee sivuja :>
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ
Mulla saattaa mennä jokin aika noissa sivuissa, kun vaihdan nyt tässä kaikki sivuni uudelle domainilleni ja siinä prosessissa saattaa kestää jonkin aikaa. Tuun kuitenkin sulle kertomaan pojan osotteen kun saan vaan ne sivut tehtyä. Pidän kuitenkin nyt etusijalla Nauriksen sivuja jne. Toivottavasti tämä on ok.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ
Joo on ihan ok, hyvä kun ilmoitit! :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! SIVUJA
Susitytölle kiitos sivuista, munkin pitäisi pikku hiljaa skarpata ja tehäd ne kuvat =) mia, ymmärtääkseni sulla on yhä se domaininvaihto kesken? Kävisikö, että ilmoitat sivut yksityisellä kun saat tehtyä, tätä topiccia kun en enää kauheasti seuraa. Oma urospentuni Riley saavutti jo RYP-4 sijoituksen, kisaonnea myös muille pennuille, muistakaa kertoa kuulumisia aina välillä! =)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
