MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Sivuja! / Miruu (& Doris)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Miruu
Alkupalat
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
Viesti:

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Miruu »

Eikun muutoksia! ;)

Herkkusuu ei lopeta, se vain muuttaa webs.com:iin (www.herkkusuun.webs.com). Harlekiininarttu muuttaa sinne ja sille tulee valokuvat.

:mrgreen:
Kuva Kuva Kuva Kuva <-- Click!

Niin tyhmä, ettet voi uskoakaan.
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

ÄÄÄÄH no arvaappa vaan meneekö mulla sekasin Miiru ja Mari ja kaikki! :mrgreen: :oops:
Eli unohda kaikki aikaisempi, mä kato sekotin Mariin, eihän sun koiras ole sij. vaan ihan oma.
Blaaaa, sama pää kesät ja talvet, ja väsymys teki taas osansa. ;D PAHOITTELUNI! :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

Nimet lisäilty aloitusviestiin, varasin sieltä nyt itsellenikin nimen, koska uskoisin ottavani pentueesta myös ikioman kotiin.
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
Miruu
Alkupalat
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
Viesti:

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja Miruu »

Mun nartulle vois ottaa ton Be With Me. Kutsumanimeksi saatan laittaa Bellan, katsos. <3_<3
Kuva Kuva Kuva Kuva <-- Click!

Niin tyhmä, ettet voi uskoakaan.
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

Sulle se. =)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
Zandie
Epätoivoinen katse
Viestit: 433
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:02 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja Zandie »

Jospa mulle tulisi sitten Be Yourself. :) Ajattelin nyt tänään tai huomenna aloitella piirtämistä, näytän kun kuva valmistuu.
Sometimes sunshine does not want to shine on me
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

Jees =)
Mä lähen huomenna reissuun, tuun su-illalla/yöllä, ens viikolla koitan sitten saada syntymäaikaa jne teille tietoon :)
Hyvin mahollista että aika on ensi viikon loppupuolella.
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
Mari
Nakkisotilas
Viestit: 293
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
Paikkakunta: Kitee // Lemi
Viesti:

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja Mari »

Päätetään Yenn nimestä sitten kun tiedetään sukupuoli ;)
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

Juu ja kyllä mun puolesta sä saat sen nimen päättää. :)
Mutta, kumpaa itse toivot? Mulla ei nyt itellä ainakaan tällä hetkellä ole mielessä jotakin
tiettyä koiraa jolle kuvat saada otettua/käyttöön kennelistä. Ootko sä miettiny tätä kuvapolitiikkaa ite yhtään?
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
Mari
Nakkisotilas
Viestit: 293
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
Paikkakunta: Kitee // Lemi
Viesti:

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja Mari »

Mulle sitten musta uros, nimeltään Batman :mrgreen:

Yritän kysellä kuvia ulkomaisilta kenneleiltä tai sitten tuolta pyynnöt&tarjoukset -alueelta. Itse en jaksa nyt alkukesästä lähteä näyttelyihin kuvaamaan.
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

Jees. :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

Pentujen syntymäpäivä tulee olemaan 20.6.2009!

Ja ne joilla ei vielä kuvia ole niin ei hätää, laitelkaa mulle sivuja kun ehditte.
Ei mullakaan vielä 100% varmuutta ole mitkä kuvat pojalle tulee.


Asiasta kymmenenteen, pentueen isä Cevin on nyt myös tuore N MVA! =)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!

Viesti Kirjoittaja Summer »

Hei, Yenn.. Ajattelin sitä Tiibetinmastiffi pentuetta...?
Koskas se olisi sitten? :>
Kuva Kuva Kuva Kuva
yenndanes
Epätoivoinen katse
Viestit: 437
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!

Viesti Kirjoittaja yenndanes »

Niinkuin sanoin, ilmoitan sulle sitten ;) En osaa vielä yhtään sanoa, pyrin siihen että minulla ei ole pentueita kokoajan,
koska kasvatustyöni on suht pienimuotoista. Mutta infoilen sulle heti kun tiedän, alan miettiä TM-pentuetta paremmin
tämän pentueen lähdettyä uusiin koteihin ja kun näen että kaikki pennut alkavat kisata tasaisesti jne. :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
Mari
Nakkisotilas
Viestit: 293
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
Paikkakunta: Kitee // Lemi
Viesti:

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!

Viesti Kirjoittaja Mari »

Tässä Perron sivut:
http://www.freewebs.com/nuuskuttajan/perro.htm

Kuvalupia olen kysynyt kahdesta kennelistä, vastauksia siis vielä odottelen ;)
Vastaa Viestiin