O: Käyttölinjainen (mahdollisimman kisaamaton) bc
- 
				-Milla-
- Kriisissä
O: Käyttölinjainen (mahdollisimman kisaamaton) bc
Elikkä kaipaisin Olvidaan (ak) toista bortsua Ikerin seuraksi. Iker pamahti niin nopsaan PK:ssa voittaja luokkiin että kaipaisin toista bortsua kaveriksi sille. Suunnitelmana olisi siis kisata paimennuksessa ja PK:ssa valioksi. Mahdollisesti myös pelastus olisi agendassa. Näyttelyihin ei ole mielenkiintoa eli siksi haussa olisi käyttölinjainen. Se saisi myös käyttölinajisen kuvat. Tokossa ym. on niin paljon muita koiria että ne eivät ainakaan aluksi olisi lajeina. Agilityssa en kisaa ollenkaan. Ja tosiaan haluan mahdollisimman kisaamattoman. Myös tulevia pentuja voipi mainostaa. Kisa- ja sivunäyttöä voi katsella Olvidan koirien sivuilta.

- 
				Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: O: Käyttölinjainen (mahdollisimman kisaamaton) bc
6.6.09 syntyi Teräshampaan käyttöön tarkoitetut pennut (: 
Emänä oli Iivillä ollut sijoitusnarttu BH Jk2 Hk3 vFIN KVA* vPVA Tk3 vKTV vFBV RH-T A Teräshampaan Dynasty "Nana" ja isäksi tuli evm. Nanan emä on täysin käyttökoira (BH Hk3 vFIN KVA Boneland's Barbeque) joka ei ole käynyt kertaakaan näyttelyissä ja paimennettu on tallilla.
Pentueesta on vapaana uros Teräshampaan Eros (jonka nimi on mahdollista muuttaa) ja narttu Teräshampaan Gaia (jonka nimi on myös mahdollista muuttaa). Pennut ovat jo aloittaneet tutustumaan paimennuksen saloihin hevosilla.
Nimet ovat kreikkalaisen mytologian henkilöistä poimittuja. Pentueeseen syntyi yhteensä neljä pentua, joista yksi on minulla ja yksi Jennalla. Nämä kaksi etsivät kotia ja toinen tulee lähtemään evm. omistajalle

Emänä oli Iivillä ollut sijoitusnarttu BH Jk2 Hk3 vFIN KVA* vPVA Tk3 vKTV vFBV RH-T A Teräshampaan Dynasty "Nana" ja isäksi tuli evm. Nanan emä on täysin käyttökoira (BH Hk3 vFIN KVA Boneland's Barbeque) joka ei ole käynyt kertaakaan näyttelyissä ja paimennettu on tallilla.
Pentueesta on vapaana uros Teräshampaan Eros (jonka nimi on mahdollista muuttaa) ja narttu Teräshampaan Gaia (jonka nimi on myös mahdollista muuttaa). Pennut ovat jo aloittaneet tutustumaan paimennuksen saloihin hevosilla.
Nimet ovat kreikkalaisen mytologian henkilöistä poimittuja. Pentueeseen syntyi yhteensä neljä pentua, joista yksi on minulla ja yksi Jennalla. Nämä kaksi etsivät kotia ja toinen tulee lähtemään evm. omistajalle
- 
				-Milla-
- Kriisissä
Mä funtsin tätä. Leeviltä tuli vähän mielenkiintosempi tarjous (yv:llä) ja nyt mietin sitten kehtaanko ottaa kahta uutta koiraa.

- 
				Susityttö
- Höpsö veitikka
Hyvinkös sitä kaksikin koiraa menee. ;) Olen päättänyt, että omilla kasvateillani ei ainakaan ole mikään pakko kisata ihan mielettömiä määriä kuussa saati sitten vuodessa. Riittelee, kun koiraa näkisi aina välillä kisakentillä, vaikka kerran kuussa (: Ja, että on päämääriä tulevaisuutta varten, mutta niitä ei ole pakko saavuttaa heti ensimmäisenä vuonna.

- 
				-Milla-
- Kriisissä
No voisin mä napata ton Gaian mukaani. Tosiaan toi kisaus sit tulee olemaan aika rajoitettua kun en kisaa agilityssa enkä hupilajeissa (koiratanssi ym.) mut jos sulle kelpaa pelkkä paimennus-pk kisaus niin voin mä Gaian ottaa

- 
				Susityttö
- Höpsö veitikka
Mulle kelpaa täysin noi lajit (: Itsekkään en kovin aktiivisesti kisaa noilla koirilla muuta kuin paimennuksessa ja pk'ssa. Ilmoitteles, kun saat Gaian sivun valmiiksi. Sillä ei ole mikään kiire.