
Olen pitemmän aikaa suunnitellut Wolfpackiin toista pentuetta, ekasta kun on lähes puolitoista vuotta aikaa. Ja - kuten huomaatte - aloitan kiinnostuskyselyt jo reippaasti etukäteen, pentuehan on ajankohtainen vasta kun tuloksia on tullut enemmän.
Emä on REKÄ-YLE2 Wiua Adunaphel the Quiet alias Keahi. Keahi on hiljainen, vilkas ja ylisosiaalinen neitokainen, Enyan - Bh REK1 REKÄ-JOH1 REKÄ-YLE1 VYBSD -07 vRUSW -06 vITAV -06 vMV -06 vSWEW -07 vSHV -07 Mustasulan Little Gutchingan - sekä hyväsukuisen evm. norjalaisen herrasmiehen Bardo of Zeligin tytär. Tällä hetkellä hetkellä 44 rankingpistettä sekä yksi ROP.
Isä olisi lähes varmasti komea REKÄ-JOH3 REK2 Rekiyön Alla Auringon alias Sergei. Sergei on äänekäs, itsepäinen ja kookas enemmän tai vähemmän herrasmies, huippumenestyneen vVL KVA BH vKTV vEKTV vBELW-07 VAVA vvvp-07 VFBV KRE & GBR MVA Kuutamon Virdiksen sekä pirteän Lailaps Kein Sterbenswörtchen Sagenin poika.Sergeillä on REK2, tällä hetkellä 22 rankingpistettä eikä kuvien vaihtumisesta johtuen vielä näyttelytuloksia, mutta pentue teetetään vasta kun on enemmän tuloksia sekä käytöstä että näytöstä. Sergei on kuitenkin ulkonäöltäänkin erittäin lupaava.
Tämä on siis ihan alustava kysely ja toivon mukaan kiinnostuneita on.
Kisanäyttö on aina plussaa, mutta mikään huippunopea kisaaminen ei ole 110% välttämätöntä. Tietty mitä enemmän sen parempi, mutta kunhan pennulla muutama kisa käydään. Näyttelyissä käyntiä en pidä välttämättömyytenä, kunhan se korvataan jollakin käyttölajilla.
Yhden pennun pitäisin itselläni. Jotta pentue teetetään tarvitsen yhden varauksen itseni lisäksi : ) Jos tulee enemmän kuin kolme halukasta itseni lisäksi, voidaan pentuekokoa hieman nostaa.
Varaukset: 3/4
Jane, Wolfpack
Pehko, Haltiapolun
Kirsi, Scene Action
Valitut nimet ja sukupuolet:
narttu, Wolfpack Minas Tirith - Kirsi
narttu, Wolfpack Minas Morgul - Jane
narttu, Wolfpack Amon Sûl - Pehko
Naisvaltainen pentue on siis tulossa 8)
