Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Janina »

Saithan sä mun viestin? :)
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Tjuuhh, elikäs nakua toivoisin. :> urospentu olis ihan paras :D Harrastuksina olisi sitten näyttelyt, agility ja miksei maastoesteetkin. Vähän kaikenlaista kokeiltaisiin, eniten painotettaisiin näyttelyihin ja agilityyn. Mutta pelkkää näyttelykoiraa ei tästä pentusesta olisi tulossam eheii.
Ja Piquantiin pääsisi asustelemaan sitten ^^ (linkki ak:ssa)
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Janina, sain viestisi. :)

Jacya, laitan sinut varaajiin.
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Pentu tulisi Chipaan http://www.freewebs.com/vkbelieve/index.htm Kisausta tulisi aikas paljon näyttelystä ja olisi kiva kokeilla toki jt. muutakin kuin agilitya ja koiratanssia sekä sitä näyttelyä mutta niin kisautusta tulisi aika suurimäärä kun rakastan kisaamista XD Jos pentu lähtisi Chipaan luultavasti kiinanharjakoira vaihtuisi kasvaturoduksi papillonin tilalle (vaikka papilloneja jääkin kenneliin) Pentueesta en ole varma kun eihän sitä voi tietää miten koira pärjää mutta mahd. tulevaisuudessa se olisi ihan mahtavaa. Kenneli painottuu ehkä eniten näyttelyyn ja agilityyn mutta koiratanssiakin ollaan koirien kanssa kokeiltu. Lisää voin toki kertoa jos haluat!

EDIT// Eikä laitoin liian myöhään :( Noo pitää koittaa saada sitten seuraavasta pentueesta :(
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kyllä minä taidan nyt vain tuossa neljässä varauksessa pysyä. Voin kuitenkin lähetellä sinullekin sitten sähköpostia tms. kun Ellalle on jossain vaiheessa pentue suunnitteilla. :) Se on ajankohtainen aika varmasti joskus syksyn aikoihin, voi kyllä vierähtää alkutalveenkin.

Alma tullaan astuttamaan heinäkuun ensimmäisellä viikolla! Pennut syntyvät näin ollen toisen ja kolmannen viikon vaihteessa.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Nimet valittavissa! Pennut syntyy 11.7
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Meidän tytön nimeksi voisi tulla Debesis Double Trouble. :)
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Mulle jos tuo Debesis Don't Surrender?
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Voi pöhkö, Garnet ehti viedä mun nimivalinnan x'D
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

:D Koitan keksiä tässä viel tän päivän aikana lisää noita nimiä!
Elsa
Toistolla tehoa
Viestit: 714
Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Elsa »

ot. Ihana toi Debesis Double Trouble nimi!
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Janina »

Keksin sellaisen kuin Debesis Do It Well, jos kelpaa :D
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Toi on hyvä. :) Koitan nyt pähkäillä tässä viel mahd. paria nimee, ellei Jacya sitten itse ehdi ensin keksiä.

// Kiitos Elsa, ittekin tykkään tosta nimestä! Tosi ihmeellistä, että keksin sen, kun yleensä pää lyö tyhjää ja tulee ihan pimeitä nimiä. :D
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Joo mäki yritän pähkäillä mutta nyt kyllä lyö pahasti tyhjää x>>


// Debesis Don't Die Before I Do, toi on kyllä aika himskutin pitkä mut jos sää kelpuutat sen niin kyllä jaksan kirjoitella tuon nimen aina xD
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Jos itse jaksat pitkän nimen kirjoittaa, niin mikäs siinä sitten. :D
Vastaa Viestiin