Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla
Saithan sä mun viestin? :)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla
Tjuuhh, elikäs nakua toivoisin. :> urospentu olis ihan paras :D Harrastuksina olisi sitten näyttelyt, agility ja miksei maastoesteetkin. Vähän kaikenlaista kokeiltaisiin, eniten painotettaisiin näyttelyihin ja agilityyn. Mutta pelkkää näyttelykoiraa ei tästä pentusesta olisi tulossam eheii.
Ja Piquantiin pääsisi asustelemaan sitten ^^ (linkki ak:ssa)
Ja Piquantiin pääsisi asustelemaan sitten ^^ (linkki ak:ssa)
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla
Janina, sain viestisi. :)
Jacya, laitan sinut varaajiin.
Jacya, laitan sinut varaajiin.
-
Kitu
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1761
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla
Pentu tulisi Chipaan http://www.freewebs.com/vkbelieve/index.htm Kisausta tulisi aikas paljon näyttelystä ja olisi kiva kokeilla toki jt. muutakin kuin agilitya ja koiratanssia sekä sitä näyttelyä mutta niin kisautusta tulisi aika suurimäärä kun rakastan kisaamista XD Jos pentu lähtisi Chipaan luultavasti kiinanharjakoira vaihtuisi kasvaturoduksi papillonin tilalle (vaikka papilloneja jääkin kenneliin) Pentueesta en ole varma kun eihän sitä voi tietää miten koira pärjää mutta mahd. tulevaisuudessa se olisi ihan mahtavaa. Kenneli painottuu ehkä eniten näyttelyyn ja agilityyn mutta koiratanssiakin ollaan koirien kanssa kokeiltu. Lisää voin toki kertoa jos haluat!
EDIT// Eikä laitoin liian myöhään :( Noo pitää koittaa saada sitten seuraavasta pentueesta :(
EDIT// Eikä laitoin liian myöhään :( Noo pitää koittaa saada sitten seuraavasta pentueesta :(
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla
Kyllä minä taidan nyt vain tuossa neljässä varauksessa pysyä. Voin kuitenkin lähetellä sinullekin sitten sähköpostia tms. kun Ellalle on jossain vaiheessa pentue suunnitteilla. :) Se on ajankohtainen aika varmasti joskus syksyn aikoihin, voi kyllä vierähtää alkutalveenkin.
Alma tullaan astuttamaan heinäkuun ensimmäisellä viikolla! Pennut syntyvät näin ollen toisen ja kolmannen viikon vaihteessa.
Alma tullaan astuttamaan heinäkuun ensimmäisellä viikolla! Pennut syntyvät näin ollen toisen ja kolmannen viikon vaihteessa.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Nimet valittavissa! Pennut syntyy 11.7
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Meidän tytön nimeksi voisi tulla Debesis Double Trouble. :)
- Garnet
- Alkupalat
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Mulle jos tuo Debesis Don't Surrender?
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Voi pöhkö, Garnet ehti viedä mun nimivalinnan x'D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
:D Koitan keksiä tässä viel tän päivän aikana lisää noita nimiä!
-
Elsa
- Toistolla tehoa
- Viestit: 714
- Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
ot. Ihana toi Debesis Double Trouble nimi!
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Keksin sellaisen kuin Debesis Do It Well, jos kelpaa :D
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Toi on hyvä. :) Koitan nyt pähkäillä tässä viel mahd. paria nimee, ellei Jacya sitten itse ehdi ensin keksiä.
// Kiitos Elsa, ittekin tykkään tosta nimestä! Tosi ihmeellistä, että keksin sen, kun yleensä pää lyö tyhjää ja tulee ihan pimeitä nimiä. :D
// Kiitos Elsa, ittekin tykkään tosta nimestä! Tosi ihmeellistä, että keksin sen, kun yleensä pää lyö tyhjää ja tulee ihan pimeitä nimiä. :D
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Joo mäki yritän pähkäillä mutta nyt kyllä lyö pahasti tyhjää x>>
// Debesis Don't Die Before I Do, toi on kyllä aika himskutin pitkä mut jos sää kelpuutat sen niin kyllä jaksan kirjoitella tuon nimen aina xD
// Debesis Don't Die Before I Do, toi on kyllä aika himskutin pitkä mut jos sää kelpuutat sen niin kyllä jaksan kirjoitella tuon nimen aina xD
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Jos itse jaksat pitkän nimen kirjoittaa, niin mikäs siinä sitten. :D
