Lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Lukkoon

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Sen verran olen nyt kyselyitä saanut seuraavasta pentueesta, joten päätin nyt laittaa tämän tänne ennen aikojaan.

Emä on BH vAVA vFIN JVA & TVA vKTV RH-E RH-T A Velmu Sydäntalvi, aka Sumu. Sumu on energiapakkaus, kujeilija, leikkisä ja ystävällinen tyttö.

Isäksi ajattelin Tanskasta lainattua urosta Ferekda Kill Bill'ia. Billy on monen maan muotovalio, ja saanut myös vFIN JVA arvon.

Muistathan katsastaa Lilithian myyntiehdot!
  • Nimet
Yleensä vedän teemapentueen, mutta ajattelin nyt ottaa ihan vaan B-kirjaimen. Kielenä tuttu ja turvallinen englanti ja nimet kaksiosaisia (tai kolme, jos välissä on of/and/from/to/jne -tapainen sana. Molemmat/kaikki osat eivät tarvitse alkaa B-kirjaimella, vaan voi olla esimerkiksi "Boring Day". Aihe muuten vapaa, paitsi ettei nimessä saa esiintyä erisnimiä (= ihmisten nimiä).

// 17.7. : Puolenyön nimi vaihtui Lilithiaan, joten pentueiden nimen eteen tulee Lilithia, eikä Puolenyön. Näin ollen pentujen nimien kieli voi siis olla muukin kuin suomi (yahoo!!) ;)
/// 18.7. : Halukkaita ostajia olikin näin vähän, niin jätän arpomissuunnitelmat pois ja jos kaikki vielä pentunsa haluaa, niin kaikki sen saa. Vahvistakaa siis varauksenne! Pentueen syntymäpäivää olen sittenkin ajatellut elokuun alkuun, jos se kaikille käy. Nimet tulevat heti varausten vahvistuksen jälkeen.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Joana »

Niih, sä mulle tästä jo vihjaisitkin, ja kai mun olis pakko sortua :--) Elieli, narttupennun ottaisin terrierikennel Allwrightiin (osoitetta en vielä jakele kun sivut ovat pikkiriikkisen kesken). Päärotuina mulla ovat airikset, irskit ja vehnikset, mutta siinä sivussa myös muita rotuja. Kuvatkin mulla olis valmiina, nätti narttu mutta ei niillä SERTejä kerätä. Ja tulevaisuuden kisautuksesta sen verran, että agi ja maastoesteet ehdottomasti, bh-kokeen ja rh-e:n suoritan kaikilla, ja pelastuksessa käytäisiin varmaan muutenkin. Jajaja, hupilajeista toivottavasti flyball kuuluis myös meidän ohjelmaan. Näyttelyissä käydään pari kertaa ottamassa arvostelu. Kisanäytöksi vaikkapa Fasu. Mä tahtoisin myös kaiken varalta oikeuden jalostuskäyttöön yhden pentueen verran. Tää on aika kiva tilaisuus, ja tahtoisin mielelläni tukea tasokasta terrierikasvatusta :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Juu, toki toki! Mä en osaa kieltää ihmisiltä mitään, joten en ole "äläteepentujamissäännimessävainyksisaatehdä!!111" tyyppiä :mrgreen: Etenkin, jos käytän tuota evm. urosta, niin siinä suvun yleistyminen on kyllä aika nollissa, vaikka kaikki varaajat tekisivätkin pienen pentueen. Myyntiehdoissa (jonka sattumalta unohdin laittaa aloitusviestiin) tosin lukee, että toivon ilmoitusta pentueen suunnittelusta - lupaa ei tietenkään tarvitse kysyä, mutta haluaisin kuitenkin tietooni mahdollisen pentueiden teeton. Viimeistään siinä vaiheessa voi alkaa miettimään, että kukas muukin halusi niitä pentuja teettää.

Mutta laitan sut listaan. Ajattelin olla vähän realistinen, ja arpoa pentujen määrän, joten ihan senkin takia otan rajattoman määrän varauksia.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Milja »

Eieiei.. just menin hankkimaan sileäkarvaisen Soolo-herran, mut teis mieli ottaa yksi suvullinenkin.. täytyy nyt kattoo, mulla on kaksi keskeneräistä koiraa käsissäni, mut ehkä vielä yks menis. Ääh, kattelen mun tilannetta, ja ilmottelen sitten. Kesän jälkeen tilanne saattaakin olla jo ihan toinen, ja silloin mahtuu. Joo, mut en lupaa vielä mitään.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tää onkin vasta alustavaa kyselyä ;> Perumaan ehtii vielä moneen kertaan, ja ne pennut vielä arvotaankin. Laitanko sut kiinnostuneet listaan?
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Milja »

Laita vaan, tässä on hyvin aikaa kisailla tota mun muuta laumaa, ja kuten sanoit, sen voi sitten perua, jos siltä näyttää.

//Täytyys kattoo nyt, meniskö mun yksityisiini, vai sitten piakkoin pystytettävään Fresh Over-kenneliin, joka painottuu pääosin bordercolliehin + muihin FCI 1 rotuihin. Kisautusnäyttönä vaikka Nanook eli Maja, jonka olen alusta asti kisannut itse. En ole lisännyt Majan sivuille muutamia tuloksia, ja siltä löytyy seuraava tittelirivistö: BH RH-E TK1 VFIN JVA. En ole lisännyt kahta viimeistä tokotulosta, mutta Maja kisaa nyt erikoisvoittajassa tokossa, joten sieltäkin varmaan pian kuuluu valioitusilmoitus.

Jos nyt sitten otan sen sk. kettuterrierin, niin narttu tulis. Ja sen kanssa tietty luolakokeita, agilityä, tokoakin ehkä, ja paria muuta kivaa lajia. Välillä mulla on semmosia vaiheita, että kisaan kamalalla innolla, ja välillä voi olla parikin kuukautta, etten jaksa innostua virtuaalikoirajutuista. Mutta, ihan aktiivista kisausta luvassa.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Hyvä! Eli minnes päin se olis sitten menossa?

// Selvä :)
Sonj.
Alkupalat
Viestit: 38
Liittynyt: To Kesä 11, 2009 10:28 am

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Sonj. »

Joo elikkä mulla ois kiinnostusta yhdelle foxin pennulle. Pentu tulisi asustamaan täysin terrieri painotteiseen kenneliin jossa kasvatettaan karkeakarvaisia ja sileäkarvaisia kettuterriereitä. Kennel Charmer's on vielä kesken, mutta mikäli pennun meille luovutat olemme valmiita majoittamaan uroksen!
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

// Lähetitkin yksäriä. Eli sulle sitten pentu (:
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Marcia »

mullemullemulle kans!

Mulla olis kiinnostusta kersaan. Siis sileeseen kettuun. Uros saisi kodin Luxury Blancista. LB:ssä mulla on tällä hetkellä kaksi koiraa, It's A Miracle Monty & Grå Lillan ë Myge, jotka ovat molemmat kk kettuja (tunnetkin varmaan). Monty on amerikkalainen lellipentu, tottunut saamaan kaiken minkä haluaa ja sen takia olisi mukava saada toinen uros - pitämään meidän tumman ja tulisen kakaran kurissa! Lila taas on Ruotsista kiikutettu narttu, jonka ulkomuoto ei ihan vastaa Montya, mutta melkein :)

Tällä hetkellä kettuterriereiden kanssa päälajinani on luolakokeet ja näyttelyt. Monty ja Lila kilpailevat molemmat midi kolmosessa joten herra saisi vapaasti kilpailla ykkösissä. Tulemme kuitenkin kilpailemaan lähes kaikissa mahdollisissa lajeissa mihin kettu riittää, agilityssä, näyttelyissä, luolakokeissa, mejässä, koiratanssissa...

Mulla olis parit kivat vaihtoehdot uroksen kuville. Alla näytteet
http://picasaweb.google.com/lh/photo/de ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/yL ... directlink

toivottavasti saisin kettupojan!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja Puoleenyöhön - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Toki! Laitan sut listaan. Pentumäärä tullaan nimittäin arpomaan ;)
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Aina mä meinaan unohtaa tämän :D Hyvä kasvattaja, unohtaa tulevat pentueensakin. No mutta Puolenyön nimi vaihtuu Lilithiaksi (asiasta voi lukea enemmän sivuilta jotka lataan juuri kohta nettiin) ja näin ollen pentueiden nimien eteen tuleen Lilithia. Pentujen nimet voi siis olla nyt muutakin kuin suomea - jippii jai jei! :----D
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Sk kettuja - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mä ajattelin, että mitäs jos siirrettäis pentujen syntymistä lähemmäs? Mä pöllö olin unohtanut Aaveen kokonaan mejäosallistumiskoodista, joten en ole edes ilmoittanut minnekään. Mahdotonta (ainakin mulle) saada kuukaudessa tai parissa kaikki kolme ykköspalkintoa voi-luokasta, joten jätän Aaveen pentuesuunnitelmat kyllä tulevaisuuteen :D Eli näin ollen isäksi tulee evm uros Ferekda Kill Bill.

Ja koska teitä kiinnostuneita ei ollutkaan kuin te neljä, niin en minä ala mitään arpomaan. Jos kaikki haluaa vielä pentunsa, niin sen saa varmuudella. Eli vahvistakaa varauksenne!
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Sk kettuja - alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mä vahvistan, narttu siis Allwrightiin.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Sk kettuja - vahvistakaa varauksenne

Viesti Kirjoittaja Milja »

Ärgh kun mä en tiedä! Mun koiralauma on paisunut pikkuhiljaa suuremmaksi, ja musta tuntuu, että kohta mulla on sata koiraa, edelliset on ihan kesken ja mulla ei oo mitään kuviakaan. Olen pahoillani, mutta mä taidan nyt kuitenkin perua tän pentueen, vaikka kuinka tekis mieli suvullista ketturerrierikakrua. Joten jätän siis tällä kertaa väliin, ehkä sitten tulevaisuudessa on parempi tilanne.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Vastaa Viestiin