Englanninsetterinarttu etsii kotia / myyty, saa lukottaa!
- 
				kirby
- Höpsö veitikka
Englanninsetterinarttu etsii kotia / myyty, saa lukottaa!
Minulle palautunut Cottongrassin kasvatti etsii nyt uutta ja aktiivista kotia! 
Cottongrass Name Of Passion "Nana" (kutsumanimen saa vaihtaa)
- englanninsetterinarttu
- syntynyt 21.02.2009
- isä Graz Beat The Elite emä Democrats Are Sexy (vanhat sivut)
- vanhat sivut
Tytölle etsitään pitkäaikaista ja edes hieman kisaavaa kotia. Toivon nyt löytäväni tälle hyvän, mielellään toki näyttelyistä kiinnostuneen kodin. Laji on silti vapaa ja myyn tytön oikeastaan mihin käyttötarkoitukseen tahansa. :)

Cottongrass Name Of Passion "Nana" (kutsumanimen saa vaihtaa)
- englanninsetterinarttu
- syntynyt 21.02.2009
- isä Graz Beat The Elite emä Democrats Are Sexy (vanhat sivut)
- vanhat sivut
Tytölle etsitään pitkäaikaista ja edes hieman kisaavaa kotia. Toivon nyt löytäväni tälle hyvän, mielellään toki näyttelyistä kiinnostuneen kodin. Laji on silti vapaa ja myyn tytön oikeastaan mihin käyttötarkoitukseen tahansa. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016

- 
				mews
- Alkupalat
Re: Englanninsetterinarttu etsii kotia
Äh, tekisin tarjouksen mut tääl ukkostaa ni täytyy sulkee kone :< huomenna sitten.

- 
				kirby
- Höpsö veitikka
Selvä.
onko muita kiinnostuneita?

onko muita kiinnostuneita?
vuoden kadehdituin 2012

- Kirsi
- Höpsö veitikka
Tätähän mä olen etsinyt!   Mulla on tulossa pitkä ja tylsä välivuosi, joten kaipaan lisää tekemistä - ja mikäs sen parempaa, kuin hullunomainen virtuaalikoirien kisautus. No ei sentään. Mutta olen kuitenkin pidemmän aikaa halunnut tutustua johonkin uuteen lajiin, ja tämän kauniin setterin kanssa laji olisi tietysti kanakoirakokeet. Sehän olisikin mun ensimmäinen kanakoirani, joten ei ainakaan olisi luokissa täyttä! :----D Muissa lajeissa en sitten osaakan sanoa kisamenestystä... Tokossa, agilityssa sun muissa mulla onkin alokasluokat täynnä, mutta kai se aina jonnekin mahtuu ennen pitkää! Kuvia mulla ei ole, mutta ainahan voin yrittää piirtää / kerjätä joltain. Ilman kuvia ei kuitenkaan tulisi pitkään olemaan, jonkunlaiset kuvat tulisi jossain vaiheessa ehdottomasti saamaan.
 Mulla on tulossa pitkä ja tylsä välivuosi, joten kaipaan lisää tekemistä - ja mikäs sen parempaa, kuin hullunomainen virtuaalikoirien kisautus. No ei sentään. Mutta olen kuitenkin pidemmän aikaa halunnut tutustua johonkin uuteen lajiin, ja tämän kauniin setterin kanssa laji olisi tietysti kanakoirakokeet. Sehän olisikin mun ensimmäinen kanakoirani, joten ei ainakaan olisi luokissa täyttä! :----D Muissa lajeissa en sitten osaakan sanoa kisamenestystä... Tokossa, agilityssa sun muissa mulla onkin alokasluokat täynnä, mutta kai se aina jonnekin mahtuu ennen pitkää! Kuvia mulla ei ole, mutta ainahan voin yrittää piirtää / kerjätä joltain. Ilman kuvia ei kuitenkaan tulisi pitkään olemaan, jonkunlaiset kuvat tulisi jossain vaiheessa ehdottomasti saamaan.
Niin ja Rainiin tietty, kisanäyttöä vaikka... öö... Jasperista.

Mulla on tulossa pitkä ja tylsä välivuosi, joten kaipaan lisää tekemistä - ja mikäs sen parempaa, kuin hullunomainen virtuaalikoirien kisautus. No ei sentään. Mutta olen kuitenkin pidemmän aikaa halunnut tutustua johonkin uuteen lajiin, ja tämän kauniin setterin kanssa laji olisi tietysti kanakoirakokeet. Sehän olisikin mun ensimmäinen kanakoirani, joten ei ainakaan olisi luokissa täyttä! :----D Muissa lajeissa en sitten osaakan sanoa kisamenestystä... Tokossa, agilityssa sun muissa mulla onkin alokasluokat täynnä, mutta kai se aina jonnekin mahtuu ennen pitkää! Kuvia mulla ei ole, mutta ainahan voin yrittää piirtää / kerjätä joltain. Ilman kuvia ei kuitenkaan tulisi pitkään olemaan, jonkunlaiset kuvat tulisi jossain vaiheessa ehdottomasti saamaan.
 Mulla on tulossa pitkä ja tylsä välivuosi, joten kaipaan lisää tekemistä - ja mikäs sen parempaa, kuin hullunomainen virtuaalikoirien kisautus. No ei sentään. Mutta olen kuitenkin pidemmän aikaa halunnut tutustua johonkin uuteen lajiin, ja tämän kauniin setterin kanssa laji olisi tietysti kanakoirakokeet. Sehän olisikin mun ensimmäinen kanakoirani, joten ei ainakaan olisi luokissa täyttä! :----D Muissa lajeissa en sitten osaakan sanoa kisamenestystä... Tokossa, agilityssa sun muissa mulla onkin alokasluokat täynnä, mutta kai se aina jonnekin mahtuu ennen pitkää! Kuvia mulla ei ole, mutta ainahan voin yrittää piirtää / kerjätä joltain. Ilman kuvia ei kuitenkaan tulisi pitkään olemaan, jonkunlaiset kuvat tulisi jossain vaiheessa ehdottomasti saamaan.Niin ja Rainiin tietty, kisanäyttöä vaikka... öö... Jasperista.
- 
				kirby
- Höpsö veitikka
Eiköhän tyttö sulle lähde! Mukavaa kun tulee uusia settereistä kiinnostuneita :) Sivuja parissa viikossa tänne, kiitos!

vuoden kadehdituin 2012

- Kirsi
- Höpsö veitikka
Tässä tulee Missy!

- 
				kirby
- Höpsö veitikka
oo kiitos paljon! hyvää kisamenestystä ja näin, mulle saa tulla sit kertoon kuulumisia ym. :)

vuoden kadehdituin 2012

- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Englanninsetterinarttu etsii kotia / myyty, saa lukottaa!
Yritän muistaa! Jos ei mitään kuulu, niin voi tulla muistuttelemaankin   Oon nimittäin vähän unohteleva kuulumisten ilmottelemisen suhteen. Löysin ne kuvatkin, jos et huomannut, kun kävin P&T:ssä vähän kerjäämässä (:
 Oon nimittäin vähän unohteleva kuulumisten ilmottelemisen suhteen. Löysin ne kuvatkin, jos et huomannut, kun kävin P&T:ssä vähän kerjäämässä (:

Oon nimittäin vähän unohteleva kuulumisten ilmottelemisen suhteen. Löysin ne kuvatkin, jos et huomannut, kun kävin P&T:ssä vähän kerjäämässä (:
 Oon nimittäin vähän unohteleva kuulumisten ilmottelemisen suhteen. Löysin ne kuvatkin, jos et huomannut, kun kävin P&T:ssä vähän kerjäämässä (:- 
				kirby
- Höpsö veitikka
Re: Englanninsetterinarttu etsii kotia / myyty, saa lukottaa!
Joo enköhän mä anna kuulua itsestäni kaikille kasvatin omistajille! ;) Juu huomasin että kuvat löysit ja oikein nätti orange belton narttu kuvissa.

vuoden kadehdituin 2012