Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Viesti Kirjoittaja Eppy »

Huomenna saan varmaan sivut valmiiksi. Pääsin nyt koneelle, enkä yötä myöten jaksa tehdä. Edittaan tähän sitten.
Taukoa virtuaalipuuhista
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Viesti Kirjoittaja Miira »

Neron sivut. Lähettelin viikonloppuna lupa kyselyitä ja yksi tärppäsi ;)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Viesti Kirjoittaja Eppy »

Sivut ovat kuvia/kuvaa vaille valmis. Varmaan väritän piirustuksen ja otan sen käyttöön, jos ei muuten kuvia löydy.
Taukoa virtuaalipuuhista
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Viesti Kirjoittaja hayano »

Neron sivut on hyvät, ja hienot kuvat :)

Eppy: Juu piirros kuvat käy vallan mainiosti :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Viesti Kirjoittaja hayano »

SIVUJA nyt pikkuhiljaa niiltäkin ketkä oli reissussa.
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Viesti Kirjoittaja Eppy »

Tässä olisi sivut.
Pidän nyt taukoa virtuaalipuuhista, koska on leirejä, mökkeilyä ja matkustelua. Sivut ovat väliaikaiset niin pitkään kunnes saan Meowyinsin rakennettua tässä kesällä (kunhan tulee hiljaisempaa). Piirrustuksen väritys on mitä on, kun piti itse ruveta värkkäämään :--D.
Taukoa virtuaalipuuhista
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Viesti Kirjoittaja hayano »

Juu nuo sivut on oikein hyvät :) Onko pennulle muuten ollenkaan kutsumanimeä? :P

Hyvä kun ilmotit ni ei tarvi ihmetellä et miks koiran kanssa ei tapau mitään :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Viesti Kirjoittaja Eppy »

Kutsumanimeksi tulee Rona. En osannut eilen päättää, pääasia oli että saan sivut tänne näytille, ettei enempää huutia tule :D
Ilmoittelen sitten myöhemmin meowyinsin osoitteen.
Taukoa virtuaalipuuhista
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Viesti Kirjoittaja hayano »

Okei. Hieno homma :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Vastaa Viestiin