it's Innocent Desire

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Ricea
Kanada
Viesti:

it's Innocent Desire

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Topickin uusiokäyttöä!

Olen kasvattanut bordercollieita ja australiankarjakoiria vuodesta 2008 lähtien. 02.06.2008 lähti käyntiin kaksi erilaista projektia, Innocent Desire ja Cown. Cownissa kasvatettiin australiankarjakoiria, mutta ID:llä ei ollut tuolloin virallista kasvatusrotua. Silloin sieltä kuitenkin löytyi kaksi bordercollieta, Ana ja Kiri. Ana ja Kiri eivät toki jääneet viimeisiksi virtuaalibortsuikseni, sillä kuvioihin niiden jälkeen astuivat mm. Thund ja Isla. Syksyllä 2008 päätin yhdistää ID:n ja Cownin. Lopputuloksena syntyi ID&C, joka kuitenkin lopulta yhdistettiin niin, että nimiä oli enää yksi: Innocent Desire.

SISÄÄN SIIS!

Ja linkkilistalle pääsee:

Koodi: Valitse kaikki

<a href="KENNELIN OSOITE" target="new">KENNELIN NIMI</a>
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Ricea
Kanada
Viesti:

Re: IT'S LOOK LIKE A - midnight swing

Ei kai se niin kamala ole >: kommentteja siis, kiitos.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Achtbachnen
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Achtbachnen »

Kivan yksinkertainen ja selkeä, tykkään erityisesti koirien (tai koiran) sivujen astettelusta ja toi kuvan ympärillä oleva reunus on nätti. Haittapuolia on se että joutuu scrollaamaan ja että on ehkä vähän turhankin yksinkertainen, mut joskus niinkin. Muuten tosi kiva ja käytännöllinen :) Nimikin on persoonallinen.
Elämä on kuolemaan johtava monimutkainen sarja toisistaan riippumattomia pettymyksiä, jotka aivomme yrittävät parhaansa mukaan esittää mukavana kokonaisuutena.
-Tuomas Embuske
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Yksinkertaista < 3 tosi ihana sivu, eikä näytä liian tyhjältä kiitos kuvien. Sopivasti tekstiä jotka jaksaa lukea ja ne täyttää mukavasti sivua. Keskitys on ehdoton NAM. Koiran sivu on tosi kivasti rakennettu, häiristee vaan "LUONNE TULOSSA LUONNE TULOSSA LUONNE TULOSSA...." teksti, jota saisi olla kyllä hieman vähemmän. Värit on kivat, tosin <h2>-teksti saisi näkyä hieman enemmän, laita vaikka #bababa-värillä, mutta onnea uudelle kennelille (vai miksi nyt kutsuisi tuota ..) :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Ricea
Kanada
Viesti:

Re: it's Innocent Desire

tänks!

Topick uusiokäyttöön, ID esittelyssä jälleen! -->
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

THAAS! :o Just näytit mulle uutta tekemääsi ulkoasua ja nyt heti perään uutta. Mutta ei sillä, ettei tuo ole kaunis. Hyvä kun olet pitänyt nuo samat värit jokseenkin tässäkin ulkoasussa. Yksinkertaisuus kunniaan, lisättynä hipullinen jotain sympatiaa ja extraa. Ulkoasu toimii moitteettomasti ja ilahduin myös siitä, että tilaa teksteille löytyy. Kuvat ovat hyvä lisä, mutta nuo otsikot menevät vähän liian näkymättömiksi (kyllä ne sieltä löytyy, mutta vähän piiloon jäävät). Mutta värit, ne on juuri sellaiset mitkä omalle kennelilleni sörkkäisin. Koirien sivut ovat innostavat, olet laittanut jotkut vähän muuhun taustaan joten siitä ei tule täysin laatta. Sä olet yllättänyt mut positiivisesti, pidä toi sivuilla jonkin aikaa juu! (ja sitten kun aika luovuttaa tosta, mulle voi ilmoitella. :lol: )
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Anna (sori en osaa enää sanoa sua Riceaks vaikken aluks osannu sanoo sua Annaks :-o) toi on ihana! Taas jaksoit vaihtaa leiskaa, oo kuule ylpeä itestäs. ID on niin kiva ja tykkään siitä. Tekstit on sopivia, koirien sivujen asettelu mahtava, värit ihania, koristekuvat söpöjä ja hienosti rajattuja, apua. Tästä tulee pelkkää ihkuttamista eli lopetan suosiolla. Mut siis tykkään. Tosi söpö ID.

Sit sä voisit linkittää mun rokkaavat perrot kans. Ai niin tosiaan laitan sen koodinkin:

<a href="http://rockonperrot.webs.com" target="new">Rock On</a>
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Innocent Desire on varmaankin yksi upeimmista virtuaalikennelin nimistä joihin oon ikinä törmännyt, propsit siitä heti alkuun.

Ulkoasu ei ole mitään uutta ja sykähdyttävää, muttei ihan sitä massaakaan. Ehkä hieman liian pyöreä(kulmat pyöristetty lukuunottamatta etusivun koristekuvia) mun makuun, terävillä reunoilla tois särmää, mutta liittyisi heti massaan virran vietäväksi. Tekstit asiallisia ja kattavia, sopii hyvin ulkoasun aikuismaiseen tyyliin. Kuitenkin kun puuttuu into lukea virtuaalikennelien tekstejä, muuttuu ID'n tekstit ehkä hitusen pakkopullaksi. Toisaalta, kuka niitä on pakottamalla pakottanut lukemaan?

Mä rakastan noita linkkejä, kun tausta muuttuu hennon vaaleansiniseksi <3_<3 Saisko muuten kennelinfoon kans koristekuvat? Copyt kunnossa, mun mielestä tekijänoikeuksien merkkaaminen sivustolle on kennelien "perusta".

Koirien kuvat aukeaa tollalailla hienosti "uuteen ikkunaan"(olematta kuitenkaan uusi ikkuna, järkevää? :D), mä tykätä taas. Koirien sivut on melko samallalailla kun kaikilla, mutta taustalliset sukutaulut jne tuo hieman draivia. Mulla meni hetki tajuta, että noi pikkuneliöt jonkun koiran(esimerkkinä Marigold's American Dream) aukeaa isommiksi ja ne sisältää kuvan, ehkä siihen vois muokata pikkukuvakkeet vaikka kys. koiran tassusta tai kuonosta?

Kokonaisuudessaan omaperäinen, aikuismainen ja hillitty paikka, osoittaa asiantuntemusta ja ammattitaitoa.

Ja jos haluat niin WTC'n voisi linkittää jonnekkin.

<a href="http://whitetrashcircus.webs.com" target="new">White Trash Circus</a>
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Ricea
Kanada
Viesti:

Olette ihania ja piristitte mun päivää &.& Tosiaan, olen addiktoitunut näiden ulkoasujen vaihtamiseen >: Niitä ei voi olla vaihtamatta..

ID:n tekstit oikeestaan on mustakin ihan pelkkää kakkaa, mutta intoa niiden kirjoittamiseen ei tällä hetkellä ole laisinkaan. Ehkäpä mäkin sitten joskus kirjoitan sellaiset rennommat tekstit, antaa noiden nyt olla tuolla vielä :--)

Kennelinfoon laitoin aluksi kuvat, mutta ne eivät näyttäneet siellä hyviltä. Ehkäpä voisin yrittää uudelleen ja kuulla myös muiden mielipiteen kuvista :--) Ja jospa vaikka ottaisin ne ihan itse ;D Niin..

Mut tosiaan KIIIITOOOOOS, ihanista kritiikeistä teille, muruset ;D
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mikäs sen aiemmin tässä topikissa olleen kennelin linkki on?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Ricea
Kanada
Viesti:

Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Vastaa Viestiin