Innocent Desire on varmaankin yksi upeimmista virtuaalikennelin nimistä joihin oon ikinä törmännyt, propsit siitä heti alkuun.
Ulkoasu ei ole mitään uutta ja sykähdyttävää, muttei ihan sitä massaakaan. Ehkä hieman liian pyöreä(kulmat pyöristetty lukuunottamatta etusivun koristekuvia) mun makuun, terävillä reunoilla tois särmää, mutta liittyisi heti massaan virran vietäväksi. Tekstit asiallisia ja kattavia, sopii hyvin ulkoasun aikuismaiseen tyyliin. Kuitenkin kun puuttuu into lukea virtuaalikennelien tekstejä, muuttuu ID'n tekstit ehkä hitusen pakkopullaksi. Toisaalta, kuka niitä on pakottamalla pakottanut lukemaan?
Mä rakastan noita linkkejä, kun tausta muuttuu hennon vaaleansiniseksi <3_<3 Saisko muuten kennelinfoon kans koristekuvat? Copyt kunnossa, mun mielestä tekijänoikeuksien merkkaaminen sivustolle on kennelien "perusta".
Koirien kuvat aukeaa tollalailla hienosti "uuteen ikkunaan"(olematta kuitenkaan uusi ikkuna, järkevää? :D), mä tykätä taas. Koirien sivut on melko samallalailla kun kaikilla, mutta taustalliset sukutaulut jne tuo hieman draivia. Mulla meni hetki tajuta, että noi pikkuneliöt jonkun koiran(esimerkkinä Marigold's American Dream) aukeaa isommiksi ja ne sisältää kuvan, ehkä siihen vois muokata pikkukuvakkeet vaikka kys. koiran tassusta tai kuonosta?
Kokonaisuudessaan omaperäinen, aikuismainen ja hillitty paikka, osoittaa asiantuntemusta ja ammattitaitoa.
Ja jos haluat niin WTC'n voisi linkittää jonnekkin.
Koodi: Valitse kaikki
<a href="http://whitetrashcircus.webs.com" target="new">White Trash Circus</a>