Leonberginkoira vaaveja! Syntyneet 02.07.09. Kate?
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Mulle tosiaan Alppileijona. Haluaisitko keksiä vielä emänisälle ja emänemälle viralliset nimet niin sais sukutaulun täyteen? :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- A.t
- Syvällistä
- Viestit: 628
- Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
- Viesti:
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Oishan se kiva saada sukutäytettä, mutta mä koitan illemmalla jotain keksiä :D
Pentujen sivuja saa kyllä tehdä näin etukäteenkin jos haluaa, mutta esim. kisautuksen voi aloittaa vasta syntymän jälkeen.
Pentujen sivuja saa kyllä tehdä näin etukäteenkin jos haluaa, mutta esim. kisautuksen voi aloittaa vasta syntymän jälkeen.
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
Kate
- Toistolla tehoa
- Viestit: 720
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Laita minulle vaikka tuo Ankkarock sitten. Käsittääkseni tuo mun kuvassa oleva koira on uros, joten sukupuoli on selvitetty näillä näkymin. Laittelen ne nettiin niin kysyn sitten vielä tarkennuksen, mutta urokselta se minusta näyttää.
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Mulla on parin seuraavan viikon aikana niin reilusti pitkiä työpäiviä, että annan sulle jo nyt pentuni www-sivun, koska muuten se kuitenkin jää.
Saanko esitellä: Vimmakintun Alppileijona "Simba"
Sivut ovat muutamaa pikkutäydennystä vaille valmiit. Laitoin urokselle nyt kuitenkin ne toiset kuvat (ainakin aluksi, katsoo nyt menevätkö vielä vaihtoon ennen kisauran alkamista :D), koska tuo uros on ehkä himpun verran enemmän isänsä tyylinen. Noilla todennäköisesti on luvassa parempaa näyttelymenestystäkin, kun jostain syystä omat mieltymykseni ei oikein koskaan istu yksiin tuomareiden mieltymysten kanssa.
Mut vielä mä joskus otan ton ensin näyttämäni uroksen kuvat käyttöön, soon vissi. <3
Saanko esitellä: Vimmakintun Alppileijona "Simba"
Sivut ovat muutamaa pikkutäydennystä vaille valmiit. Laitoin urokselle nyt kuitenkin ne toiset kuvat (ainakin aluksi, katsoo nyt menevätkö vielä vaihtoon ennen kisauran alkamista :D), koska tuo uros on ehkä himpun verran enemmän isänsä tyylinen. Noilla todennäköisesti on luvassa parempaa näyttelymenestystäkin, kun jostain syystä omat mieltymykseni ei oikein koskaan istu yksiin tuomareiden mieltymysten kanssa.
Mut vielä mä joskus otan ton ensin näyttämäni uroksen kuvat käyttöön, soon vissi. <3
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- A.t
- Syvällistä
- Viestit: 628
- Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
- Viesti:
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Kate, selvä juttu:)
Lansu_: Oi mikä leijona &.& (mä oon joskus aijemmin törmännyt noihin samoihin kuviin. Liekkö silloin kun kyselin kuvalupia)
Lukasin luonteenkin läpi, kun olit jaksanut sellaisenkin väkertää. Tosiaan Leon luonnekirjoitus on kökkö, josta ei kannate välittää, vois kirjoittaa paremman kun ehdin. (hätäisesti joskus jotain rustannut, mitä päähän on ensimmäisenä tullut:D).
//Arvatkaapas mitä, Leon tittelirivistö on nyt venynyt hurjan pitkästi, sillä se on nyt yhteensä seitsemän maan muotovalio! + yksi voittajatittelikin lisää:D Laittelen ne ekasivulle.
äää, tuo alppitähti kuulostaa nuista kaikkein ihanimmalta, taidan laittaa sen omalle tystylle.
Lansu_: Oi mikä leijona &.& (mä oon joskus aijemmin törmännyt noihin samoihin kuviin. Liekkö silloin kun kyselin kuvalupia)
Lukasin luonteenkin läpi, kun olit jaksanut sellaisenkin väkertää. Tosiaan Leon luonnekirjoitus on kökkö, josta ei kannate välittää, vois kirjoittaa paremman kun ehdin. (hätäisesti joskus jotain rustannut, mitä päähän on ensimmäisenä tullut:D).
//Arvatkaapas mitä, Leon tittelirivistö on nyt venynyt hurjan pitkästi, sillä se on nyt yhteensä seitsemän maan muotovalio! + yksi voittajatittelikin lisää:D Laittelen ne ekasivulle.
äää, tuo alppitähti kuulostaa nuista kaikkein ihanimmalta, taidan laittaa sen omalle tystylle.
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Vimmakintun Aurinkolapsi esittäytyy.
Nuo sivut on kyllä vie vaiheessa kun olen siirtämässä Wreath'sin sivuja uuteen osoitteeseen. Ja kuva tulee vaihtumaan kun saan paremman hankituksi ja luonnekuvaus tulee kanssa heti kun saan inspiraation sen kirjoittamiseen.
Nuo sivut on kyllä vie vaiheessa kun olen siirtämässä Wreath'sin sivuja uuteen osoitteeseen. Ja kuva tulee vaihtumaan kun saan paremman hankituksi ja luonnekuvaus tulee kanssa heti kun saan inspiraation sen kirjoittamiseen.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
- A.t
- Syvällistä
- Viestit: 628
- Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
- Viesti:
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
^Kiitos sivuista! Ei mitään kiirettä, tee vaan sitten sivut loppuun kun ehdit.
Itse myös tein aamuseltaan oman pentuni sivut, joten täällä Vimmankintun tähtönen nyt asustaa:)
Itse myös tein aamuseltaan oman pentuni sivut, joten täällä Vimmankintun tähtönen nyt asustaa:)
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
Kate
- Toistolla tehoa
- Viestit: 720
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Tuota, mulla on tässä vielä viikon ajan töitä, joten en hirveästi ehdi virtuaalitouhuja hetkeen ajattelemaan. Sopiiko että teen sivut ensi viikon viikonloppuun mennessä? (:
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
- A.t
- Syvällistä
- Viestit: 628
- Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
- Viesti:
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
^ Kyllä sopii minulle. Sitten onkin jo kaikkien pentujen sivut kasassa, hieno juttu! Laittelen muuten sen jälkeen ne VTR:n rekisteriin, niin ei teidän tarvitse :>
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
Kate
- Toistolla tehoa
- Viestit: 720
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am
Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?
Huomasin pienen ongelman sivuja tehdessäni. Tosiaan ajattelin ensin tuon kuvissa olevan koiran olevan uros, mutta eilen se näyttikin enemmän nartulta. Nyt en enää ole varma kumpi se on. :D En viitti sivuja julkistaa ennen sukupuolta. Jotenka jos vaikka voisit valaista hieman onko kyseessä poika vai neitonen;
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_4.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_3.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_2.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_1.jpg
Kiitoksia jo tälleen etukäteen. (:
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_4.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_3.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_2.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_1.jpg
Kiitoksia jo tälleen etukäteen. (:
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
- A.t
- Syvällistä
- Viestit: 628
- Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 11:37 am
- Viesti:
Re: Leonberginkoira vaaveja! Syntyneet 02.07.09.
Mä veikkaisin urosta, mutten ole tosiaankaan varma asiasta. Laitoin kuvat tuonne sukupuoli ja rotu-toppaan, niin saadaan kuulla myös muiden arvauksia, oikeastaan tuo kyllä menis kummastakin :D
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
