Englanninsetterinarttua?

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Englanninsetterinarttua?

Viesti Kirjoittaja Narya »

Elikkäs, suoraan asiaan! Draivimies tarvitsisi nättiä ja hyväluonteista kumppania jälkikasvun saattamiseksi maailmaan. Kyseessä on kasvatusnimetön pentue, koska en halua muunrotuisia koiria Haltiapolun kennelnimen alle, mutta koska Draivi on minulle niin rakas ja tärkeä, haluan kuitenkin teettää sillä pentueen, siten, että kasvattajaksi merkataan minut ilman kennelnimeä.

Draivin meriittilista on seuraava: BH Tk1 RH-E RH-F B VFIN JVA VAVA vNW-08 vBELW-08 FIN & DK & SWE & N & LUX MVA. Lisäksi Draivilla on näyttelymenestyksen osalta 8 SERTiä, sekä 2 CACIBia ja RYP -sijoitusta. Maastoesteissä kisaillaan VOI -luokassa. TOKOn AVO -luokasta löytyy yksi I -tulos. Koiratanssipisteitä on kertynyt 162. Draivi on yhtä ykköstulosta KAER -kokeista vailla VFIN KVA. SERTF siis löytyy myös. Draivi on iloinen, pirteä ja leikkisä koira, joka kiintyy voimakkaasti omistajaansa. Sen kanssa on aina kiva tehdä asioita, koska se on sananmukaisesti hieman höpsö. Huumorintajua siis tarvitaan tämän tapauksen kanssa! Draivi on ulkomuodollisesti upea kaikin puolin olematta kuitenkaan liian liioiteltu. Suku on myös erittäin menestynyttä ja pitkää - Draivin jälkeläiset saavat kolmen polven sukutaulun, josta löytyy selvästi huippukoiria. Draivin isä on evm., mutta äiti linjautuu vuosien 2004-2005 menestyneihin näyttelysettereihin. Draivin äiti itse on saanut yhden SERTin, mutta on enemmän käyttöpuolen koira. Draivin sisarella on yksi peräti kuuden pennun pentue, joiden jälkeläiset ovat aloittaneet kisauransa hyvin.

Draivin suku on siis suhteellisen suuri ja sen jälkeläisten jalostuksessa on oltava tarkkana. Settereistä kuitenkin löytyy hyvää jalostusmateriaalia nykyisin evm. -sukuisten koirien myötä, joten en näe Draivin tai sen jälkeläisten jalostamista suvun takia mitenkään esteenä.

Nartulta vaadin seuraavaa:
  • X Hyväksytty tulos KAER -kokeiden jostain luookasta
    X Suku suht harvinainen, tai ei ainakaan paljon jalostettu/vaihtoehtoisesti evm.
    X Näyttelytuloksena väh. ERI
    X Tulos myös jostain muusta lajista
    X Terve ja hyväluonteinen
    X Nartun omistaja pystyy keskustelemaan pentueesta ja toiveista sen suhteen
Toivottavasti saadaan Draiville tyttö löydettyä! :D Muuten pentue syntyy evm. -nartulle.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
kirby
Höpsö veitikka

Re: Englanninsetterinarttua?

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mulla ei nyt ole narttua tarjota, mutta ehdottomasti olen sitten pennusta kiinnostunut, mikäli sopiva narttu löytyy :) Mulla on vain Ulpu, ja sekin niin raakile, ettei tule kuuloonkaan. Reettahan on Draivin veli, enkä siis voi sitäkään tarjota.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

^
Juu, ilomielin luovuttaisin sulle pennun! Saa vaan nähdä kuinka nopeasti saadaan nämä maailmaan, sillä haluan Draivista vielä ainakin VFIN KVAn ennen pennuttamista. (: Pidän kuitenkin mielessä, että olet kiinnostunut.

Narttu siis yhä etsinnässä. (:
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Nostellaas!

Eikö keltään tosiaan löydy enkkusetterinarttua tarjottavaksi? :) Kriteereillä ei nyt sit enää ole niin suurta väliä, suvullinen narttu vaan olis mukava. :)
† † † ask me anything &
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Mä voin vastata tohon sun kysymykseen. Luultavasti et tuu löytämään narttua. Enkkuja on tosi vähän narttuina. Mullakin on vaan Ella ja sitä meinasin ite pennuttaa jossain vaiheessa. Mutta mäkin saattaisin olla kiinnostunut kakrusta, nartusta. :D
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Okei, täytyy sit yrittää vaan kysellä itse tai penkoa jostain. :) Kiva kuiteski että pentu kiinnostaa!
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin