havannankoirauros haussa!
-
- Floodari
havannankoirauros haussa!
Hilu, virallisemmin iltaruskon puuterihuisku, kaipailee nyt sulhoa jotta saataisiin Breathtakingiin syyspentuja :) Omat urokseni eivät toistaiseksi täytä asettamiani laatuvaatimuksia, joten ajattelin etsiä urosta kennelini ulkopuolelta. Suuria vaatimuksia ei minulla ole. Hilu on menestynyt lähinnä aktiivisuutta vaativissa käyttölajeissa, ja vaikka näyttelyistä on erinomaista tullut, kirkkaimmat palkinnot eivät ole kotiin lähteneet. Toivoisin siis urokselta joko hyvää näyttely- tai käyttömenestystä, tai hivenen molempia.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: havannankoirauros haussa!
Mulla olisi tarjolla tälläiset pojat: Voro ja Riku.
Oon pitkään miettinyt että olisi hienoa saada heidän suvulle jatketta. Molemmilla siis BH suoritettuna hyväksytysti, muutama voittajatitteli, kummallakin kisataustaa muutamasta "käyttölajista" (agi, koiratanssi...), Voro myös flyballvalio. Ja silleesti, itse voit sivuilta tutkia enemmän. Molemmilla muutama sukupolvi erittäin hyvää sukua, ei liian yleistä.
Oon pitkään miettinyt että olisi hienoa saada heidän suvulle jatketta. Molemmilla siis BH suoritettuna hyväksytysti, muutama voittajatitteli, kummallakin kisataustaa muutamasta "käyttölajista" (agi, koiratanssi...), Voro myös flyballvalio. Ja silleesti, itse voit sivuilta tutkia enemmän. Molemmilla muutama sukupolvi erittäin hyvää sukua, ei liian yleistä.
-
- Floodari
Voro vaikuttais just siltä mitä kaipasinkin! :) Mukavannäköinen herra, kivasti tuloksia, ja tohon sukuunkaan en ole liiemmin törmännyt, ja jokatapauksessa Hilun suvuttomuus tasapainottaa sitä. Eli jos sulle sopii, niin Voroa lainaisin mieluusti jalostukseen. Mulla on vielä Hilun kanssa pari tavoitetta suorittamatta, mutta koitan silti saada pennut loppukesäksi :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Sopii oikein hyvin! Hilu on tosi nätskä neiti, mielelläni annan mun uroksen käytettäväksi sille. ;)