Wilfredin havavauvoja!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Vielä valmisteilla olevaan, Breathtakingin seuraajaan, Wilfrediin olisi nyt tulossa näitä suloisia ja aktiivisia karvapalloja. Jep, havannankoirista on kyse. Pennuille on haussa ensisijaisesti pysyvät ja rakastavat kodit, ja aktiivisuus kilpailuissa tuo suurta plussaa. Söpöstä sohvakoiran ulkonäöstä huolimatta havannankoira on vilkas ja aktiivinen, ja jaksaa puuhata taatusti sinua kauemmin. Pennut eivät lähde vain kotia koristamaan, vaan toivon jokaisen pääsevän kisaamaan niin usein kuin mahdollista, kuitenkaan siitä ei tarvitse ottaa paineita.

Emä on ihanainen Hilu, virallisemmin BH vKTV Iltaruskon Puuterihuisku. Hilu on todettu terveeksi, ja se omaa myös mukavan ja seurallisen luonteen. Se on kilpaillut menestyksekkäästi useissa lajeissa, ja ennen pentuja asetamme tavoitteeksi vielä valionarvot vAVA ja MEVA. Näyttelyistä olemme käyneet hakemassa useita erinomaisia, tosin kirkkaimmat palkinnot ovat jääneet saavuttamatta. Hilu on kokonaan evm-sukuinen.

Isä
on Sirulta lainaan saamani komea Voro, eli BH vFBV jvNLW-07 jvKREW-07 jvCAW-07 jvBELW-07 Furret's Vorondo Havanna. Vorolla on takanaan hieman pidempi, mutta kuitenkin elinvoimainen ja melko harvinainen suku. Voro on kilpaillut menestyksekkäästi näyttelyissä, ja saavuttanut hyviä tuloksia myös agilityssä.

Myyntiehdot eivät poikkea totutusta, koiraa ei saa myydä eikä pennuttaa puhumatta minulle ensin, ja blaablaablaa... Pentueen koiria saa käyttää harkitusti jalostukseen. Sijoitussopimustakin voi kysyä, tällöin voin hoitaa osan kisautuksesta ja yrittää myös hankkia koiralle kuvat. Varauksia otetaan korkeintaan neljä kappaletta.

- Joana, Wilfred, n Wilfred Aware And Anxious
- Iivi, yksityiset, n Wilfred Adorable And Absurd sijoitus
- Milja, yksityiset, n Wilfred Alive and Adamant
- Varga, Illusion Whisper, n Wilfred Arcane And Amorous
- Fine, Tahmatassu, n Wilfred Ambitious and Absurd ei jalostukseen

Nimet menevät tällä kertaa seuraavanlaisen kaavan mukaan. Ne ovat muotoa Wilfred Adjektiivi And Adjektiivi. Listasta voi valita mieleisensä, mieluiten sellaisia joita ei varatuissa nimissä vielä esiinny. Jos kuitenkin haluat jonkin jo varatun, tulee se laittaa silloin jälkimmäiseksi. Eli ensimmäiset adjektiivit eivät saa olla samoja.

ancient (ikivanha)
abundant (runsas)
afraid (peloissaan)
angry (vihainen)
annoyed (kyllästynyt)
anxious (kiivas, malttamaton) Joana
arrogant (röyhkeä, pöyhkeilevä)
awful (kauhea, hirveä)
amused (huvittunut)
alive (elävä, elossa) Milja
adorable (ihana) Iivi
average (keskinkertainen, tavanomainen)
abnormal (poikkeava, epänormaali)
absurd (järjenvastainen) Iivi
acrid (kitkerä, karvas)
adamant (järkkymätön) Milja
addicted (riippuvainen)
aloof (etäinen, varautunut)
ambitious (kunnianhimoinen, innokas, näyttävä)
assorted (sekalainen)
astonishing (hämmästyttävä)
aware (tietoinen) Joana
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Jos olet sijoituskotia vailla, niin voisin ottaa pennun sijoitukseen jos vain käy :D Pennun sukupuolella ei ole väliä, se ratkeaa sen mukaan mitkä kuvat saan hankittua.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Joo, siis mulle voit laittaa ainakin alustavan varauksen narttupennusta, menee yksityisiini (: Ja y-viestillä varmaan kerroin suunnilleen kaiken tarpeellisen, mutta jollen, niin pyydä toki, Joana, lisää informaatiota.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Selvä homma :) mun oli tarkoitus tänään paremmalla ajalla heittää teitä yksärillä, mutta ehditte ensin :D

Iivi sulle annan mielelläni sijoituksen jos kerran sellaisen haluat :) Jos ei muuta kuvaa löydetä niin mulle kävisi mainiosti myös sun piirtämä, mä olen aina ihaillut niiden suloisia ilmeitä jotka sopisivat juuri havaneesille!

Ja Milja, kuten taisin yksärillä vastatakin, niin sulle annan mielelläni pennun :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Oltiin Miljan kanssa nopeita :mrgreen:

Kiva juttu! Pentu pääsee siis tänne asustelemaan. Ja katselen noita kuvia sitten, varmaan piirrän (mukava kuulla että piirtämäni kelpaavat!) koska en jaksa yhden koiran takia alkaa kuvalupia kyselemään (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Täällä olisi myös kuva, jota olen itse suunnitellut käyttäväni. Mutta päädyin tämän pentueen kohdalla toiseen kuvaan omalle pennulleni, joten myös sen voi ottaa. Tosin multa toi koira saisi luultavasti H:n, eli sun piirros olisi luultavasti parempi vaihtoehto :D

Nimet löytyvät nyt ensimmäisestä viestistä!
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Okei, sitten piirrän kuvan kun aikaa löytyy :D Haluaisin pennun nimeksi Wilfred Adorable And Absurd. Onko sulla mitään toiveita, että kumman sukupuolen pennun mieluummin haluaisit sijoitukseen?
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Nartulle mulla olis jo herrasmiäskin valmiina, mutta uros käy yhtä hyvin. :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mä voisin ottaa itselleni seuraavan: Wilfred Alive and Adamant. Harmi kun Iivi sieppas ton Adorablen, mut ei voi mitään (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Senhän olisi tietysti voinut ottaa toiseksi osaksi, mutta tietysti on kivempi kun kaikilla on ihan uniikit nimet :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Niin on, ettei vahingossakaan mene sekaisin, ja ihan hyvähän tuo nimi on, tykkään : )
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Jos Milja haluat tuon Adorablen, niin voin vaihtaa pentuni nimeksi Wilfred Absurd And Assorted :D Ja sukupuolena olkoon narttu jos kerran sulhokin on jo valmiina!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Kyllä sä saat pitää ton nimen, en mä sitä tarkottanut, että sun pitäis vaihtaa (; Pentu pääsee sitten tänne, sivut täysin kesken, mutta.. ehdin kyllä saada ne valmiiksi ennen pentujen syntymää!
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Hyvä homma että nimet ovat nyt kunnossa :) Iivi, sulhoksi olen tosiaan jo kaavaillut Bimiä, joka ei ollut vielä tämän pentueen isäksi tarpeeksi kisannut.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Jos on vielä narttua (parhaimmassa tapauksessa sijoitus pentua) vapaana niin nimi vois olla:
Wilfred ambitious and absurd.
Vastaa Viestiin