Liirun Laarun tervu kakaroita
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Liirun Laarun tervu kakaroita
Ensimmäistä kertaa Liirun Laarun kasvatteja tiedossa! Pentue sijoittuu loppukesälle-syksylle, eli heinä-, elo-, syyskuulle sanoisin. Rotuna on belgianpaimenkoira tervueren, mikäs muukaan! Eli tilaisuus saada harrastuskaveriksi ja näyttelytähdeksi pikkuinen tervumuksu.
Isänä toimii minun oma komea Hulttionista peräisin oleva BH JK3 vKTV RH-E vKPV FIN KVA Hulttion Come On joka on menestynyt loistokkaasti PK-lajeissa, paimennuksessa, koiratanssissa ja maastoeste-kisoissa. Rocky on vasta nuori uros ja sillä on tulossa vielä monta kisaa, mutta tässä kohtaa ajattelin, että voisi herra saada pari jälkeläistä maailmaan. Tavoitteena on kuitenkin saada Rockysta vielä käyttövalio ennen pentuetta.
Emona toimii taas Kazin kuvan kaunis Lily, eli BH JK2 TK2 Dieffen Inspiraatio joka on menestynyt upeasti tokossa, PK-lajeissa ja näyttelyissä. Kazin tavoitteena on kuitenkin saada Lily tokon voittaja luokkaan ja kerätä agilitystä muutama vKUMA.
Pentuja tulisi syntymään maksimissaan 4, ja yhden nartun laitan mieluusti jollekkin luotettavalle henkilölle sijoitukseen.
3/4
n. Liirun Laarun Nirkun Narkun / Pöpö, Joikhas
u. Liirun Laarun Suudellaan / Jaana, ?
n. Liirun Laarun Susipihan Portilla "Pirta" / Spiegel, Korpikaiun Sijoitukseen
u/n. Liirun Laarun ... / ?, ?
Pistän tähän jo pari nimeä esille, ja pentueen aiheena on... tätä oli vaikea miettiä ja monilta turreilta kysyin mesessäkin, mutta lopulta päädyin Lauri Tähkä & Elonkerjuun kappaleisiin jotenka tässä olisi nyt muutamia kappaleita, muistakaa että etuliitteeksi tulee aina Liirun Laarun
Pauhaava Sydän
Rakasta Rintani Ruhjeille
Kimpale Kultaa
Reikäinen Taivas
Rakkauren Tähären
Tehtaankatu
Älä Äitee Sure
Susipihan Portilla Spiegel
Hävitä Ei Koskaan
Ainoaas
Pisto Tikarin
Maailma on Renki
Liekki
Sikalortti
Hyvästi
Maailmankoijari
Suru Syrämmes
Helapää
Katajapuu
Neula
Hurpales
Komia on Aina Komia
Metsä
Nirkun Narkun Pöpö
Suudellaan Jaana
tuon sais riittää, tosin saa pyytää lisääkin ja etsiä ite.
HUOM! Pennut myydään vain aktiivisiin ja hyviin koteihin. Pentua varatessasi tulisi sinun kertoa mihin pentu tulee, tulevaisuutta ja kisanäyttöä kuinka aktiivisesti kisaat.
Isänä toimii minun oma komea Hulttionista peräisin oleva BH JK3 vKTV RH-E vKPV FIN KVA Hulttion Come On joka on menestynyt loistokkaasti PK-lajeissa, paimennuksessa, koiratanssissa ja maastoeste-kisoissa. Rocky on vasta nuori uros ja sillä on tulossa vielä monta kisaa, mutta tässä kohtaa ajattelin, että voisi herra saada pari jälkeläistä maailmaan. Tavoitteena on kuitenkin saada Rockysta vielä käyttövalio ennen pentuetta.
Emona toimii taas Kazin kuvan kaunis Lily, eli BH JK2 TK2 Dieffen Inspiraatio joka on menestynyt upeasti tokossa, PK-lajeissa ja näyttelyissä. Kazin tavoitteena on kuitenkin saada Lily tokon voittaja luokkaan ja kerätä agilitystä muutama vKUMA.
Pentuja tulisi syntymään maksimissaan 4, ja yhden nartun laitan mieluusti jollekkin luotettavalle henkilölle sijoitukseen.
3/4
n. Liirun Laarun Nirkun Narkun / Pöpö, Joikhas
u. Liirun Laarun Suudellaan / Jaana, ?
n. Liirun Laarun Susipihan Portilla "Pirta" / Spiegel, Korpikaiun Sijoitukseen
u/n. Liirun Laarun ... / ?, ?
Pistän tähän jo pari nimeä esille, ja pentueen aiheena on... tätä oli vaikea miettiä ja monilta turreilta kysyin mesessäkin, mutta lopulta päädyin Lauri Tähkä & Elonkerjuun kappaleisiin jotenka tässä olisi nyt muutamia kappaleita, muistakaa että etuliitteeksi tulee aina Liirun Laarun
Pauhaava Sydän
Rakasta Rintani Ruhjeille
Kimpale Kultaa
Reikäinen Taivas
Rakkauren Tähären
Tehtaankatu
Älä Äitee Sure
Susipihan Portilla Spiegel
Hävitä Ei Koskaan
Ainoaas
Pisto Tikarin
Maailma on Renki
Liekki
Sikalortti
Hyvästi
Maailmankoijari
Suru Syrämmes
Helapää
Katajapuu
Neula
Hurpales
Komia on Aina Komia
Metsä
Nirkun Narkun Pöpö
Suudellaan Jaana
tuon sais riittää, tosin saa pyytää lisääkin ja etsiä ite.
HUOM! Pennut myydään vain aktiivisiin ja hyviin koteihin. Pentua varatessasi tulisi sinun kertoa mihin pentu tulee, tulevaisuutta ja kisanäyttöä kuinka aktiivisesti kisaat.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Eikö kukaan ole kiinnostunut?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Aih, nyt pistit pahan! Monestiko mä olen päättänyt, että en hanki vähään aikaan uutta koiraa? Mutta kun tervunarttu kiinnostaisi, ja vieläpä Liirun Laarun Katajapuu tai Susipihan Portilla... <3
Mun pitää miettiä. Kuvat ois kyllä ja niin eespäin, mutta mun "keskenerästen" koirien määrä on kyllä aika suuri tällä hetkellä.
Mun pitää miettiä. Kuvat ois kyllä ja niin eespäin, mutta mun "keskenerästen" koirien määrä on kyllä aika suuri tällä hetkellä.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
^Oih, sulle myisin enemmän kuin mielelläni pennun, mieti rauhassa, odotan innolla mihin päädyt >:)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Oomama, tervuja!
Tervujatervuja, mä olisin mahdollisesti kiinnostunut uros pennusta yksityiseksi. Sivuja mulla ei ole vielä näyttää mutta kerronpa kiinnostustani tervuja kohtaan. Minulla on tällä hetkellä yksi virtuaalikoira, jolla on keskeneräiset sivut, mutta parissa kisassa on jo tuloksia. Pennulla, luultavasti uroksella tultaisiin kisaamaan pääosin käyttölajeissa, etenkin paimennuksessa, agilityssä, tokossa ja vähän siellä sun täällä. Pari sertiäkin olisi tarkoitus kerätä, ja varmaan jonkun maan muotovalio tulisisaavutettua. BH-kokeen tulemme suorittamaan, paitsi jos onni meitä vastaan kääntyy. Eli olisimme melko aktiivisa, eläkepäiviin saakka.
Kuvina ajattelin tätä, tätä tai tätä. Nimi voisi olla Pauhaava Sydän, tai Kimpale Kultaa. Toivottavasti onnistaa, ja yksityisteni sivut saat tuota pikaa.
Tervujatervuja, mä olisin mahdollisesti kiinnostunut uros pennusta yksityiseksi. Sivuja mulla ei ole vielä näyttää mutta kerronpa kiinnostustani tervuja kohtaan. Minulla on tällä hetkellä yksi virtuaalikoira, jolla on keskeneräiset sivut, mutta parissa kisassa on jo tuloksia. Pennulla, luultavasti uroksella tultaisiin kisaamaan pääosin käyttölajeissa, etenkin paimennuksessa, agilityssä, tokossa ja vähän siellä sun täällä. Pari sertiäkin olisi tarkoitus kerätä, ja varmaan jonkun maan muotovalio tulisisaavutettua. BH-kokeen tulemme suorittamaan, paitsi jos onni meitä vastaan kääntyy. Eli olisimme melko aktiivisa, eläkepäiviin saakka.
Kuvina ajattelin tätä, tätä tai tätä. Nimi voisi olla Pauhaava Sydän, tai Kimpale Kultaa. Toivottavasti onnistaa, ja yksityisteni sivut saat tuota pikaa.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
^Ilmoittele sitten kennelisi osoitetta kun se on valmis, mutta vakuuttava esittely ja koira saisi upeat kuvat joten kyllä sinulle pentu lähtee ;)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Kolmas kerta toden sanoo. Mä olen kahdesti onnistunut kadottamaan tän tekstin, jospa nyt onnistaisi.
No, jos olet tuota mieltä, kai mä sitten voisin narttupennun ottaa :D
Mä olen kyllä jo vähän kyllästynyt pajattamaan tätä miljoonannen kerran, mutta laitetaas nyt vähän infoa.
Eli saisi kodin Korpinkaiusta (allekirjoituksen wind-linkki). Sivut ovat hitucen päivittämättä, mutta eipä noille ole varmaan juuri tuon enempää tuloksia ehtynyt kertyä. Kunnon kisanäyttöä voi katsoa Tulenkertoman & Etälaulusta, ak:n we-linkki. Pyrin kisaamaan koiran kanssa sen rodulle ominaisissa lajeissa, joten tervun kanssa liikuskeltaisiin näyttelyiden lisäksi paimennuksessa ja pk-lajeissa - toki muissakin, jos tilaa luokissa ja intoa vain on. Oot varmaan nähnyt mun koiria kisakentällä, suhteellisen aktiivisesti pyrin kisauttamaan. Välillä on kausia, jolloin kisaillaan enemmän; joskus taas vähemmän (nyt en ole pystynyt vähään aikaan kisauttamaan ollenkaan konerikon takia). Kuljetaan kuitenkin hitaasti kohti meriittejä ja valionarvoja. Mä kiinnyn helposti virtuaalikoiriin, tähän mennessä yksikään mulla ollut koira ei ole kiertoon lähtenyt eikä tule lähtemäänkään, ellei jotain yllättävää tosielämän estettä tule tielle. Nnnäin on.
Nimeksi päätin Liirun Laarun Susipihan Portilla, kuvia pitää vielä miettiä.
No, jos olet tuota mieltä, kai mä sitten voisin narttupennun ottaa :D
Mä olen kyllä jo vähän kyllästynyt pajattamaan tätä miljoonannen kerran, mutta laitetaas nyt vähän infoa.
Eli saisi kodin Korpinkaiusta (allekirjoituksen wind-linkki). Sivut ovat hitucen päivittämättä, mutta eipä noille ole varmaan juuri tuon enempää tuloksia ehtynyt kertyä. Kunnon kisanäyttöä voi katsoa Tulenkertoman & Etälaulusta, ak:n we-linkki. Pyrin kisaamaan koiran kanssa sen rodulle ominaisissa lajeissa, joten tervun kanssa liikuskeltaisiin näyttelyiden lisäksi paimennuksessa ja pk-lajeissa - toki muissakin, jos tilaa luokissa ja intoa vain on. Oot varmaan nähnyt mun koiria kisakentällä, suhteellisen aktiivisesti pyrin kisauttamaan. Välillä on kausia, jolloin kisaillaan enemmän; joskus taas vähemmän (nyt en ole pystynyt vähään aikaan kisauttamaan ollenkaan konerikon takia). Kuljetaan kuitenkin hitaasti kohti meriittejä ja valionarvoja. Mä kiinnyn helposti virtuaalikoiriin, tähän mennessä yksikään mulla ollut koira ei ole kiertoon lähtenyt eikä tule lähtemäänkään, ellei jotain yllättävää tosielämän estettä tule tielle. Nnnäin on.
Nimeksi päätin Liirun Laarun Susipihan Portilla, kuvia pitää vielä miettiä.
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Spiegel, homma ok, ja mesessähän me jo puhuttiin siitä sijoitus asiasta :)
Jaana, selvä juttu, omaan silmääni uros 1 on paras, 2 on mielestäni pitkät koivet ja lyhyt runko, ja 3 on lyhyet jalat ja tanakka runko..
Jaana, selvä juttu, omaan silmääni uros 1 on paras, 2 on mielestäni pitkät koivet ja lyhyt runko, ja 3 on lyhyet jalat ja tanakka runko..
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Okei, poijasta taitaa tulla nuber yks. Mä viel ilmoittelen sivuja, kun olen saanu valmiiks.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Mitä mieltä olet tämän koiran kuvista? Nartuista on vaikeampi löytää hyviä kuvia, mutta nuo oli nyt ehkä parhaat.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
^Mielestäni tosi hyvät, sanoisin että kyllä noilla ERI lähtee :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Mä pidän nyt pariviikkoa taukoa, joten älä ihmettele jos minusta ei hirveesti kuulu mitään : )
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
!! Puhun vielä emon omistajan kanssa, mutta jos tähän nyt ei näytä tulevan enempää varaajia niin homma selvä sitten. Rocky valmistui käyttövalioksi ja vielä 1 KUPI niin ollaan paimennusvalioitakin, joten eiköhän se pojan puolesta riitä :) Mikäs pennun ottajille sopii syntymäajaksi? Onko liian pian jos vaikkapa 20.07. tai jotain noita aikoja? Entäs sitten elokuun alku? !!
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Minulle käy aivan hyvin tuo päivä ja aikaisempikin/myöhempikin, jos niin päätät (:
