Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|BEE
Ööööö juu Asceniaan siis mulle ja Islalle yhteisomistukseen. Nimestä, sukupuolesta tai mahd. sijoitussopimuksesta en vielä osaa sanoa. Isla on tällä hetkellä reissussa, mutta ilmoittelen heti kun ollaan saatu päätettyä noi yhdessä :)
Eli kisaamisesta vielä vähäsen. Ainakin paimennuksessa, pk. lajeissa, agilityssä ja tottelevaisuudessa tultaisiin kisaamaan. Siinä sivussa sitten tulisivat muut lajit, esim. maastoesteet, pelastuskoirakokeet, koiratanssi ja flyball. Näyttelyt myöskin, jos löydetään jostain kivat kuvat. Omasta puolestani kisanäyttöä voit katsoa vaikkapa Daralta ja Frodolta.
En ehdi nyt enempää sepustamaan, mutta jos tarvitset vielä jotain tietoja, niin kysy ihmeessä! : D
Eli kisaamisesta vielä vähäsen. Ainakin paimennuksessa, pk. lajeissa, agilityssä ja tottelevaisuudessa tultaisiin kisaamaan. Siinä sivussa sitten tulisivat muut lajit, esim. maastoesteet, pelastuskoirakokeet, koiratanssi ja flyball. Näyttelyt myöskin, jos löydetään jostain kivat kuvat. Omasta puolestani kisanäyttöä voit katsoa vaikkapa Daralta ja Frodolta.
En ehdi nyt enempää sepustamaan, mutta jos tarvitset vielä jotain tietoja, niin kysy ihmeessä! : D
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|BEE
Kyllä mä sun ja islan kisaamiset tiedän, kun Islalla on Bakemononkin kasvatti että kyllä mä teihin luotan :) Ilmottele sitten kaikista väreistä ja sukupuolesta ja sen sellasesta kun ootte Islan kanssa saatu päätettyä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Kun tuo miun uros tulee sitten olemaan sulle sellainen ns. vapaakäyttöinen, eli voit käyttää vapaasti koska itse en aio sitä omiin tarkoituksiini käyttää, niin millaista kisautusta sellaiselle koiralle odotat? Valiotitteleitä kymmenen per kuukausi vai kenties rentoa kisausta kun ehditään?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
No enhän mä nyt keneltäkään tollasia vaadi :) Ihan omaan tahtiin saa kisata, pääasia on mulle se, että koiraa kuitenkin kisautetaan pari kaksi kisaa kuukaudessa. Kunhan huomaan sen, että koira on elossa ja että sitä näkyy aina välillä kisakentillä, niin se riittää mulle oikein hyvin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Meidän pennun nimeksi voisi tulla Haovc Distress And Coma, jos vain sopii? (: Ja trikkiurosta ollaan ajateltu.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Joo toki käy, laitan ton teille :)
//HUOM VARAAJAT
Mikä ajankohta kävis teille. PUUDELISATU:lle kävis elokuun alku tai heinäkuun keskikohta, mutta mikäs teille muille?
//HUOM VARAAJAT
Mikä ajankohta kävis teille. PUUDELISATU:lle kävis elokuun alku tai heinäkuun keskikohta, mutta mikäs teille muille?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 756
- Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 8:18 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Minulle kyllä käy oikeastaan mikä kohta tahansa, mutta mieluiten ehkä elokuun alku, jotta saan metsästettyä kuvat pojalle. ;) Mutta heinäkuun keskikohta käy myös, mikäli ei haittaa jos kuvia en siihen mennessä saa vielä?
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Mulle käy siinä 18.07 tai sitä ennen tai jälkeen. Silloin saisin tuolle kokaiinisopalle kuvat.
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Meille ei Islan kanssa kauheasti ole väliä, milloin nää syntyy. Siinä heinäkuun lopulla/elokuun alussa olis varmaan aika jees 8)
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Kävisikö tämä 10.07? Eli tuossa kolmen päivän päästä?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Meille ainakin sopii hyvin 8) Tosin itse olen laivalla viikonlopun, mutta heti sen jälkeen aloitan aktiivisen kisaamisen. Ja tässä olisi sivutkin, Haovc Distress And Coma "Skip".
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Kiitoksia bee sivuista, voitko kuitenkin korjata kasvattajaksi Wolfie? Todella upea koira tuo Skip &.&
Muiltakin sivuja kun ehtii. Syntymäpäivä on tosiaan tuo 10.07, joten sivusia olis kiva saada piahkoin.
Muiltakin sivuja kun ehtii. Syntymäpäivä on tosiaan tuo 10.07, joten sivusia olis kiva saada piahkoin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka| SYNTYMÄPÄIVÄ
Korjasin :) Skip kiittää kehuista, toivottavasti nyt edes vähän menestyisi myös näyttöpuolella!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka| SYNTYMÄPÄIVÄ
http://clashelties.webs.com/moppi.htm
MOPPI esittäytyy. : D
MOPPI esittäytyy. : D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka| SYNTYMÄPÄIVÄ
Aivan tyrmäävän upea. Ihana lempinimi
Sullekin vielä sanon, että laita kasvattajaksi mielummin Wolfie ei Rebecca.
Sitten vielä Nisha, Weetsi ja noelilta kaipaisin sivuja.
Sitten vielä Nisha, Weetsi ja noelilta kaipaisin sivuja.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude


