Mun mielestä tää olis hyvä idea. Noita osallistujiakaan ei ole paljon, joten tuskimpa siinä suuri homma olisi. (: Itse olisin valmis auttamaan joiltakin osin tuomaroinneissa, jos joku vain viitsisi ottaa tuon vastuulleen.cocoa kirjoitti:Eikös tätä näyttelyä voisi pitää vielä loppuun ton yhden sivun pohjalta?
Näyttely peruttu !!
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Näyttely peruttu !!
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
- Sumopainija
Vitsit kun mulla on toi piikkilangan kv nyt vastuulla ni en ainakaan mä voi.. kyl varmaan joku ottais vastuun?
:)
:)
- jannu
- Kanada
Tuolta PUUTTUU niin PALJON niitä osallistujia, että onko siinä nyt oikeesti yhtään järkeä?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
- Sumopainija
Mut mitä jos yrittää saada mahdollisimman paljon osallistujia kassan esim muutamassa päivässä ja sit laittaa loppuun?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mitä järkeä? Kyllä niitä näyttelyitä lisää tulee ja nytkin on monta isoa KV-näyttelyä menossa niin mä en ymmärrä miksi tämä pitäisi pelastaa?
-
- Sumopainija
no anteeks ku ehdotin!!
muuten semmonen et jonku swe KV:n vois pelastaa ku ei oo kait yhtään swe kv:ta joka ois menny loppuunasti?!
vai oonko väärässä?
muuten semmonen et jonku swe KV:n vois pelastaa ku ei oo kait yhtään swe kv:ta joka ois menny loppuunasti?!
vai oonko väärässä?
- jannu
- Kanada
^ Tää on ihan Suomen alanen.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
- Sumopainija
ei mut täs nyt ku puhuttiin nly peruuntumisest ja loppuun pitämisestä ni mainitsin asiasta.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Mun puolesta myös antaa tän näyttelyn olla peruttu, mutta sitten ei myöskään mitkään tulokset ole virallisia. Mielestäni ehkä jopa parempi epäselvyyksien välttämiseksi olisi että tämä EI olisi peruttu vaan poistettaisiin kokonaan. Jos nyt jotain vFIN VNLän pitäjänä saan asiaan sanoa..