Yläkerrassa on siis nyt uusi ulkoasu ja tekstejä on hieman uusittu. Kaipaisin kommenttia Yliksen uudesta alusta :---)
HUOM! Yläkertaan on syntymässä cirneco dell'etnapentuja loppukesästä, ehkä eläkuussa (viimeistään syyskuun alussa). Mikäli kiinnostusta löytyy, niin voisin tehdä oman topan tuonne Pentueilmoitusosioon. Tässä topassa saa siis kuitenkin vapasti ilmoittaa kiinnostuksestaan cirnekakaroita kohtaan.
ASTU YLÄKERTAAN.
Yläkerran vinttikoirat ja uusi ulkoasu!
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Yläkerran vinttikoirat ja uusi ulkoasu!
Mie tässä nyt nopeesti kompsin, että kivat värit, mutta huomaa selvästi ulkoasun olevan valmisulkoasu (vai voinko olla väärässä asiasta?). Kun etusivu oli ladannut jäin kovasti odottamaan kuvaa, mutta ei, lisäileppäs edes pikkiriikkinen koristekuva ulkoasuun niin hieno tulee :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
kirby
- Höpsö veitikka
Ulkoasu on mun makuun aivan liian valmisulkoasumainen. sivut hohkaavat tyhjyyttä ja ulkoasu on musta liian virallisen näköinen. teidän vanha ulkomuotonne oli raikas ja persoonallinen, sopi mun mielestä paljon paremmin sivuille! nyt se kotoisa meininki on kadonnut jonnekin.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Uusi, pysyvä ulkoasu saapui eilen Yläkertaan. :--D Kommenttia?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Asiaa! Ihanan värinen ja toiminnallinen leiska nyt tämä versio. Kivasti nuo reunat häivytetty <33 Joo, toi on leiska mun makuun, varmaankin sinun itse tekemä kun en mitään copyja löytänyt siitä, että kuka leiskan olisi tehnyt, vai olenko sokea?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti: