MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Sivuja! / Miruu (& Doris)
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / SYNTYNEET, sivuja :)
Kiitos sivuista Zandie :) Mä laittelen kaikkien pentujen sivut sitämukaa kun niitä saan niin sekä aloitusviestiin että omille sivuilleni kun pääsen niitä päivittelemään.
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Sivuja! / Miruu (& Doris)
Nostelen, josko Miruu huomaisi tätä kautta tai laittamani yksityisviestin myötä. :)
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
Noston ohella kyselisin, että olisiko mahdollista saada joku selkeä lista koko pentueesta? Tuossa ensimmäisessä viestissä ei ainakaan ollut Doriksen pennun nimeä ja sukupuoletkin on (ainakin minulle) vähän hämärän peitossa. Entä onko niitä sivuja tullut keneltäkään? Haluaisin päivittää Jojon sivuille... :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
Doris ei ole vielä saanut sivuja valmiiksi ja muutenkin infonnut minua huonosti mistään skp tiedoista tms, koitan patistaa häntä irl..
Listailen tottakai sitten paremmin kun kaikki on laitellut sivut. Saa nähdä tuleeko niitä Dorikselta, ja itse en ole vielä satavarma omasta.
Ja juu, Miruu:lta edelleen myös odottelen, hän on tiellä tietämättömillä, ei oo kuulunut mitään pitkään aikaan.
Listailen tottakai sitten paremmin kun kaikki on laitellut sivut. Saa nähdä tuleeko niitä Dorikselta, ja itse en ole vielä satavarma omasta.
Ja juu, Miruu:lta edelleen myös odottelen, hän on tiellä tietämättömillä, ei oo kuulunut mitään pitkään aikaan.