Harmaita norjanhirvikoiria

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Mukavaa kun tämäkin alkaa jo olemaan ajankohtainen. (:
Itse koitan sivut väsätä ennen syntymää ja katselen vielä nuita kuviakin kun minulla on luvat yhden nätin tytsyn kuviin. Ja voit ottaa pois tuolta varaukseni perästä Lay Upin, harmaa tuleekin vain yksityiseksi kun ei minkään rodun kasvatus tällä hetkellä oikein kiinnosta (eli Lay Up lopettaa kunhan saan siirrettyä koirat yksityisiin).
Nimenkin koitan keksiä, voiko siis olla että Valioluokan jälkeen tulee C-llä alkava sana ja tämän jälkeen vielä muita sanoja? Sillä itse pidän hieman pidemmistä nimistä, enkä muuten oikein saa keksittyä mitään. (:
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
July
Alkupalat
Viestit: 27
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 pm

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Viesti Kirjoittaja July »

Shagan, nimi voi olla ihan hyvin pisempikin. :)

30.06.2009 syntyi neljä pientä pentua, 2 urosta ja 2 narttua. Pennut voivat hyvin ja nyt sitten nimiä kehiin varaajat :) Nimet alkavat C kirjaimella.
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Valioluokan Crip and Crap alias Cipa esittäytyy. (: Tuon nimen voin muuttaa, jos se on sinusta ihan kamala (sillä suomennettuna tuo ei ole mikään kaunis nimi). Mutta itse kuitenkin pidän siitä ja toivottavasti sai keksiä englanninkielisen nimen. Voin kuitenkin tarvittaessa vielä muuttaa, jos haluat sen olevan suomea. Kisaamisen koitan aloittaa mahdollisimman pian. :3
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Huijjuijuii :DD Mä alan väkertämään sivuja ja keksimään nimeä ^^
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Rolli esittäytyy, eli Valioluokan Cappuccino! :>>

//ollu koko ajan nimellä Caesar, miksihän tässä on tämmöne nimi.. x) noo, kai asia on ollu jo selvä aika kauan.. :P
Vastaa Viestiin