Tervueren pentuja Myrskyluotoon!
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Teinkin ne jo tässä tänään valmiiksi. :) Outi, esittäytyy.
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 164
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Mahtavaa, hienot sivut! :) Huomenna saankin viimein ilmoitettua nämä sinne rekisteriin, ja päästään jännittämään viimein, miten sijoitustyttösen kanssa lähtee menemään kisoissa!