Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Teinkin ne jo tässä tänään valmiiksi. :) Outi, esittäytyy.
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA

Viesti Kirjoittaja vani »

Mahtavaa, hienot sivut! :) Huomenna saankin viimein ilmoitettua nämä sinne rekisteriin, ja päästään jännittämään viimein, miten sijoitustyttösen kanssa lähtee menemään kisoissa!
Vastaa Viestiin