kyllähän niitä saa käyttää, mutta en tiedä onko se kannattavaa. saattaa nimittäin EVAa rapsahtaa samojen kuvien takia.Smaug kirjoitti:Tietääkseni näyttelyissä ei myöskään saisi käyttää kopiointisivustojen kuvia (joku saa korjata jos olen väärässä).
Painajaiskoirat
- mio
- Floodari
Re: Painajaiskoirat
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Kyllä minä olen niitäkin kuvia käyttänyt mitkä on mun kopiointisivuillakin. Mä olen nyt rikollinenmio kirjoitti:kyllähän niitä saa käyttää, mutta en tiedä onko se kannattavaa. saattaa nimittäin EVAa rapsahtaa samojen kuvien takia.Smaug kirjoitti:Tietääkseni näyttelyissä ei myöskään saisi käyttää kopiointisivustojen kuvia (joku saa korjata jos olen väärässä).
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
- mio
- Floodari
nii, ihan vapaastihan niitä saa käyttää.Hanna-81 kirjoitti:Kyllä minä olen niitäkin kuvia käyttänyt mitkä on mun kopiointisivuillakin. Mä olen nyt rikollinenmio kirjoitti:kyllähän niitä saa käyttää, mutta en tiedä onko se kannattavaa. saattaa nimittäin EVAa rapsahtaa samojen kuvien takia.Smaug kirjoitti:Tietääkseni näyttelyissä ei myöskään saisi käyttää kopiointisivustojen kuvia (joku saa korjata jos olen väärässä).
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
Liana
- Söi navetan kaksi nautaa
Komppaan muita, nimi ei ole kovin houkutteleva..
You were born an original. Don't die a copy