Davinheim and Debesisin uusi kuosi
-
Reetta
- Kanada
Davinheim and Debesisin uusi kuosi
D&D sai siis uuden kuosin. :) En oikein tiedä mitä tässä hain, yksinkertaisuutta kai, ihan tyytyväinen oon kuitenkin lopputulokseen!
Linkit herjaa IE:llä, samaten kuvien rajaukset.
http://havanese.biz/virt/
Linkit herjaa IE:llä, samaten kuvien rajaukset.
http://havanese.biz/virt/
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: Davinheim and Debesisin uusi kuosi
Tää uusi ulkoasu on jotenkin sekava. Asettelultaan tosi kaunis, persoonallinen ja tyylikäs, mutta noi värit! Ne ei mun mielestä sovi yhteen ja tossa on mun makuun liikaa eri värejä. On tummanruskeaa, vaaleanruskeaa, tummanpinkkiä, vaaleanpinkkiä, mustaa, valkoista.. Noi värit tekee siitä sekavan. Linkit on hurjan kivat sekä tykkään kuvista, vähän erilaisempaa kuin muilla. Etusivu on kaunis ja yksinkertainen ilman mitään erikoisempia esittelytekstejä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Reetta
- Kanada
Kiitos kommentistasi :)
Oon aina ollu surkee noiden värejen kanssa, täytyykin kattoo niitä paremmin tässä jossain vaiheessa!
// Värejä muutettu!
Oon aina ollu surkee noiden värejen kanssa, täytyykin kattoo niitä paremmin tässä jossain vaiheessa!
// Värejä muutettu!
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Mun mielestä tää on ihan mielettömän upea! Tosi kiva asettelu ja värit toimii keskenään. Linkit on i-h-a-n-a-t, tykkään tosi paljon. Muhun iskee tekstitön etari, josta löytyy just tyyliin uusimat päivitykset/uutiset. Esittely osiosta löytyy paljon kattavaa sisältöä jota on kiva lukea. Tosi upeat kuvat ja muutenkin ihan älyttömän kiva tunnelma! :>
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
Reetta
- Kanada
Kiitos Riinan! :)
-
vani
- Le-ppä-ker-ttu
Tosi asiallinen vaikutelma, vahvat värit, tykkään. Vähän erilainen, kuin virtuaalikenneleissä tottunut näkemään, positiivisella tavalla. :) Rauhallinen tunnelma. Etusivu on kiva, ei mitään turhia jorinoita, vaan sopivan yksinkertainen, josta löytyy kaikki tarpeellinen. Linkeistä tykkään myös.
Muutkin sivut ovat hyvin asialliset, ja teksti on sujuvaa luettavaa. Koirilla on selkeät sivut.
Outillakin on näemmä lähtenyt menemään loistavasti, upea neiti!
Muutkin sivut ovat hyvin asialliset, ja teksti on sujuvaa luettavaa. Koirilla on selkeät sivut.
Outillakin on näemmä lähtenyt menemään loistavasti, upea neiti!
-
Kati
- Kriisissä
- Viesti:
Mun mielestä oikein kiva ja selkeä ulkoasu koska ainakin mulla toimii kaikinpuolin. Jotenkin kauheen "asiallinen", siis menisi just esim. IRL kennelistä :) Ja kiva että munkin kasvatti vielä elossa vaikka ikää onkin jo paljon :) !
-
Reetta
- Kanada
Kiitos molemmille! :)
Outi on kyllä todella nätti ja on lähteny tuo kisaaminen hyvin käyntiin!
Cami on tosiaan minulla edelleen, nyt jotain 2 vuottahan se on mukana pyörinyt. :)
Outi on kyllä todella nätti ja on lähteny tuo kisaaminen hyvin käyntiin!
Cami on tosiaan minulla edelleen, nyt jotain 2 vuottahan se on mukana pyörinyt. :)
-
Dilli
- Syvällistä
Mä kommentoin takasin ku sä käväisit sillon tuota Ullakkoa kommentoimassa (:
Ensinäkin toi ulkka on kiva, se on tuommonen asiallinen, irl-kennelmainen. En vaan kauheasti tykkää tuosta otsikon fontista ja linkeistä. Toi linkkisysteemi on kuitenkin tosi hieno, vaikka jo sanoitkin sen herjaavan ie:llä.
Tykkään tosi paljon tuosta esittelystä. Hienoa että olet jaksanut nähdä vaivaa tuollaisen eteen. Koirat ovat upeita ja niiden sivut ovat tuollaiset kivat perussiistit. Erityisen ihailtavaa on myös tuo että kaikilla koirilla on luonne ja ihan kunnon pituinen. Tuohon kasvatusosioon on myös jaksettu panostaa tosi paljon!
Vau, oon ihan sokaistunu ku huomasin että oot laittanu Ullakon tuonne linkkilistalle :o Kiitos tuosta kunniasta (: Valitettavasti laiskana päivittelijänä en itse viitsi pitää linkkilistaa Ullakkotontun sivuilla (osoitteet muuttuu, kennelit lopettaa.. siinä saa olla kokoajan päivittämässä), mutta jos pitäisin niin varmasti olisitte tekin siellä. Voisin toki tehdä tohon omaan blogiin semmosen suosikkiblogeja-sivupalkin johon linkittäisin teidän blogin, sekin kun on niin hieno
Ensinäkin toi ulkka on kiva, se on tuommonen asiallinen, irl-kennelmainen. En vaan kauheasti tykkää tuosta otsikon fontista ja linkeistä. Toi linkkisysteemi on kuitenkin tosi hieno, vaikka jo sanoitkin sen herjaavan ie:llä.
Tykkään tosi paljon tuosta esittelystä. Hienoa että olet jaksanut nähdä vaivaa tuollaisen eteen. Koirat ovat upeita ja niiden sivut ovat tuollaiset kivat perussiistit. Erityisen ihailtavaa on myös tuo että kaikilla koirilla on luonne ja ihan kunnon pituinen. Tuohon kasvatusosioon on myös jaksettu panostaa tosi paljon!
Vau, oon ihan sokaistunu ku huomasin että oot laittanu Ullakon tuonne linkkilistalle :o Kiitos tuosta kunniasta (: Valitettavasti laiskana päivittelijänä en itse viitsi pitää linkkilistaa Ullakkotontun sivuilla (osoitteet muuttuu, kennelit lopettaa.. siinä saa olla kokoajan päivittämässä), mutta jos pitäisin niin varmasti olisitte tekin siellä. Voisin toki tehdä tohon omaan blogiin semmosen suosikkiblogeja-sivupalkin johon linkittäisin teidän blogin, sekin kun on niin hieno

-
Reetta
- Kanada
Kiitos Dilli! Tietysti Ullakkotontun on linkkilistalla, kuten sanoin, se on yks mun suosikki kenneleistä. :)