Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | SYNTYNEET
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Voi hitto, olenko ihan myöhässä jo? :---DD Vai olisiko mitenkään mahdollista vielä tehdä varausta?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Eihän se mitenkään mahdotonta olisi =) Olin vain ajatellut pitää pentueen vähän pienempänä. Mutta jos kukaan ei käyttäisi pentuaan jalostukseen, asia olisi mielestäni ihan ok. Adan omistaja kun olet, niin tiedän sun kisaavan aktiivisesti ja olevan yhteyksissä kasvattajaan. Joten kyllä sulle pentu varmasti voisi vielä lähteä :)
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Jos muille pennunottajia ei haittaa, että he eivät voisi käyttää pentujaan jalostukseen niin kyllä minä sitten voisin ottaa :--D Pentu voisi olla uros ja nimeltään Redwick Dauntless Hackey. Kuvia koitan metsästää tässä heti.
/ mun ei ainakaan tarvitse käyttää jalostukseen omaa pentuani :)
// eihän toi sukukaan vissii mikä suberyleinen ole.
/ mun ei ainakaan tarvitse käyttää jalostukseen omaa pentuani :)
// eihän toi sukukaan vissii mikä suberyleinen ole.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Mä oisin kyllä ihan ajatellut jalostuskäyttöä o.o Ethän sä vissiin aluksi sitä kieltänyt, joten jos Ciel ottaa pennun ni eikö hän voisi olla käyttämättä sitä jalostukseen? En mä haluu koiraa jota en voi jalostukseen käyttää mitenkään :D
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Joo kyllähän se mulle sopii 8) Eli Cielille myös pentu.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Noniin, Riti sai viimeisen ykköstuloksen jäljen voittajaluokasta, eli kaikki tavoitteet on nyt saavutettu! Sopisiko kaikille, jos pentue syntyisi viikon päästä eli 16.7.? Olisi kiva saada sivujen osoitteet jo tässä viikon aikana, mutta ei se niin vakavaa ole jos muutamalla päivällä myöhästyy =) Itse tein jo omalle pennulleni sivut.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Mulle ainakin sopii hyvin, ja tässä esittäytyy jo Redwick Dauntless Hackey eli Haka! Jerryltä sain kuvatkin :---D
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | NIMET!
Kiitos sivuista! Oi miten komea Haka-poika onkaan &.&
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | SYNTYNEET
Pennut syntyivät etuajassa! Eli pentue synnytys käynnistyikin jo odotettua aiemmin ja lopullinen syntmäpäivä on siis 14.07.2009. Jerryltä ja hayanolta kaipailisin vielä sivuja. Pentueen oma sivuhan löytyy täältä. Heti saa siis alkaa kisaamaan mikäli tahtoo. Olisi kovin ilahduttavaa, jos jaksaisitte aina silloin tällöin kertoilla oma-aloitteisesti kuulumisia :) Omasta puolestani toivotan kaikille pennuille menestyksekästä ja onnellista elämää!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Redwick D - belgianpaimenkoira malinois | SYNTYNEET
Kiitos sivuista! Upea poika sielläkin =)
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
