Noooin. Eikai se enemmän esittelyjä kaipaa, toi ulkoasu on vähän syksyinen siksi, koska en varmasti tule vaihtamaan sitä ennen joulua. Ja sitten koitin vähn kesäistää sitä laittamalla tuota vihreää noihin taulukkoihin, se on sitten makuasia sopiiko se sinne :D
Ja koirien sivut vaativat vielä pientä hienosäätöä, mutta eipä se välttämättä ulkopuolisen silmään näy. Piti vain saada sivut tänään ulos kun huomenna lähden reissuun, niin en viitsi julkaisua enää lykätä. Toivottavasti kaikki kommentoisivat, edes muutama lause puolesta tai vastaan riittää tekemään minut iloiseksi. Eri asia sitten on tietenkin jos tuo hukkuu teidän hienompien kennelien joukkoon
Tää on nyt tämmönen tosi pikapikakommentti, mutta pakko sanoa. Ulkoasu ei ole mitenkään erityisen upea (vaikka hieno kyllä onkin), mutta se luo sivuille aivan ihanan tunnelman! Juuri niin partacolliemaista kuin olla ja voi, pidän tosi paljon. Muutenkin sivut vaikuttavat oikein asiallisilta kaikinpuolin. Eipä mulla tässä muuta, mutta tuo tunnelma vaan on niin jotain. &.& En ole törmännyt vastaavanlaiseen kertaakaan.
Oi kiitos paljon essi! Olen otettu tuosta kehumastasi tunnelmasta :o
Mut hei te muut 88, voisitte tekin jotakin sanoa jooko ;(!
Kaverini huomasi, että info- ja asukassivut kusevat ie:llä, asia on muuten nyt korjattu, mutta en ole vielä jaksanut latailla korjattuja tiedostoja nettiin. : d
Eli koittakaa kestää ja vääntää jotain kommentiakin.
Ulkoasu on nätti, kiva asettelu noissa kuvissa. Ainoo mistä en tykkää on nuo linkit, en oikein tiedä mikä niissä tökkii, mutta joku. Ehkä ne on vähän tylsät? Mut joo, värit on kivat. Tekstiä on kivasti, ja tuli melkein kaikki luettuakin vielä. Nelijalkaset sivulla noi kissojen ja koirien kuvat olis voinu olla värilliset, sopis mun mielestä sillon paremmin kokonaisuuteen. Eläinten sivuilla toi kuvien asettelu oli kiva! Ja tossa perustiedot- taulukossa noi lampaiden kuvat. Muitten taulukoitten värit ei ihan iskeny muhun.
Tosi hienoo, että joku vielä jaksaa tehdä oikein pohjapiirrustukset ja kirjottaa noin pitkän kennelin esittelyn! Nykyään kun on tapana supistaa sivujen sisältö mahdollisimman vähään..
Mut tosi kiva kun ootte palannu! Ullakkotontun on aina ollu yks mun lemppareista.
Oi Reetta kiitos paljon kommentista!
Tossa Nelijalkaiset-sivulla on muuten se idea että kuva muuttuu värilliseksi kun vie hiiren sen päälle. Kai se sulla kuitenkin toimii?
// nostelen :D kellään mitään kommentoitavaa enää?