Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Oolrait ;:D Tässä esittäytyy Nappi :>
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Pennut syntyneet! D-pentue

Kiitos Jacya sivuista. Muutkin tekemään sivuja!
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mun mielestä nämä on parhaimmat:

http://zorrazo.cc/img/nemo.jpg
http://zorrazo.cc/img/soundibis.jpg
http://zorrazo.cc/img/aura_turku.jpg
http://zorrazo.cc/img/zug.jpg (ihana väri tällä!)
http://zorrazo.cc/img/spuk_jari.jpg

Kannattaa kysyä joltain tuomarilta mikä hänen mielestään on paras. :) Olen meinaan huomannut, että ei mene mun ja tuomareiden mielipiteet aina ihan yksiin.
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Multa piakkoin sivuja.
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Täältäpäin on myös tulossa pian sivuja, mulla on vain teknisiä ongelmia niin vähän viivästyy ;)
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Selvä juttu :)
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Tässä olisi Debesis Don't Surrender, meidän Lyyli-leidi! Anteeksi kun kuvat uupuu, yritän latailla mahdollisimman pian!
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kiitos sivuista! :) Kasvattajaksi voi muuten laittaa pelkän Debesisin.
Avatar
Garnet
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 9:49 am

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Garnet »

Juups :-)
HEY, HEY SUGARMAN, WE LOVE'S YOU!
lopettanut, mutta Cander jatkaa toimintaansa uuden ylläpitäjän kera, nimellä ????.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Spyrolta sitten enää sivuja odottelen. :)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Janina »

Enhän minäkään vielä sivuja ole tehnyt :D mut joo, teen pian kunhan saisin ne kuvatkin valituksi niin ei tarvi niiden kanssa ränätä enää.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Oho, lol :---D oon aika puusilmä, mut ei kyl mitään uutta mulle.
Ei niillä sivuilla nyt mikään aivan hirveä kiire ole, kunhan vaikka tämän kuun aikana vielä saisitte ne minulle annettua.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Mä voin luvata tän kuun aikana sivut ihan hyvin :) Ehkä jopa huomenna saan aikaiseksi jotain, mulla kun on nyt tuo Oulun KV:n kuvien korjaus täydessä vauhdissa, niin muuhun ei oikein ole jäänyt nyt aikaa, mutta saan kuitenkin sivut tehtyä.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Reetta »

OK, hieno juttu. :)
Vastaa Viestiin