ainakin henkisesti haudassa - Mariana Trench

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Ricea
Kanada
Viesti:

ainakin henkisesti haudassa - Mariana Trench

Viesti Kirjoittaja Ricea »

.. flättejä! Phuuh, mun käskettiin kirjottaa tähän jotain, mutten tiedä yhtään mitä. No, haluan kuitenkin ilmoittaa tietäväni, ettei kovinkaan moni taida näitä lukea, vai? No, haluan silti vielä ilmoittaa, että kuten jo aiemmin mainitsin sanan flättejä, niitä meiltä löytyy. Taino ei voi sanoa, että niitä, vaan sellainen (ainakin toistaiseksi). Jillasta saa heittää kommenttia mikäli tahtoo! Myö kehitettiin ihka omanlainen tyylimme, mm. kasvatusnimi on in Mariana Trench ja sitten päätettiin, että kisautustyyli ois aika realistinen. Eli 1 kisa vaa per päivä :--) toivottavasti tämä nyt oli jotain, mitä odotitte.. Ehe. Projekti oli melkoisen salainen ja tämän parissa uurastettiin aikas kauan! Toivottavasti tyypit pitää tästä. niin joo, jollei joku tiennyt, niin sileäkarvainen noutaja tunnetaan flättinä!

tervetuloa hautaan, meillä nyt järjenpunnitus alehintaan!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Mona
Kriisissä
Viesti:

Re: ainakin henkisesti haudassa - Mariana Trench

Viesti Kirjoittaja Mona »

ot/ Mulla on tuolta Plainfire'sta luvat, ja uroksen Tarpilen's When We Dancen kuvat käytössä yhdellä koiralla (sivuja ei netissä tällä hetkellä). Muita kuvia tuskin tulen käyttämään :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

^ Selvä juttu, emme käytä sitten sen koiran kuvasia. :--)
manna
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja manna »

ihanaihanaihana MT! Oda onkin välillä mesessä tosta jotain maininnut ja vilautellut sivuja ja mä rakastuin jo sillon. ulkoasu on rakkaus, Jilla on rakkaus ja sivujen tyyli on rakkaus! pidän ihan mielettömästi siitä, että toi on jotenkin niin realistinen virtuaalikennel. tai siis, ihanku kaks nuorta naista oikeasti kertois tollai kennelistään, jotenkin niin täydellisen epätäydellistä. ja ihanan epä-teennäistä myös! uiui, manna tykkää tooosi paljon. ja se on kans ihana että tuolla ei kerrota niin tismallisesti ja siististi kirjakielellä vaan omaperäsesti ja hauskasti. tekstit on kiwoja ja blogi myös, kuvat on jotain niiiin ihanaa ja flätti on rotunakin nams. kivaa saada noutajakasvattajia lisää virtuaalimaailmaan (: ja ilmotan tässä samalla että jos joskus Jillalle on tulossa pentuja niin tää ottaa!
  • elämä vie, elämä tuo
      • ensin kädestä syö, sit sielusta juo
[/size]
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mullakin on Plainfiresta luvat, tosin käytän vain cockerikuvia.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Odea
Höpsö veitikka

No hei kiitti manna &.& Siä todellakin saat sitten Jillan pennun, se on vissi ja varma. Kiva et nää sipuset miellyttää!

irkkulikka, asia ok.
Lione
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Lione »

Mä tykkään tosta ulkoasusta, ja aivan mahtava nimi! Ulkoasussa on yksi häiritsevä puoli, nimittäin linkkien fontit, jotka pistää mun silmää ilkeästi. Huoh, tekstiä on ainakin tarpeeksi, ehkä hieman liikaakin, vaikka onhan sitä ihan kiva lukea kun se on kirjoitettu Oda ja Ricea sekoituksella. Historiaa oli kiva lukea, ainakin minun mielestäni.

Teillä on mukava äidinkieli, tai miksi sitä nytten kutsutaankaan. Ahh, noi teidän koritsekuvat, mä vaan jotenkin rakastan teidän tyyliä kirjoittaa, ja sijoitella asioita erinlailla. Mutta joo, blogia on kans ihan jeespees lukea. Ja tää neiti odottaa innolla lisää tekstiä blogiin. Hyvä rotu valinta hei, flätit on yks suosikki roduistani, heti hyvänä kakkosena tulee. Mut mä kuolaan edelleen tota nimeä Mariana Trench, aww. Mutta teillä on todella upea kennel, ja aivan loistavan kaunis kuolakasa.

Toi omistajat- osio on yks plussa tuonne kennelin sivuille, mä tykkään lukea tietoa kennelin omistajista, ja koiran sivun asettelu *kuolaa*! Mä vaan kuolaan ja ihkutan, mutta minkäs minä sille voin kun olette saaneet todella ihanan kennelin pystyyn kaksistaan! Mulla tulisi varmaan omimisen tunne, mä en oikein osaa jakaa :-DD Mutta kuitenkin onnea ja menestystä!

Mutta joo eihän kennelin perustamiseen mitään järkeä tarvita, kuten Mariana Trenchin sivuilla se huomattiinkin :--D!

sori pikakommetti.
Ricea
Kanada
Viesti:

Kiitos Lione! (--:

//: Kiitos Kati! Myö pohdittiin, että mahtaakohan kukaan lukea noin pitkää luonnetta.. :--D tai tarkemmin minä pohdin.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Kati
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

Tykkään ulkoasusta erittäin paljon, kivat värit ja muutenkin pirteä kokonaisuus mutta kuitenkin erittäin asiallinen.
Hienot linkit ja ko palkki sekä hyvin täytetty sivupalkki!
Koiran sivuille vievä linkki oli hieman epäselvä mutta eipä sitä kauaa pohtimaan joutunut. Ehkä kuitenkin esim. kuvaan koiran nimi tai jokin teksti viitaten linkistä olisi mukava.
Hauskoja tekstejä muutenkin pitkin sivuja, ihanan pitkä luonne koiralla!

Tosi kiva ! :D
Dilli
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Dilli »

Kun mä näin ton ulkoasun niin aatteln että voi luoja kun on hieno! No sitä se todella onkin :D Tuossa ulkoasussa vaan yksinkertaisesti on aivan kaikki kohdallaan. Okei, samantapaisia ulkoasuja ehkä on nähty paljon mut viimeistää sit tekteistä huomaa et toi kenneli on niin erilainen. Toi kirjoitustyyli on ihan kiva, itse tosin tykkään enemmän sellaisesta perustekstistä. Musta toi kohta antaa teistä vähän töykeän vaikutelman sellaisille, jotka eivät ole ennen virtuaalikenneleissä käyneet, vaikka huumoriksihan se on tarkoitettu :mrgreen: :
Jos et tiedä, mikä virtuaalikennel on, mee vaikka penska googleen. Joku aivokuolio kakara saattaa nimittäin välillä miettiä, että mistä toi meidän kennelnimemme tulee.

Ja kyllä, vaikka itsekin kirjoitan toisinaan kilometritekstejä, niin myönnän että tuota tekstiä on mielestäni liikaakin. Tuon erilaisen kirjoitustyylin voisi säilyttää vähän vähentämälläkin tuota "jaarittelua". Nyt tuolta tekstin seasta on musta vähän vaikea löytää se oleellinen tieto.

Koristekuvat tekstejen seassa ovat ihania! Samoin toi teidän Jilla on oikein hurmaava tapaus (: Kennelesittely on hyvä kaikessa pituudessaan, ja tuo omistaja-osio on mainio keksintö. Blogi on kiva, itseä ei kuitenkaan henkilökohtaisesti kiinnosta lukea tuollaista kennelpäiväkirjatekstiä, kuulumissivun sijaisina blogit ovat minusta mielenkiintoisempia. Lisäksi oisin ehkä toivonut blogiin jotain otsikkokuvaa. Sivut ovat kuitenkin aivan upea kokonaisuus!
Kuva
Ricea
Kanada
Viesti:

Olen kyllä aika kamalan kuuloinen tämän sanoessani, mutten ole teksteistä kovinkaan suurta osaa kirjoittanut (--: vain esittelystä pikkupätkän. Mutta kiitoksia paljon kommentistasi Dilli, koetamme kehittää kenneliämme mahdollisuuksien mukaan!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Odea
Höpsö veitikka

No jjööp Dilli, miä tosiaan ehkä välillä vähän jaarittelen liikaa, mutta se on vaan jotenkin verissä ja tulee aina olemaankin. :--D Miusta on kuitenkin kivampi, että sivuilla ei ois tekstiä juuri ollenkaan, kuin että siellä ois sitä ihan kiitettävästi. Mie kyllä ymmärrän, että noi saattaa uuvuttaa ja puuduttaa monen ihmisen hermoraunioille, mutta niitähän kaikkia ei sitten tarvi edes lukea halutessaan. Mutmut, kiitos Katille ja Dillille kommenteista.
suiva
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja suiva »

Harvemmin kommentoin tälläkin osastolla mutta nyt on ihan pakko pikakommentti heittää. Tuo ulkoasu on tosi nätti ja siinä on ideaa, tuo koirankuva tuossa linkkipalkin päähän sopii siihen tosi hyvin. Ja tuo nimi on tosi ihana myös, sopii tosi hyvin flattikenneleille. Värit on myös ihan täydelliset, ainoastaan tuo linkkien kirkkaus pistää silmään. Teksti on myös kivaa luettavaa, tosin tykkään että tekstit on jaoteltu useisiin kappaileisiin, sillä silloin niitä jaksaa paremmin lukea myös tällainen laiskapuoleinen selaaja. Koiran sivu on myös hieno, ja erityisesti nuo kisakalenterit on tosi nätskät. Tällainen pieni ylistysteksti siis mutta pitkästä aikaa törmään tosi mieleiseen virtuaalikenneliin :-))
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Ei muuta mut tää oli paras mitä oon ikinä virtuaalimaailmasas nähny:

"Me ollaan virtuaalikennel Mariana Trench. Jos et tiedä, mikä virtuaalikennel on, mee vaikka penska googleen. Joku aivokuolio kakara saattaa nimittäin välillä miettiä, että mistä toi meidän kennelnimemme tulee. Tässäkin tapauksessa viisaat jätkät saattaisi löytää googlesta vastauksen, mutta kerrottakoot nyt silti tässä, että Mariana Trench on yhtä kuin Mariaanien hauta. Ja mehän ollaan henkisesti haudassa kaikki. Eli tervetuloa vaan."

Siisti ulkoasu, selkeät sivut muuten, tekstiä kivasti. Hienoa työtä Oda ja Ricea! =)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Ricea
Kanada
Viesti:

KIIIIITOS kaikille! &.& myö jo "pelättiin" ettette työ tykkääkkään, mutta turhaan pelättiin!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Vastaa Viestiin