Lukkoon!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Lukkoon!

Viesti Kirjoittaja Summer »

Eli kennel Syysruskan päätti nyt hieman kokeilla tätä jalostus puolta. Eli jos kiinnostuneita löytyisi, niin tulossa olisi:

Tiibetinmastiffi pentue, jossa isänä toimii evm. sukuinen Rafael. Rafael on oikein ihmis, ja koiraystävällinen uros, jota on kisautettu hieman. Yksi laumamme kärkipään koirista. Rafaelilla on muutamia "merkittäviä" tuloksia: GER MVA, vGERW-09, vLTW-09. SERTejä urokselta löytyy x4. Rafael on ilmoitettu BH kokeisiin, mutta tuloksia ei ole vielä tullut.

Emänä tulisi toimimaan myös evm. sukuinen Shadow. Shadowilla on pari SERTiä. Shadow on myös luonteeltaan ystävällinen koira. Myös Shadow on ilmoitettu BH kokeisiin, mutta eipä ole tuloksia tullut. Tyttö on melkoisen uusi, joten kisautusta ei ole vielä paljoakaan.

Mikä ihmeen Tiibetinmastiffi? O.o
Lue rotumääritelmä Täältä!

Elikkäs, jos on kiinnostusta. Laittakaa viestiä topikiin. Muistakaa mainita, kennelin osoite, ja myös haluatko uroksen vaiko nartun.
Myös kisautus lajit ym. olisi kiva tietää!
Varaajat: 0/4
varaajan nimi, kennelin nimi&osoite, u./n.
varaajan nimi, kennelin nimi&osoite, u./n.
varaajan nimi, kennelin nimi&osoite, u./n.
varaajan nimi, kennelin nimi&osoite, u./n.


Toivoisin, että töpöä ei sotketa valitus viesteillä vaan asia kohtaisilla PENTU asioilla, KIITOS!
Kuva Kuva Kuva Kuva
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Syysruskaan Tiibetinmastiffi pentue

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mistä noi koirien kuvat on? Ihan kuin olisin nähnyt tuon isän kuvan Flickrissä...
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Syysruskaan Tiibetinmastiffi pentue

Viesti Kirjoittaja Summer »

Voi olla, että se on siellä, mutta kuva luvat ovat siihen, mutta omistaja ei halua pysytellä näkyvissä.
Kuva Kuva Kuva Kuva
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Syysruskaan Tiibetinmastiffi pentue

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

En halua olla töykeä, mutta ootko tosissas kysynyt luvan Kennel Clubin kuviin ja ne on vielä antanut luvan? o___O

// Ja emän kuva on kyllä muuten luvallinen, mutta säännöissä lukee selvästi "Teoksen tekijä on ilmoitettava".
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Syysruskaan Tiibetinmastiffi pentue

Viesti Kirjoittaja Summer »

Tuo kuva kyllä oli toisessakin paikassa :o Ei se kyllä "The kennel club" ole tuota kuvannut mukamas :o
Ja joo, en ole huomannut tuota. Pitäinee laittaa tuo Emän kuvan lisenssi. Ja tuo isän kuva.. Pitäinee etsiä uusi, jos se kerta luvaton on. Joku tyhmä on mennyt leikkimään kuvilla. Kysyin muuten onneksi juuri parista IRL kennelistä. Huhhuh. Tälläistä tämä URL elämä on.

E// en ole tuota kuvaa tuolta Flickristä etsinyt.
Tupla E\\ Olisi myös mukavaa, jos topikia ei sotkettaisi nyt tällä asialla. Yleensä pentu topikit ovat tarkoitettu VAIN JA AINOASTAAN pentu asioille. Joten olisitkos ystävällinen ja antaisit asian olla?. KIITOS! Ja omapahan on asiani. Niin se on ennenkin ollut, ja tulee olemaankin.
Kuva Kuva Kuva Kuva
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Kukaan kiinnostunut TM pennuista?

Viesti Kirjoittaja Summer »

Up. Eikö ketään kiinnosta? :o
Kuva Kuva Kuva Kuva
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Kukaan kiinnostunut TM pennuista?

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Ei tämä mulle kuulukaan, mutta tajuathan sä, että kyseessä on tekijänoikeusrikkomus, ja siitä voi saada kunnon poliisiasian sakkoineen päivineen? Tuon kuvan on Kennel Clubin valokuvaaja kuvannut ja kieltänyt sen levittämisen. Jos olet sen jostain muualtakin löytänyt, se on ollut sielläkin laittomasti.

Nyt jätän sut rauhaan. Kannattaisi vähän miettiä noita tekijänoikeusasioita ennen kuin alkaa väittämään toista ;)

/ Niin ja pentueelle voi olla enemmän kysyntää, kun vanhemmat ovat paljon enemmän kisanneita eikä kuvien kanssa ole sählinkiä.
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Kukaan kiinnostunut TM pennuista?

Viesti Kirjoittaja Summer »

No joojoo. Ei tarvittisi kuitenkaa sitä nokkaansa joka paikkaan työntää. Kiitos vain, että sun ja sun huomautuksies takia voi olla, että kukaa ei ees halua tällaista pentua joten sanonpa. HAISTA NY ISO KUKKANEN!
Kuva Kuva Kuva Kuva
Vastaa Viestiin