Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Viimeiset springerilapsoset Cottongrassin nimen alle. Kuka voisikaan vastustaa aktiivista, energistä ja suloista harrastuskaveria? :) Pennut lähtevät vain hyviin ja kisaaviin koteihin!

~ Pentueen emänä toimii BH vGERW-09 vLUXW-09 DK & LUX & GER & SWE & N & EST* & KRE* & FIN* MVA (*vahvistamaton) Sense Of Apple Cake "Aida". Hyvin menestynyt, kaunis ja hyväluonteinen narttu. Aidalla on kokonaan evm- suku (ei virtuaalimaailmassa). Aidalla on lisäksi hyväksytty BH koe. Aidalla on ennestään yksi pentue, joten tämä jää sen viimeiseksi.

~ Pentueen isänä on Fleckin hieno uros BH vFIN SWE N CA LT KRE LUX & KANS MVA MV-08 vNW-08 vKREW-08 vEUW-08 wLTW-08 VAVA Hippiäisen Feeble-Minded "Ded". Dedillä on yksi polvi sukua (i. vFIN TVA* JVA* BH RUSW-06 Tuiskukuonon Tuulet Puhaltaa e. Pyryn Joanna, sivut eivät toimi). Ded on hyvin komea ja kisakentillä pärjännyt uros, joka omaa myös erinomaisen luonteen.

~ Pentueen ajankohta vierähtää elokuun puolelle, riippuen täysin siitä, kuinka moni on pennusta kiinnostunut. Otan tähän pentueeseen vain kolme varausta, siitä syystä että Aidalla on jo yksi pentue. Harvemmin myöskään kiinnostusta on ollut liiaksi. Pentu luovutetaan aktiiviseen, innostuneeseen ja kisaavaan kotiin. Jalostusoikeuden saa kiinnostuksen mukaan yksi pentu (uros / narttu). Tarjouksen yhteydessä olisi suotavaa antaa jonkinlaista sivu- sekä kisanäyttöä.

~ VARAUKSET
- Vera, Zoanda Coat, narttu - Cottongrass Until it Sleeps
- Hilja, Cringlas, uros - Cottongrass King Nothing
- Elina, Blinkei, uros - Cottongrass Whiplash

Nimet aiheena siis Metallican kappaleet muodossa Cottongrass nimi.
- Cottongrass The Frayed Ends of Sanity
- Cottongrass Fade to Black
- Cottongrass Fight Fire with Fire
- Cottongrass The Shortest Straw
- Cottongrass Trapped Under Ice
- Cottongrass Wherever I May Roam
- Cottongrass I Disappear
- Cottongrass Creeping Death
- Cottongrass Broken, Beat And Scarred
- Cottongrass Bleeding Me
- Cottongrass Whiplash
- Cottongrass Don't Tread on Me
- Cottongrass Hit the Lights
- Cottongrass Damage Case
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Vera »

Tätä tarjousta en voi ohittaa! Olisin tosi kiinnostunut, sillä oma kennelini kasvattaa sprinkkuja ja kultaisianoutajia. Kennelin nimi on Zoanda Coat. Kennel on perustettu toukokuussa, joten se on aika uusi, mutta kisailu on jo aloitettu. Esim. ensimmäinen koirani -> http://zoanda-coat.freehostia.com/may.htm eli vDKW-09 Zoanda Coat's Piece of Me on jo käynyt monta kertaa kisoissa. Joistakin ei vaan vielä ole tullut tuloksia. Koiriani ovat myös http://zoanda-coat.freehostia.com/hannibal.htm ja http://zoanda-coat.freehostia.com/raisu.htm, mutta ne aloittavat kohta kisaamisen, heti kun tulee seuraava näyttely. Joo, Hannibalin kaksi kuvaa eivät näy, mutta korjaan ne kohta. Mitäs nyt vielä kertoisin... emme ole vielä päättäneet, otammeko hoitajia vai emme. Ja pentu tulisi rakastavaan ja aktiiviseen kotiin.

Elikkä nyt tulisi varaus:

Vera, Zoanda Coat, narttu
the weather changes
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Ve_Ra, kyllä mä voin sulle pennun antaa.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Vera »

Wu huu! Ilmoita sitten, kun ne syntyy ja nimet on keksitty :)
the weather changes
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ Nimet ovat nyt esillä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Vera »

Mun mielestä Cottongrass Until it Sleeps kuulostaa hyvältä ja se sopii jotenkin pennulle :)
the weather changes
Hilja
Alkupalat
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Heinä 21, 2009 11:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Hilja »

Enkkusprinkkuja! Antaisitko sä uudelle sprinkkukasvattajalle jos laitan mojovan esittelyn ja kennelin sivut kaupan päälle? :mrgreen:
edit. hihi, mä edittailen lisää kun kerkeän kirjoittelemaan : )
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ kyllä mä annan, mikäli saat mut vakuutettua. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Hilja
Alkupalat
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Heinä 21, 2009 11:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Hilja »

Eli tässä olen nyt vähän miettynyt perheen lisäystä, vaikka jos sinulta saisin harrastuskäyttöön pienen springersin? Pennulla kilpailtaisiin pääosin näyttelyissä, agilityssä, tokossa, ja mejässä. Myös muissa kasvattajan suosittelemissa lajeissa kilpailtaisiin mielellämme. Kasvattisi pääsisi monipuoliseen, ja aktiiviseen kisautukseen Cringlasiin, rakastavaiseen springerspanieli kenneliin.

En ole vielä ehtinyt aloittamaan kilpailuuraa koirallani, ja tekstitkin kennelin sivulla on vielä hiomisen varressa, mutta päätinpä nyt kuitenkin ilmoittaa kiinnostusta, jaja sillain. Mikäli on kysyttävää, vastaan ilomielin kysymyksiisi. Mikäli minulle pentu lähtee, niin Hilja, Cringlas, uros, Cottongrass King Nothing
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Hilja, käyhän tuo. Mä toivon (ja ehkä pikkasen vaadinkin) että ainakin näyttelyissä kävisitte Ve_Ran kanssa molemmat.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Hilja
Alkupalat
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Heinä 21, 2009 11:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Hilja »

Kiitoksia, itse olen ''näyttelypeto'' eli varmasti näyttelissä kävisimme!
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Nostetaan tätä. muita kiinnostuneita? :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Nyt olis viiminen mahdollisuus saada springeripenska näistä upeista vanhemmista! varmasti Cottongrassin viimeisimpiä springeripentueita. Ovatko Hilja ja Ve_Ra vielä kiinnostuneita varaamistaan elukoista? :) Pentue voisi syntyä tässä elokuun lopulla.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Hilja
Alkupalat
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Heinä 21, 2009 11:37 pm

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Hilja »

Juu, ajan tasalla ollaan! Sitten mulle käy toi syntymäaika, elokuun lopussa joo.
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Englanninspringerspanieleita upeista vanhemmista!

Viesti Kirjoittaja Vera »

Tietysti oon vielä kiinnostunut :) Sori en huomannu tätä kysymystä aikasemmin.
the weather changes
Vastaa Viestiin