Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Tässä on siis Saga :)
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Kiitos sivuista Spyro! Oikein nätti tyttö. :)
Sitten vielä Janinalta odotellaan sivuja.
Sitten vielä Janinalta odotellaan sivuja.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Janina, kiinnostaako sinua enää pentu? Vai mistä johtuu, että sivuja ei ole kuulunut. Pennut syntyivät 11 päivä ja tänään on jo 30. Sanoin tuolla aikaisemmin, että toivoisin sivuja tulevan tämän kuun loppuun mennessä, joten jos vielä tänään tai huomenna saisit minulle ne sivut annettua, niin olisi hienoa. :)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Kiinnostaa juu, latelen taas jotain (tekosyitäkö) kun musta on vähän tyhmää tehdä sivut vanhaan 21Tunesiin kun teen sit taas kohta vähän yksinkertaisemmat sivut :D Mut ei vaan, kohta teen.
Noista kuvista en oikein tiedä vieläkään, mutta koitan napata jotkut. <:
Noista kuvista en oikein tiedä vieläkään, mutta koitan napata jotkut. <:
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Okei, asia selvä.