High 5 F-pentue (mudi)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Multa saat sivut tässä lähipäivinä, kunhan saisin päätettyä tuon sukupuolen. :mrgreen:
you know what i like about people?
their dogs
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mie voisin ottaa mustan nartun. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Selvä :) Kun sikko saa päätettyä värin ja sukupuolen niin tää pentue voisi sitten syntyä ihan hetimiten.
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

No ehkä laitan ne Chilin kuvat eli ruskea uros siis!
you know what i like about people?
their dogs
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Ne on tosi makeet, hyvä päätös :) Ja shyntymäpäivä voisi olla sitten hetinyt 25.7. ja sivujen väsäily alkakoon.

Ja sivuille tietoja: nimi, syntymäaika, sisarukset linkitettyinä, koko tiedossa oleva suku linkitettynä, sekä linkitettynä kasvattajaksi High 5 (http://www.kattus.net/high5/index.html)
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Pommi sai nimensä isänsä mukaan. (: Onko nuita sisaruksia pakko linkittää?
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Hienot sivut! (Muutenkin hieno toi uus ulkka Borderskyssä) Ois kiva että ne pentuesisarukset linkitettäis, mutta jos se näyttää ihanihan hirveeltä ni ei kait sit oo pakko. Saanen esitellä myös Riitin! Näkyy selvästi samat kuvat ( :mrgreen: :mrgreen: ), mä voin ettiä uudet. Pentuesivu valmistunee lähiaikoina.

//edit. Eli vaihdoin kuvat, ja tässä vielä F-pentueen oma sivu. Missäs sivut sikkoooo :) :)
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Sikkolta tulee sivut huomenna! Oon nyt ihan koomassa viime yön jäljiltä (nukuin puol tuntia), että parempi jättää huomiseen sivujen rakentaminen.
you know what i like about people?
their dogs
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

you know what i like about people?
their dogs
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Kiitti kiitti, ihana Riimi :) Eksäkää jaksa pistää pentuesisaruksiii? Mutta kuitenkin kiva että sait tehtyä jaja onnea kisaurille!
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Oho, toki jaksan! Edittaan ne tuonne kun jaksan. 8--) Unohtu vaan.
you know what i like about people?
their dogs
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Aina liian myöhään paikalla :roll:
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Kiva sikko :)
iittala, valitettavasti näin tällä kertaa, mutta kannattaa olla muhun yhteydessä seuraavan pentueeni tiimoilta Rytmille joskus vuoden loppupuolella. :)
Vastaa Viestiin