High 5 F-pentue (mudi)
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Multa saat sivut tässä lähipäivinä, kunhan saisin päätettyä tuon sukupuolen. 
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 112
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Selvä :) Kun sikko saa päätettyä värin ja sukupuolen niin tää pentue voisi sitten syntyä ihan hetimiten.
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: High 5 F-pentue (mudi)
No ehkä laitan ne Chilin kuvat eli ruskea uros siis!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 112
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Ne on tosi makeet, hyvä päätös :) Ja shyntymäpäivä voisi olla sitten hetinyt 25.7. ja sivujen väsäily alkakoon.
Ja sivuille tietoja: nimi, syntymäaika, sisarukset linkitettyinä, koko tiedossa oleva suku linkitettynä, sekä linkitettynä kasvattajaksi High 5 (http://www.kattus.net/high5/index.html)
Ja sivuille tietoja: nimi, syntymäaika, sisarukset linkitettyinä, koko tiedossa oleva suku linkitettynä, sekä linkitettynä kasvattajaksi High 5 (http://www.kattus.net/high5/index.html)
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Pommi sai nimensä isänsä mukaan. (: Onko nuita sisaruksia pakko linkittää?
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 112
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Hienot sivut! (Muutenkin hieno toi uus ulkka Borderskyssä) Ois kiva että ne pentuesisarukset linkitettäis, mutta jos se näyttää ihanihan hirveeltä ni ei kait sit oo pakko. Saanen esitellä myös Riitin! Näkyy selvästi samat kuvat (
), mä voin ettiä uudet. Pentuesivu valmistunee lähiaikoina.
//edit. Eli vaihdoin kuvat, ja tässä vielä F-pentueen oma sivu. Missäs sivut sikkoooo :) :)
//edit. Eli vaihdoin kuvat, ja tässä vielä F-pentueen oma sivu. Missäs sivut sikkoooo :) :)
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Sikkolta tulee sivut huomenna! Oon nyt ihan koomassa viime yön jäljiltä (nukuin puol tuntia), että parempi jättää huomiseen sivujen rakentaminen.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: High 5 F-pentue (mudi)
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 112
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Kiitti kiitti, ihana Riimi :) Eksäkää jaksa pistää pentuesisaruksiii? Mutta kuitenkin kiva että sait tehtyä jaja onnea kisaurille!
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Oho, toki jaksan! Edittaan ne tuonne kun jaksan. 8--) Unohtu vaan.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Aina liian myöhään paikalla 
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 112
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm
Re: High 5 F-pentue (mudi)
Kiva sikko :)
iittala, valitettavasti näin tällä kertaa, mutta kannattaa olla muhun yhteydessä seuraavan pentueeni tiimoilta Rytmille joskus vuoden loppupuolella. :)
iittala, valitettavasti näin tällä kertaa, mutta kannattaa olla muhun yhteydessä seuraavan pentueeni tiimoilta Rytmille joskus vuoden loppupuolella. :)

