Evenfall C-suomenlapinkoirat
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Evenfall C-suomenlapinkoirat
Nyt on kyllä ollut melko paljon lapinkoira pentueita, mutta aina voi yrittää :D Pentue on siis vielä ihan suunnittelu vaiheella ja ajankohta on totaalisen auki. Pentue on Evenfall'in toinen suomenlapinkoira poppoo ja niemet alkaa melko varmasti C-kirjaimella.
Isä Iltaruskon Fantasy Hieman vajaa 3-vuotias evm sukuinen uros, jolla ei ole aiemmin ollut pentueita ja luulempa ettei tämän jälkeen tulekaan, koska haluan käyttää myös Fanin jälkikasvua jalostukseen ilman että suku menee liian yleiseksi. Kisoissa menetystä on tullut lähinnä näyttelyistä; vFIN, vBEL, vN, vGER, vDK & vLT MVA, vBELW-08, vGERW-09. Käyttöpuolella ollaan suoritettu BH-koe, tokossa kisataan avoimessa luokassa ja paimennuksessa puuttuu vielä yksi KUPI.
Emä Iltaruskon After Eight Ivy on Afterglowin ensimmäisestä pentueesta jättämäni narttu. Ikää neidillä on nyt suunnileen 2½-vuotta. Aiempia pentueita ei nartulla ole, ja sukuakin on vain yhden polven verran. Näyttelyissä sillä on nuorten luokasta ERI/3, nykyisillä kuvilla odotellaan tuloksia tulevan lähiaikoina. Tokossa kisataan EVL-luokassa, josta puuttuu vielä KP jonka väljeen Ivystä tulisi vFIN TVA. Palveluksessa on suoritettu BH-koe ja käyttövalion arvon kanssa on sama juttu kuin tokossa.
Varaukset 4/4
Shiroi - Evenfall - Uros - Evenfall's Coffee Freak
Summer - Syysruska - Uros - Evenfall's Cassis
Pöpö - Joikhas - Uros - Evenfall's Canis Lupus
Hobu - Eahkedan - Narttu - Evenfall's Chilly Spring
Isä Iltaruskon Fantasy Hieman vajaa 3-vuotias evm sukuinen uros, jolla ei ole aiemmin ollut pentueita ja luulempa ettei tämän jälkeen tulekaan, koska haluan käyttää myös Fanin jälkikasvua jalostukseen ilman että suku menee liian yleiseksi. Kisoissa menetystä on tullut lähinnä näyttelyistä; vFIN, vBEL, vN, vGER, vDK & vLT MVA, vBELW-08, vGERW-09. Käyttöpuolella ollaan suoritettu BH-koe, tokossa kisataan avoimessa luokassa ja paimennuksessa puuttuu vielä yksi KUPI.
Emä Iltaruskon After Eight Ivy on Afterglowin ensimmäisestä pentueesta jättämäni narttu. Ikää neidillä on nyt suunnileen 2½-vuotta. Aiempia pentueita ei nartulla ole, ja sukuakin on vain yhden polven verran. Näyttelyissä sillä on nuorten luokasta ERI/3, nykyisillä kuvilla odotellaan tuloksia tulevan lähiaikoina. Tokossa kisataan EVL-luokassa, josta puuttuu vielä KP jonka väljeen Ivystä tulisi vFIN TVA. Palveluksessa on suoritettu BH-koe ja käyttövalion arvon kanssa on sama juttu kuin tokossa.
Varaukset 4/4
Shiroi - Evenfall - Uros - Evenfall's Coffee Freak
Summer - Syysruska - Uros - Evenfall's Cassis
Pöpö - Joikhas - Uros - Evenfall's Canis Lupus
Hobu - Eahkedan - Narttu - Evenfall's Chilly Spring
-
Summer
- Ei riitä.
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Mä voisin olla kiinnostunut ottamaan Joikhasiin uuden lappari kakaran, tosin mietin vielä että otanko tästä pentueesta vai tuonko evm'n, mutta voisi kiinnostaa :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Jees, pistän nyt molempien nimet tonne ja kyselen teiltä sitten lisää jos olette vielä pentueen syntyessä kiinnostuneita.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Nostellaans! Onko teille muuten väliä sillä syntyiskö toi pentue nyt parin kuukauden sisällä vai sitten joskus syksyllä?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
^Ei väliä, koitan kuvailla ens sunnuntaina hesassa :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Aadan siskolla on yksi kahden pennun pentue, mutta sen ei pitäisi haitata (: kunhan vain ilmoitin kun siitä ei ollut mitään sanottu tuolla :D
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Okkei, kiva kun ilmoittelit! Lisään siitä tonne jotain huomisen aikana (:
-
Summer
- Ei riitä.
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Joo mullekkaa ei oo välii, koska se pentue olisi. Pitäis vain jostakin kuvat saada... : D
Pistin sulle YVtä... Kuva asioista..
Pistin sulle YVtä... Kuva asioista..
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Tuli tossa sellasta mietittyä, että jos olette kiinnostuneita teettämään pentuja niillä teidän koirilla, olisi parempi emä vaihtoehto voinut olla Ivy. Tällä neidillä on kyllä hieman vähemmän tuloksia, mutta suku olisi huomattavasti harvinaisempaa, koska sitä ei ole kun yhden sukupolven verran. Ivystä yritettäisiin tehdä ainakin toko tai haku valio ennen pentuetta. Mielipiteitä?!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
^Ivy käy :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
Hyvä juttu, Summerille kävi myös eli toi on nyt sitten emänä. Meillä vaihtuu kennelnimi Evenfall'siksi kun toi edellinen oli jo jossain käytössä. C-kirjaimella alkavia nimiä voi alkaa jo miettiä jos on tekemisen puutetta, suosittelen ite nimen keksimistä kun meikän mielikuvitus on niin suppee etten kuiteskaa keksi mitään kivaa :D Mitäs vielä... Ivy suoritti paimennuksessa perusradan ja nyt on muutamat tokot tulossa. Pöpö, ootko sä jo päättänyt otatko pennun vai tuonnin?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Kysyntää suomenlapinkoirille?
^no kyl mä ny tän pennun otan :D ja ja.. vois mullekkin poika lähteä ettei ihan tyttövaltaiseks lauma mene.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat, yksi vapaana!
Mie oisin kiinnostunut narttu pennusta Eahkedaan. Pentu saisi kodin loppuiäkseen Eahkedasta. Kisautus ei tulisi olemaan mitään superaktiivista, sillä Eahkedan on oma pienempi projektini. Joikulta kisanäyttöä. Syksyllä kisaus saattaa kuitenkin tulla aktiivisemmaksi, kun on taas aikaa enemmän. Tulisin käyttämään pentua jalostukseen jossain vaiheessa. Kuvat pennulle olisi jo valmiina.
Haluan myös jo kyselle nimistä samalla, jos pennun saan. Eli tuleeko suomenkieliset nimet vai englannin?
Haluan myös jo kyselle nimistä samalla, jos pennun saan. Eli tuleeko suomenkieliset nimet vai englannin?
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat, yksi vapaana!
^^Kiva juttu! Kysytään nyt sen verran, että missä lajeissa olet ajatellut ruveta kisaamaan ja tulisiko ihan normi kuvat vai piirretyt?
^Toi kuulostaa oikein hyvältä, sulle kyllä varmasti lähtee pentu (: Nimet on varmaan englanniksi, kun suomeksi on hieman hankalaa C'llä oikein mitään keksiä.
Käykö jos pentueen syntymäpäivä olisi jo elokuun 8 päivän aikoihin? Sen takia niin pian, kun kouluthan alkaa sitten 11pvä niin olisi kiva saada noi sivut yms. tehtyä ennenkuin alkaa muut kiireet.
^Toi kuulostaa oikein hyvältä, sulle kyllä varmasti lähtee pentu (: Nimet on varmaan englanniksi, kun suomeksi on hieman hankalaa C'llä oikein mitään keksiä.
Käykö jos pentueen syntymäpäivä olisi jo elokuun 8 päivän aikoihin? Sen takia niin pian, kun kouluthan alkaa sitten 11pvä niin olisi kiva saada noi sivut yms. tehtyä ennenkuin alkaa muut kiireet.





