Ahiru elossa taas..

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Lotta
Syvällistä

Ahiru elossa taas..

Viesti Kirjoittaja Lotta »

viimeinkin sain Ahirun sivut tehtyä valmiiksi.. Koirien sivuista ainoastaan yhdellä on valmiit sivut, loput koirat tulevat joskus..

sisään siitä

(ulkoasu todella yksinkertainen koska olin laiska)
Lotta
Syvällistä

Re: Ahiru elossa taas..

kellään mitään? >: kaikki palaute otetaan vastaan
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

jej, sakemannikasvatus jatkuu :)

Ahiru on aina ollut yksi lempikenneleistäni, linkittelin se jo aikoinaan Rewirankin sivuille. Lovetan tota nimeä, ulkkaa, kaikkea Toi otsikko on lumoava, mun tekee mieli kattoa sitä koko ajan. Ja sit noi sivukuvat, namnamanam! Sivut on yksinkertaiset hienot ja mulla meni viis minuuttia ennenkuin tajusin noi linkit, nekin on tosi kivat :)

Innostuin jopa lukemaan etusivun ja tekstit ovatkin mukavaa luettavaa, ei ainakaan tehnyt mieli lopettaa lukemista. Etusivun toinen koristekuva on jotenkin tönkkö tuohon, ja teksti menee vähän sivumpaan.
Koirat - sivu oli ytimekkäästi lyhyt mutta olisin kaivannut sinne enemmänkin tekstiä.. Itseäni ainakin häiritsee nuo "koirat ovat virtuaalisia..." - tekstit koska ne pomppaa ikävästi silmään.
Kasvatussivulle olisin kaivannut tekstiä, minkälaisiin koiriin pyrit, myyntiehtoja, tietoa sijoituskoirista, mitä pidät jalostukseen käytettävissä koirissa tärkeimpänä.. Mutta ehkäpä ne joskus sinne eksyvät?
Muuta - sivusta ei kommenttia, odotin linkkejä muttei niitä ollutkaan.

Päällisin puolin taas edelleen wanha kunnon Ahiru!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Lotta
Syvällistä

:D kiitoksia! Juu tekstiä saattaa eksyä lisää sivuille mutten oikeen oo hyvä kirjoittamisessa niin jätän ne tekstit mielummin vähemmälle :D Osa noista kuvista on sellasia että kaivoin ne vaan jostain kun en jaksanut alkaa penkomaan cd:itä (uus kone eikä paljoa kuvia..) joten saattavat vaihtua vielä joskus kanssa, mutta kiitos tosi paljo kuitenkii : D
Samantha
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Samantha »

Pahoittelen jo etukäteen luultavasti lyhyehköä kommenttiani, mutta mukavanoloinen kenneli! Lueskelin tekstejäkin ihan mielenkiinnolla lävitse, kirjoitat kyllä ainakin mun makuuni tosi kivasti! Ja vaikka tuo ulkoasu kuinka yksinkertainen tahansa olisikin, niin juuri kaikessa yksinkertaisuudessaan miellyttää ainakin minun silmääni. Kaikin puolin kivannäköinen kennel, tulen kyllä varmasti vierailemaan uudelleenkin! Ja hei, laita sivuille ihmeessä vieraskirja? ;) Oon ihan täys vieraskirjafriikki ja mun mielestä on aina tosi kiva häiriköidä muiden vieraskirjaan ;)
Lotta
Syvällistä

:) kiitos! Ainii, unohin vieraskirjan kokonaan :''D pitääpä se tehä lähiaikoina
Vastaa Viestiin