Astu sisään boksereiden ihmeelliseen maailmaan!
Sain vihdoin vaihdettua ulkoasun kaikille sivuille, ja nyt pitäisi toimia sekä MF:llä ja IE:llä, kertokaa toki jos omalla selaimellanne ei toimi. Kommenttia Vermilin taiteilemasta ulkoasusta, väreistä ja teksteistä sun muusta yleisestä. Värit saattaa muuten jonkun silmään olla räikeät, itse tykkään, että ne ulkoasuun sopii, mielipideasia tietenkin (:
Rakentavaa kommenttia on aina mukava lukea.
Amwuhlen - boxers do it better
-
Soen
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Amwuhlen - boxers do it better
Ulkoasu on mielestäni hauska, väreiltään leikkisä. Omaan silmääni olisi myös kyllä sopinut ylläolevan valkoisen palkin jatkuvan sivun loppuun asti. Ulkoasun toinen bokseri on jotenkin mielestäni liikaakin häivytetty, näyttää vähän sellaiselta tummalta möykyltä ulkoasussa.
Värit soveltuvat hyvin yhteen. Ja jotenkin tekevät vasemmanpuoleisestä bokserista kovin iloisen näköisen (tätä minun mielikuvitustani). Linkit ovat hauskat, ja sopivat ihan kivasti yhteen otsikon kanssa. Alaotsikko "boxers do it better" on tosin ehkä vähän liian ns. pikselöitynyt, olisin tykännyt enemmän jos olisi ollut vähän selkeämpi.
Teksteiltään sivut ovat asialliset. Ei ainakaan silmääni näin pikalukemisella tullut kummoisempia kirjoitusvirheitä.
Kokonaisuudessaan voisin sanoa, että mielestäni ulkoasu ja sivusto yleensäkkin on enemmän sellainen vastaanottavainen kokonaisuus. :)
Värit soveltuvat hyvin yhteen. Ja jotenkin tekevät vasemmanpuoleisestä bokserista kovin iloisen näköisen (tätä minun mielikuvitustani). Linkit ovat hauskat, ja sopivat ihan kivasti yhteen otsikon kanssa. Alaotsikko "boxers do it better" on tosin ehkä vähän liian ns. pikselöitynyt, olisin tykännyt enemmän jos olisi ollut vähän selkeämpi.
Teksteiltään sivut ovat asialliset. Ei ainakaan silmääni näin pikalukemisella tullut kummoisempia kirjoitusvirheitä.
Kokonaisuudessaan voisin sanoa, että mielestäni ulkoasu ja sivusto yleensäkkin on enemmän sellainen vastaanottavainen kokonaisuus. :)
-
Eve
- Kanada
Re: Amwuhlen - boxers do it better
^ Joo, se näyttää tosiaan joillain koneilla liian haalealta, mutta omalla ja muiden perheenjäseniemme koneilla näyttää itseasiassa melkoisen tummalta. Mutta kiitos kommentista :)