Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyneet 1.8.
-
Ninni
- Nakkisotilas
- Viestit: 269
- Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
^Okei kiva =) Mitäs mieltä itse olet kuvista,mitä näyttleyistä tulee ??
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
^ No mä voisin itse ainakin antaa koiralle ERIn, ja tuo oli silloin Oulussa muistaakseni ROP:kin, mutta en tiedä, mitä vFCI:n kouluttamat tuomarit sanoo, muutama antoi EHta, kun kyselin tuolla "Laatumainintaa ja arvostelua" -topicissa, mutta omasta mielestäni kuvissa on tosi kaunis koira :)
-
Ninni
- Nakkisotilas
- Viestit: 269
- Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
Yritän kovasti jo pennulleni kutsumanimeä keksiä niin saisikos sulta muutaman ehdotuksen ?? =)
Omia ehdotuksia pennun nimeksi ovat ;; Nenna,Ruuti(Liekkö liian urosmainen),Diva,Demi..
Omia ehdotuksia pennun nimeksi ovat ;; Nenna,Ruuti(Liekkö liian urosmainen),Diva,Demi..
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
^ Sinun ehdotuksistasi eniten ehkä omaan mieleeni oli tuo Diva, mutta loppupeleissähän sinä sen kuitenkin päätät :) Omia ehdotuksiani lisäksi olisivat mm. Ruby, Chairo, Chaya, Misha ja Miles. En nyt tiedä, kuinka hyviä nämä on, mutta toivottavasti auttaa edes vähän ajatuksia liikkumaan! :D
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
^ Kiitos sivuista, Nero on aivan älyttömän komea poika :)
-
Ninni
- Nakkisotilas
- Viestit: 269
- Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
Hei onko sulla "Norasta" lisä kuvia ??
Ja pennun nimeksi tulee sitten "Chaya" <3
Ja pennun nimeksi tulee sitten "Chaya" <3
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
^ Eipä mitään. Olen itsekin Dixielle tekemässä sivuja + kovalla vauhdilla teen pentuesivua näille pienokaisille :D
-
Ninni
- Nakkisotilas
- Viestit: 269
- Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
Tässä esittäytyy Chaya (http://kennelmy.webs.com/Chaya.htm) ! Ilmoitin neidin jo pariin toko kisaan ja yhteen näyttelyyn =)
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
^ Kiitos sivuista, kaunis tyttö ja kauniit sivut. Antamasi osoite ei muuten toimi, mutta osasin sen järjellä korjata oikeaksi :D
Saanen esitellä, Acarden Diggaan Itseäni alias Dixie.
Pentuesivu on valmis myös :) Noitten pentujen väritys ei ehkä vastaa aikuiskuvia, mutta sovitaan, että ne on tummunut iän myötä :>
/ Ja vielä sellaista, että muistakaahan kertoilla sitten välillä kuulumisiakin, niitä on mukava lukea!
Saanen esitellä, Acarden Diggaan Itseäni alias Dixie.
Pentuesivu on valmis myös :) Noitten pentujen väritys ei ehkä vastaa aikuiskuvia, mutta sovitaan, että ne on tummunut iän myötä :>
/ Ja vielä sellaista, että muistakaahan kertoilla sitten välillä kuulumisiakin, niitä on mukava lukea!
-
Ninni
- Nakkisotilas
- Viestit: 269
- Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.
^Korjasin tuon linkin tommoseksi =D
Pentuesivun kurkkasin ja onpa hieno =). Kuulumisia tullaan Chayan kanssa kertoilemaan vähän myöhemmin =) Ensimmäinen yö meni hyvin mitä nyt Chaya vähän aina uikutti äitiä etsiessään.Muuten tyttö on todella reipas ja iloinen veijari.
Pentuesivun kurkkasin ja onpa hieno =). Kuulumisia tullaan Chayan kanssa kertoilemaan vähän myöhemmin =) Ensimmäinen yö meni hyvin mitä nyt Chaya vähän aina uikutti äitiä etsiessään.Muuten tyttö on todella reipas ja iloinen veijari.