Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyneet 1.8.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

^Okei kiva =) Mitäs mieltä itse olet kuvista,mitä näyttleyistä tulee ??
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Spyro »

^ No mä voisin itse ainakin antaa koiralle ERIn, ja tuo oli silloin Oulussa muistaakseni ROP:kin, mutta en tiedä, mitä vFCI:n kouluttamat tuomarit sanoo, muutama antoi EHta, kun kyselin tuolla "Laatumainintaa ja arvostelua" -topicissa, mutta omasta mielestäni kuvissa on tosi kaunis koira :)
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

^Ok,tosi kiva =) Minustakin koira on oikein kaunis =)
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Yritän kovasti jo pennulleni kutsumanimeä keksiä niin saisikos sulta muutaman ehdotuksen ?? =)
Omia ehdotuksia pennun nimeksi ovat ;; Nenna,Ruuti(Liekkö liian urosmainen),Diva,Demi..
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Spyro »

^ Sinun ehdotuksistasi eniten ehkä omaan mieleeni oli tuo Diva, mutta loppupeleissähän sinä sen kuitenkin päätät :) Omia ehdotuksiani lisäksi olisivat mm. Ruby, Chairo, Chaya, Misha ja Miles. En nyt tiedä, kuinka hyviä nämä on, mutta toivottavasti auttaa edes vähän ajatuksia liikkumaan! :D
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Acarden Njet Njet ("Nero") esittäytyy (:

edit // Nero kiittää kehuista!
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Spyro »

^ Kiitos sivuista, Nero on aivan älyttömän komea poika :)
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Hei onko sulla "Norasta" lisä kuvia ??

Ja pennun nimeksi tulee sitten "Chaya" <3
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Spyro »

^ Hetkinen, katson. Mulla pitäis olla, mutta en mene vannomaan mitään. Kaunis kutsumanimi :D

/ Tässä pari
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Kiitos kuvista,nyt alankin sivuja neitosellle väsäämään =)
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Spyro »

^ Eipä mitään. Olen itsekin Dixielle tekemässä sivuja + kovalla vauhdilla teen pentuesivua näille pienokaisille :D
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

^Ok,mulla on kohta valmista =)
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Tässä esittäytyy Chaya (http://kennelmy.webs.com/Chaya.htm) ! Ilmoitin neidin jo pariin toko kisaan ja yhteen näyttelyyn =)
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Spyro »

^ Kiitos sivuista, kaunis tyttö ja kauniit sivut. Antamasi osoite ei muuten toimi, mutta osasin sen järjellä korjata oikeaksi :D

Saanen esitellä, Acarden Diggaan Itseäni alias Dixie.
Pentuesivu on valmis myös :) Noitten pentujen väritys ei ehkä vastaa aikuiskuvia, mutta sovitaan, että ne on tummunut iän myötä :>

/ Ja vielä sellaista, että muistakaahan kertoilla sitten välillä kuulumisiakin, niitä on mukava lukea!
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Ninni »

^Korjasin tuon linkin tommoseksi =D

Pentuesivun kurkkasin ja onpa hieno =). Kuulumisia tullaan Chayan kanssa kertoilemaan vähän myöhemmin =) Ensimmäinen yö meni hyvin mitä nyt Chaya vähän aina uikutti äitiä etsiessään.Muuten tyttö on todella reipas ja iloinen veijari.
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
Vastaa Viestiin