Ettoren kesäpennut - syntyneet - rek.numerot!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja juulia »

Kyllä mua tällainen pentu kiinnostaisi. :-) Kirjoitan paremman varauksen ihan kohta ja edittaan tähän sitten.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Hienoa, jään odottelemaan tarjoustasi, vaikka voin kyllä jo sanoa, että pentu sinulle lähtee. Joten sisällytäppä tarjoukseesi pennun sukupuoli ja nimikin. ;)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja juulia »

En nyt editoinutkaan kun kerkisit vastata. :-)

Eli olisin ottamassa pientä cockeripoikaa Rock Oniin, joka aiemmin kasvatti espanjanvesikoiria, mutta nyt mukaan tulevat aika uutena juttuna cockerspanielit. Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan näyttelyissä, spanielikokeissa, metsästysjäljessä, PE- lajeissa, agilityssä ja maastoesteissä sekä suoritettaisiin BH- koe. Mulla olis jo kuvat valmiina pojalle, tai siis kahdesta cockeriuroksesta on kuvat: kummat olis paremmat? Punainen ja blue roan, molempien pitäis olla uroksia. Ja nimeksi voisin ottaa Halcyon Days At Ettore.

Rock Onin laitoin nyt pienelle tauolle, mut teen sivut kuitenkin heti ja yritän kisata normaaliin tahtiin, vaikka tää kesän loppu onkin aika kiireistä aikaa ja heinäkuu meni kokonaan taukoillessa kisautuksesta. :mrgreen: Kuitenkin viimestään elokuussa pitäis palata normaaliin rytmiin.

/nii ja kisa- ja sivunäytöt voi katella Rock Onin sivuilta. Sivunäytöt on aika suckeja, en oo ehtinyt oikeen panostaa koirien sivuihin, mut voin luvata että luonteet tulee uuden ulkoasun ja kasvatusrodun myötä, ja muutenkin aion panostaa sivuihin enemmän. Jalostuskäyttöön en ole ehtinyt miettiä pentua, mutta kun cockerspanieleiden kasvatustyötä olen vasta aloittelemassa, niin luulen kyllä että ainakin näitä ekoja cockereitani käytän jalostukseen. Mutta varmahan ei voi olla. Täällä on mun jalostusehdot, voit niitä katella ja kertoa kelpaisko tommoset perusteet kasvattisi käyttämiseen jalostuksessa? Niin ja noi on perrojen kohdalle tarkoitetut ehdot, eli rodun harvinaisuudet sun muut kantsii varmaan jättää lukematta. :---D
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Juulia, sinulle siis uros Halcyon Days At Ettore lähtee. :) Jälkimmäisen koiran kuvat ovat jo käytössä ja mietin tässä, että mitenkäs nyt teen, kun vähän mietin, että tähän pentueeseen ei syntyisi kuin kirjavia pentuja. Mutta jos haluat niin voisit katsoa picasastani, jos sieltä löytyisi mitään kiinnostavaa ja jos ei, niin sitten voisit ottaa nuo ensimmäisen uroksen kuvat käyttöön. Kävisikö tällainen järjestely?
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja juulia »

Ihana yllätys kun luulee saavansa roppakaupalla kuvia käyttöön ja sit osa onkin jo jollekin annettu... No mut katon ton sun albumis läpi, eiköhän sieltä joku komee herra löydy!

/apua, mulle tuli valinnanvaikeus. :--D Et voisi ehdottaa jotain hyvää kirjavaa urosta? Olis kuitenkin ihan kiva menestyä näyttelyissäkin ja mun cockerisilmällä en sellaista tuolta pysty löytämään. Muuten kun kattelin noita EUV-06 kuvia, niin olisko mahdollista saada joku noista kasvattajaryhmäkuvista? Kun mulla on cockerikoristekuvia tosi vähän. Kelpaa mikä tahansa noista!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Juulia, siis tarkoitin, että kyseisen koiran kuvat ovat jo käytössä, mutta ei nuo nimenomaiset kuvat. :)

Esimerkiksi tämä junnu-uros on mielestäni hirveä kivan näköinen. Uskoisin että tuon kuvilla voisi näyttelyissä hyvinkin pärjätä, vähän on kehittymätön, mutta omaan mieleeni erinomaisen tyyppinen ja hyvä rakenne. Ota vain joku niistä kasvattajaluokan kuvista, laita vain copyihin Sanna S.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja juulia »

Upea koira! Ehdottomasti voin ottaa pojalle, blueroanhan tuo on? Mikäköhän kuvien koira on virallisesti?
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Juup, blue roan. Valitettavasti en koiran virallista nimeä tiedä (jotenkin vaikuttaisi joltakin Benchmark -kasvatilta, mutta en mene lupaamaan).
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Noniin, nyt sitten niitä sivuja ihan oikeasti alettaisiin kaipaamaan..
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mä en nyt voi tälle mitään, sillä samalla viikolla kun sain noi kuvat, iskä tai isoveli tai joku asensi koneelle IE 8, joka ei mee websiin kun yrittää kirjautua sisään, samaten kuvat.fi enkä photariin en pääse. Mä yritän iskän (sillä on järjestelmävalvojan oikeudet eli ite en voi) saada tän viikonlopun aikana lataamaan mozillan niin pääsen taas mukaan virtuaalitouhuihin. Mutta kirjotusohjelmalla oon tehny jo pennun sivut eli mun tarvii vaan laittaa koodit kuntoon ja lisätä noi tekstit sinne kunhan saan uuden selaimen ja pääsen taas kirjautumaan websiin.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Juulia, ei sinulla vielä mitään hätää, lähinnä remiä tarkoitin kommentillani. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja juulia »

Vihdoinkin freewebs ryhtyi toimimaan kanssani - tässä siis sydämenvaltaaja Romeo!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Juulia, kiitos paljon sivuista. :)

Nyt on irkkulikalla viimeinen mahdollisuus tulla ilmoittelemaan itsestään..
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja kirby »

multa saat sivut heti kun vaan pääsen kotiin. :) mä en viitsi kännykän netin kans mitään sivuja tehdä, mutta maanantaina sitten koitan ehtiä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Remi, selvä juttu.


// ???
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin