Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyneet 1.8.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Nyt ovat syntyneet ja söpöjä ovat :) Onnea uusille penikoiden omistajille!
Vastaa Viestiin