Toivotan sinut tervetulleeksi vuonna 2009 Heinäkuun lopulla perustettuun Kennel Raesokeriin. Kennel sijaitsee Ratsutila Raesokerin yhteydessä, Saksassa, pienessä virtuaalikylässä nimeltä Entrepreneur. Lisää tietoa saat kennelistä sivuiltamme. Otamme hoitajia avosylin vastaan, kunhan koiria tulee :) Joten siis, tervetuloa!
Tänne laittakaa sitte kommenttia tulemaan ja toki sitten myös kennelimme vieraskirjaan :)
Tervetuloa uuteen Kennel Raesokeriin !
-
Pullla
- Alkupalat
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
Re: Tervetuloa uuteen Kennel Raesokeriin !
No minäpä voisin jotain kommenttia väkertää.
Elikkäs yllätyin toden teolla kesäisen pirteästä ulkoasusta joka oli kutsuvan näköisesti väkerretty. Vaikka ulkoasu oli yksinkertainen ja paint-tyylinen, se oli aivan hirveän kaunis yksityiskohtiaan myöten. Heti sivuille astuttuaan tulee todella hyvä mieli, näihin sivuihin on todella käytetty työtä ja aikaa! Tekstit olivat houkuttelevia ja täynnä sisältöä, eivätkä todellakaan jättäneet virtuaalikenneliä puille paljaille. Arvostan sitä että näitä vanhoja kunnon hoitajakennelitä löytyy, joissa on lisäksi copyt kunnossa. Kasvatusrodutkin oli aivan mahtavat, etenkin tuo collie miellytti! Oikein yllätyin, miten hyvin olet osannut näin slawikin kuvistakin väkertää hienon kennelin, todella hyvän mielen jätti minulle. :) Jos yhteistyökavereita oltaisiin? Omistan itse virtuaalikennel Rupatellenin.
Elikkäs yllätyin toden teolla kesäisen pirteästä ulkoasusta joka oli kutsuvan näköisesti väkerretty. Vaikka ulkoasu oli yksinkertainen ja paint-tyylinen, se oli aivan hirveän kaunis yksityiskohtiaan myöten. Heti sivuille astuttuaan tulee todella hyvä mieli, näihin sivuihin on todella käytetty työtä ja aikaa! Tekstit olivat houkuttelevia ja täynnä sisältöä, eivätkä todellakaan jättäneet virtuaalikenneliä puille paljaille. Arvostan sitä että näitä vanhoja kunnon hoitajakennelitä löytyy, joissa on lisäksi copyt kunnossa. Kasvatusrodutkin oli aivan mahtavat, etenkin tuo collie miellytti! Oikein yllätyin, miten hyvin olet osannut näin slawikin kuvistakin väkertää hienon kennelin, todella hyvän mielen jätti minulle. :) Jos yhteistyökavereita oltaisiin? Omistan itse virtuaalikennel Rupatellenin.
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
-
Piri
- Alkupalat
Ihan kiva, mutta mua nyt vähän häiritsee tuon ilmaisen kopiointi ulkoasun pohja ;P
Elämän viisaus löytyy huumorin kautta
-
Pullla
- Alkupalat
Tuuli // Kiitos oikein paljon laajasta arvostelusta. Ja kyllä, yhteistyö käy oikein hyvin! :)
Piri // Kiitos sinullekin. (:
Piri // Kiitos sinullekin. (: